Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Just now, Yiddo10 said:

Kunne du ha spist en edderkopp, som var laget av godterier? Her må du gjerne svare ærlig.

Nei. Og jeg syns ikke noe om sånne «lekeedderkopper» man får kjøpt i morobutikker heller. Lillesøsteren min tullet med det før. Synes ikke man skal tulle med sånt.

Lenke til kommentar
Granca skrev (Akkurat nå):

Her vil jeg gjerne svare Erling, og innrømme at suppe var bedre før. Mens U2 aldri har vært i nærheten av å være bra.

Takk for oppmerksomheten.

Dette var forbløffende. Vi kan ha et gjennombrudd i forskningen her. Jeg sier no ikkje meir.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det artige med det stedet jeg er nå (lillesøster og typen hennes), er at dem bor i samme gate som det skjedde et drap for mange år siden. Var i forrige program av Forbrytelsene som rystet Norge. Heibergs gate ved Gamlebyen i Fredrikstad. Ganske sikker på at det spøker oppe på loftet her.

Lenke til kommentar
Granca skrev (Akkurat nå):

Er det forresten noe sannhetsgehalt i ryktene om at Brure ditt skal spille i den multikulturelle nyinnspillingen av Der OlzenBande?

Jau, eg sitte no her med Manuset i hende og skrattar i skjeggen over alle dei utrolige Replikker hanner har fått utdelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...