Sir Ale Skrevet 30. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2021 Edderkoppen i LOTR endte opp med ringen til slutt. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 30. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2021 Mr Fawk skrev (2 minutter siden): Edderkoppen i LOTR endte opp med ringen til slutt. Kunne du ha spist en edderkopp, som var laget av godterier? Her må du gjerne svare ærlig. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 30. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2021 Just now, Yiddo10 said: Kunne du ha spist en edderkopp, som var laget av godterier? Her må du gjerne svare ærlig. Nei. Og jeg syns ikke noe om sånne «lekeedderkopper» man får kjøpt i morobutikker heller. Lillesøsteren min tullet med det før. Synes ikke man skal tulle med sånt. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 30. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2021 Ich verstehe euch nicht. Fy faen, og sorry for repeat. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 30. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2021 Du hast er bra. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 30. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2021 Spiser sytten edderkopper hver natt jeg. Snadder. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 30. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2021 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): må du gjerne svare ærlig. Her vil jeg gjerne svare Erling, og innrømme at suppe var bedre før. Mens U2 aldri har vært i nærheten av å være bra. Takk for oppmerksomheten. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 30. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2021 Vurderer å se ferdig filmen. Må ikke på biblioteket til klokken åtte i dag. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 30. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Her vil jeg gjerne svare Erling, og innrømme at suppe var bedre før. Mens U2 aldri har vært i nærheten av å være bra. Takk for oppmerksomheten. Dette var forbløffende. Vi kan ha et gjennombrudd i forskningen her. Jeg sier no ikkje meir. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 30. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Dette var forbløffende. Vi kan ha et gjennombrudd i forskningen her. Jeg sier no ikkje meir. Følte at det var på tide med et verdifullt innspill i debatten. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 30. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2021 Det artige med det stedet jeg er nå (lillesøster og typen hennes), er at dem bor i samme gate som det skjedde et drap for mange år siden. Var i forrige program av Forbrytelsene som rystet Norge. Heibergs gate ved Gamlebyen i Fredrikstad. Ganske sikker på at det spøker oppe på loftet her. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 30. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2021 Mr Fawk skrev (15 minutter siden): Edderkoppen i LOTR endte opp med ringen til slutt. Da ble den jo usynlig, er det bra da Ale? 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 30. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2021 Noen tanker rundt Bill Hwangs økonomiske nedtur? 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 30. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2021 Yiddo10 skrev (7 minutter siden): forbløffende Er det forresten noe sannhetsgehalt i ryktene om at Brure ditt skal spille i den multikulturelle nyinnspillingen av Der OlzenBande? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 30. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2021 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Noen tanker rundt Bill Hwangs økonomiske nedtur? Hvordan i helskrede fikk han holde på etter kalabaliken første gang?? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 30. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Er det forresten noe sannhetsgehalt i ryktene om at Brure ditt skal spille i den multikulturelle nyinnspillingen av Der OlzenBande? Jau, eg sitte no her med Manuset i hende og skrattar i skjeggen over alle dei utrolige Replikker hanner har fått utdelt. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 30. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2021 Granca skrev (1 minutt siden): Hvordan i helskrede fikk han holde på etter kalabaliken første gang?? Jeg tror jeg vet svaret her, men av sikkerhetsgrunner, så velger jeg å svare blankt. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 30. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2021 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Jeg tror jeg vet svaret her, men av sikkerhetsgrunner, så velger jeg å svare blankt. Han skal få slite litt i sitt yrke fremover... Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 30. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Han skal få slite litt i sitt yrke fremover... Det er ser ikke oppløftende ut fremover. Det gjør ikke det, men det måtte også komme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg