Tyttebærtryne Skrevet 30. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2021 Jeg tar det for gitt at dere gudbenåder David Bowie, og hans versjon, men denne coveren er ikke ueffen. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 30. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2021 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Blærum. Der har jeg bodd i tre aar. Gikk på Eikeli skole. Så ble det rett til Singsaker. Dere skjønner tegninga... Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 30. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2021 Granca skrev (4 minutter siden): Er Dem Professor Balkizar? Jau, men sjøllsakt. Født og oppvokst på Balkan. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 30. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2021 Granca skrev (3 minutter siden): Der har jeg bodd i tre aar. Gikk på Eikeli skole. Så ble det rett til Singsaker. Dere skjønner tegninga... Bekymringsfullt. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 30. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2021 Tyttebærtryne skrev (5 minutter siden): gudbenåder David Bowie Absolutt ikke, Major Tom! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 30. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2021 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Bekymringsfullt. Ja. Men jeg er overhodet ikke snobbete. Min søster derimot... Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 30. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2021 Hvem tror dere er best i kubb av Saruman og Gandalv? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 30. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2021 Eg har nu en knallert i min lomme. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 30. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Absolutt ikke, Major Tom! Herre!!!! Vi tar en cover til, selv om originalen fortsatt er bedre. Kommer til å avlutte med en cover fra Bowie hvor han er bedre enn originalen. Stay tuned. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 30. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2021 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Født og oppvokst på Valle? Er det sant at du og din brur driver pylsebua på Valle enda? Den som kun er åpen på tirsdag og onsdag morgen? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 30. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2021 Granca skrev (2 minutter siden): Min søster derimot.. Palmehaven? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 30. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Hvem tror dere er best i kubb av Saruman og Gandalv? Hanner Saruman har nu mistet sine krefte, så da må det bli hanner Gandalv. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 30. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2021 Granca skrev (1 minutt siden): Valle? Er det sant at du og din brur driver pylsebua på Valle enda? Den som kun er åpen på tirsdag og onsdag morgen? Var en tur der oppe i går, for å prate med AstraZeneca. Dessverre serverte dem bare suppe. I teposer. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 30. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2021 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Hanner Saruman har nu mistet sine krefte, så da må det bli hanner Gandalv. Jeg noterer flittigt og takker for din deltakelse i denne brukerundersøkelsen. Får vi nok svar, så vil disse bli postet på forsiden av VG Debatt midtsommers den dag. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 30. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Jeg noterer flittigt og takker for din deltakelse i denne brukerundersøkelsen. Får vi nok svar, så vil disse bli postet på forsiden av VG Debatt midtsommers den dag. Kreativt, igjen. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 30. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2021 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Kreativt, igjen. Takk. Tror jeg. Som for øvrig registrerer at Tyrkia ikke har slått Latvia siden 1924. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 30. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2021 Tyttebærtryne skrev (6 minutter siden): Palmehaven? Nja. Men hun har akkurat flyttet tilbake til Bærum nå. Dalsvegen. Fra Bergen. Passer nok fint inn der. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 30. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2021 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): VG Debatt midtsommers den dag. Ah, den dagen Ringskrømtene krysset elva Jarna på sin veg til å fange hanner Frodo. Du er ein luring du Yiddo. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 30. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2021 Yiddo10 skrev (7 minutter siden): Var en tur der oppe i går, for å prate med AstraZeneca. Dessverre serverte dem bare suppe. I teposer. Flotte nyhende. Jeg hjerter det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg