Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stormoen33 skrev (På 31.3.2021 den 16.29):

Er ikke sikker på fremgangsmåten, men man setter strøm rett på pumpa for  å se om den fungerer da, kan jo være noe galt med ledningsnettet.

Fikk beskjed om at hele tiltsystemet måtte byttes, men kan spørre en her ut om han kjenner til det du snakker om. 

Lenke til kommentar
SirOwen™ skrev (Akkurat nå):

Alle er på hytten eller i sitt hjemland (som de "flyktet" fra)...vi får se i slutten av neste uke...

Det er nok det, som er den store testen ja, men tar likevel med meg at forrige uke var ganske positiv. Da ble det også testet voldsomt mange. Håper selvsagt at man får samme tendens, som i fjor etter påsken, men vi får se. Blir ikke sjokkert om det går opp igjen.

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (1 minutt siden):

Det er nok det, som er den store testen ja, men tar likevel med meg at forrige uke var ganske positiv. Da ble det også testet voldsomt mange. Håper selvsagt at man får samme tendens, som i fjor etter påsken, men vi får se. Blir ikke sjokkert om det går opp igjen.

Får god hjelp av klimaet også fremover+ økende tempo med vaksineringen. Har troen. 

Lenke til kommentar
Deila skrev (Akkurat nå):

Får god hjelp av klimaet også fremover+ økende tempo med vaksineringen. Har troen. 

Det er sant. Bare en måned igjen til mai nå, så det er håp om noen varme og solfylte dager fremover. Glade dager ute der sjansen, for å bli smittet er mindre. La det komme. Og når det gjelder vaksine, så må jeg huske å registrere meg hos Oslo kommune.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...