SirJames™ Skrevet 1. april 2021 Forfatter Del Skrevet 1. april 2021 6 minutes ago, Deila said: Rett på karantenehotell i 10 dager etterpå det. Neida, de måtte jo besøke en "døende" bestemor. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 1. april 2021 Del Skrevet 1. april 2021 SirOwen™ skrev (Akkurat nå): Neida, de måtte jo besøke en "døende" bestemor. Får ikke unntak pga det. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. april 2021 Del Skrevet 1. april 2021 Yiddo10 skrev (4 minutter siden): varme og solfylte dager ''varme og solfylte daier'', skulle det vel være? Fort gjort. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. april 2021 Del Skrevet 1. april 2021 Granca skrev (Akkurat nå): ''varme og solfylte daier'', skulle det vel være? Fort gjort. Sjøllsakt. Der skl no stekast daier i hele den sommer Lenke til kommentar
Deila Skrevet 1. april 2021 Del Skrevet 1. april 2021 Eg ønske meg solfylte Daier til hjul. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. april 2021 Del Skrevet 1. april 2021 Jau, Grancen. Da har eg no funne din neste date: https://www.nrk.no/trondelag/dating-under-korona_-kvinne-soker-vaksinert-mann.-matchmaker-ane-hagen-ser-ny-trend-1.15441453 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 1. april 2021 Forfatter Del Skrevet 1. april 2021 1 minute ago, Deila said: Får ikke unntak pga det. Sikker? Spent på å se hva retten kommer frem til mtp hun som hadde reist til Spania for å fikse vannskader og signere kontrakter. Hun er jurist og nekter å godta en bot. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 1. april 2021 Del Skrevet 1. april 2021 (endret) SirOwen™ skrev (1 minutt siden): Sikker? Ja, men noen har sutret seg unna. Blant annet en som bodde på Granca og kom hjem nå nylig. I tillegg var det en sak med 20-30 stk som stakk av. De blir anmeldt og får en bot. Endret 1. april 2021 av Deila Lenke til kommentar
Deila Skrevet 1. april 2021 Del Skrevet 1. april 2021 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Jau, Grancen. Da har eg no funne din neste date: https://www.nrk.no/trondelag/dating-under-korona_-kvinne-soker-vaksinert-mann.-matchmaker-ane-hagen-ser-ny-trend-1.15441453 Dette blir det nye i bioen på Tinder og andre datingsider fremover. "Søker vaksinert mann" Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. april 2021 Del Skrevet 1. april 2021 Yiddo10 skrev (3 minutter siden): Jau, Grancen. Da har eg no funne din neste date: https://www.nrk.no/trondelag/dating-under-korona_-kvinne-soker-vaksinert-mann.-matchmaker-ane-hagen-ser-ny-trend-1.15441453 Med mine 120 aar paa den bak, så haver hunner nok udelukket mig. Maa bare lære mig at leve med det. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. april 2021 Del Skrevet 1. april 2021 Beklager dårlig deltakelse her, ser på Ringenes herre igjen ... Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. april 2021 Del Skrevet 1. april 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Dette blir det nye i bioen på Tinder og andre datingsider fremover. "Søker vaksinert mann" "Søker vaksinerte daier" har jeg valgt å gå for. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. april 2021 Del Skrevet 1. april 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Med mine 120 aar paa den bak, så haver hunner nok udelukket mig. Maa bare lære mig at leve med det. Nei, nu har eg aldrig. Lettere chokkeret nu. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 1. april 2021 Del Skrevet 1. april 2021 Stormoen33 skrev (4 timer siden): Ok, Tyttebær. Du tar jobben. Du vil få "klekkelig" betalt om du finner ut av det:) Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. april 2021 Del Skrevet 1. april 2021 Granca skrev (1 minutt siden): Med mine 120 aar paa den bak, så haver hunner nok udelukket mig. Maa bare lære mig at leve med det. Er De "utenforallfarvei"? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. april 2021 Del Skrevet 1. april 2021 Gjør det samme som Moen. Har valgt å være ærlig her. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. april 2021 Del Skrevet 1. april 2021 Legger so snarest ind en annonse her: ''Ubesudlet qvinde søges. Maa ha mellom en og tre daier av håndterlig størrelse. Takk for mig.'' Bill. mrk: Ananas på den p. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. april 2021 Del Skrevet 1. april 2021 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Er De "utenforallfarvei"? Er nok i maalgruppen til en særdeles begrenset, men eksklusiv gjeng. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. april 2021 Del Skrevet 1. april 2021 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Du tar jobben. Du vil få "klekkelig" betalt om du finner ut av det:) Nja, kjenner flere som hadde funnet ut av dette, men det er litt med avstanden da. En landbruksmekaniker hadde nok funnet ut av dette. De er det nok flere av i nabolaget. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 1. april 2021 Del Skrevet 1. april 2021 SirOwen™ skrev (16 minutter siden): Neida, de måtte jo besøke en "døende" bestemor. Unnasluntrere og døgenikter hele jævla gjengen. Iht. NRK så var det mange turister på besøk i Lofoten i påsken, og det vil vedvare. Mange var også utlendinger. Har ikke nok betong, men kan finne frem slegga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg