Tyttebærtryne Skrevet 1. april 2021 Rapporter Del Skrevet 1. april 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Nja, kjenner flere som hadde funnet ut av dette, men det er litt med avstanden da. En landbruksmekaniker hadde nok funnet ut av dette. De er det nok flere av i nabolaget. Jeg vet at dette er mulig å ordne, dvs. etablere en mekanisk løsning som overstyrer elektronisk iboende løsning, men vet ikke hvordan. Må jobbe med saken. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. april 2021 Rapporter Del Skrevet 1. april 2021 Jeg lo da jeg så denne i går. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. april 2021 Rapporter Del Skrevet 1. april 2021 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Jeg vet at dette er mulig å ordne, dvs. etablere en mekanisk løsning som overstyrer elektronisk iboende løsning, men vet ikke hvordan. Må jobbe med saken. Hva med sikringen? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. april 2021 Rapporter Del Skrevet 1. april 2021 ''Og slegga slo og slo.'' Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 1. april 2021 Rapporter Del Skrevet 1. april 2021 Stormoen33 skrev (6 minutter siden): Hva med sikringen? Kan det neppe være. Har til min kjennskap ingen sikringer, såfremt de ikke sitter inne i motorstammen da, men det stoler jeg på at døgeniktene som holdt på med båten i 8 uker har sjekket (bør ikke si hva jeg mener om dem). Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 1. april 2021 Rapporter Del Skrevet 1. april 2021 Kan dere ta dette i båtforumet???????? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. april 2021 Rapporter Del Skrevet 1. april 2021 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): men det stoler jeg på at døgeniktene som holdt på med båten i 8 uker har sjekket (bør ikke si hva jeg mener om dem). Ja jeg vet ikke, men de har vel gitt en grunn til at all hydraulikk må skiftes? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 1. april 2021 Rapporter Del Skrevet 1. april 2021 Granca skrev (11 minutter siden): ''Og slegga slo og slo.'' Jeg er ikke der helt, ennå. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 1. april 2021 Rapporter Del Skrevet 1. april 2021 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): Ja jeg vet ikke, men de har vel gitt en grunn til at all hydraulikk må skiftes? Det gjorde de, og en del av forsinkelsen var visstnok at de først fikk feil deler, uten at jeg hadde bestilt reparasjonen, noe som ble oppdaget etter at de fikk nye deler. La meg si det slik; jeg benytter firmaet bar om jeg absolutt må igjen. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. april 2021 Rapporter Del Skrevet 1. april 2021 Tyttebærtryne skrev (6 minutter siden): Jeg er ikke der helt, ennå. Tænkt på deinn hær: Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. april 2021 Rapporter Del Skrevet 1. april 2021 Tyttebærtryne skrev (4 minutter siden): Det gjorde de, og en del av forsinkelsen var visstnok at de først fikk feil deler, uten at jeg hadde bestilt reparasjonen, noe som ble oppdaget etter at de fikk nye deler. La meg si det slik; jeg benytter firmaet bar om jeg absolutt må igjen. Dette høres ut som Hitra-væringer ... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. april 2021 Rapporter Del Skrevet 1. april 2021 (endret) Granca skrev (4 minutter siden): Tænkt på deinn hær: Er dette om dem selv? Gluntan altså? Endret 1. april 2021 av Stormoen33 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 1. april 2021 Rapporter Del Skrevet 1. april 2021 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Dette høres ut som Hitra-væringer ... Correctamundo Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. april 2021 Rapporter Del Skrevet 1. april 2021 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): Er dette om dem selv? Gluntan altså? Så langt der i fra. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 1. april 2021 Rapporter Del Skrevet 1. april 2021 Granca skrev (9 minutter siden): Tænkt på deinn hær: Dette er i beste fall HobbyGluntan. Gikk for øvrig i klasse med en hvis far spilte i originale Gluntan. Det var tider det. PS: ikke 120 år. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. april 2021 Rapporter Del Skrevet 1. april 2021 Granca skrev (1 minutt siden): Så langt der i fra. Tenkte bare at det er jo en tjukkasslusk, en brilleslusk, en langhårslusk, to capsslusk og en gammelslusk med briller han også ... 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. april 2021 Rapporter Del Skrevet 1. april 2021 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): HobbyGluntan Selvsagt. Urgammel band. ''Amors piler'' og ''Langs hver en veg'' ble ikke utgitt i går, akkurat! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 1. april 2021 Rapporter Del Skrevet 1. april 2021 Granca skrev (3 minutter siden): ble ikke utgitt i går, akkurat! Den største klassikeren 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. april 2021 Rapporter Del Skrevet 1. april 2021 Detter har nu blitt trønder thread, selv ikke gudene kan hjelpe oss ... Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 1. april 2021 Rapporter Del Skrevet 1. april 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Detter har nu blitt trønder thread, selv ikke gudene kan hjelpe oss ... Jo da. for alt godt kommer fra trivelige Trøndelag. Keep the faith, we will rescue you. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg