G Skrevet 3. mars 2020 Del Skrevet 3. mars 2020 Samme fyren med spaghettihodepynten. For den som liker å se folk skru på biler Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 3. mars 2020 Del Skrevet 3. mars 2020 Granca skrev (6 timer siden): Dette er finfin business! Ligger de i Valldemossa(kjent for Chopin, og Michael Douglas har hatt en bolig der i minst 30 aar) eller i underskjønne Puerto de Soller? De ligger på flyplassen. Like ved rullebanen. 1 Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 3. mars 2020 Del Skrevet 3. mars 2020 8 hours ago, Stormoen33 said: Man har jo hatt det på følelsen en stund ... Jeg tror jeg rask skulle fått laget noe kode som testet ut dette. Problemet er at jeg ikke har lyst til å bli kastet ut av vgd pga 23:59. Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 3. mars 2020 Del Skrevet 3. mars 2020 23:59 er et reint helvete. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 3. mars 2020 Del Skrevet 3. mars 2020 Yiddo10 skrev (5 timer siden): De ligger på flyplassen. Like ved rullebanen. Er der plads til et par aeroplans der inde? Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 3. mars 2020 Del Skrevet 3. mars 2020 17, sytten, retters middag i dag Lenke til kommentar
Granca Skrevet 3. mars 2020 Del Skrevet 3. mars 2020 Dagens juvel. Fra Ian Hunter. Sanger i Mott the Hoople(All the young dudes/David Bowie). The Outsider. Just listen! Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 3. mars 2020 Del Skrevet 3. mars 2020 Du hata jo rock.. Hmmmm Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 3. mars 2020 Del Skrevet 3. mars 2020 Granca skrev (9 timer siden): Er der plads til et par aeroplans der inde? Bare modellfly foreløpig, men jeg har planer om å utvide innen 2070. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 3. mars 2020 Del Skrevet 3. mars 2020 (endret) I går natt så jeg, etter massivt press og anbefalinger fra elg og Ale, ''Into the Wild''. Forsåvidt et bra konsept, fin filming og gode skuespillere, men for meg ble den for langdryg og jeg liker ikke sånne avslutninger. 4/6. Regner med jeg mister disse to sin respekt når det gjelder film nå, men jeg er alltid ærlig. Er bare så vidt jeg tør anbefale noe mer til dem nå... Vi har forskjellig smak. Forhåpentligvis er vi enige om Gudfaren og Once upon a time in America, og et par til.. Endret 3. mars 2020 av Granca 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 3. mars 2020 Del Skrevet 3. mars 2020 Yiddo10 skrev (57 minutter siden): Bare modellfly foreløpig, men jeg har planer om å utvide innen 2070. Jeg har tilfeldigvis et triplan stående og vansmekte utendørs på et tak i Bari. Er der nogen mulighet får stallplads for detter flyg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 3. mars 2020 Del Skrevet 3. mars 2020 Noen her inne blir vel litt glad for denne.. ? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 3. mars 2020 Del Skrevet 3. mars 2020 Granca skrev (6 minutter siden): Jeg har tilfeldigvis et triplan stående og vansmekte utendørs på et tak i Bari. Er der nogen mulighet får stallplads for detter flyg? Selvsagt. Alt fra Italien er sjølvsakt velkommen i disse lyse tider. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 3. mars 2020 Del Skrevet 3. mars 2020 iStereo skrev (9 minutter siden): litt glad Nja. Kjøpte meg returbillett i dag. Meldt varmere i Trondheim fremover, så nå blir det greit med snøsmelting og vår. Granca får vente til oktober/november. Vår, sommer og høst i Norge er fint! Lenke til kommentar
G Skrevet 3. mars 2020 Del Skrevet 3. mars 2020 Funnet i Corona-tråden. Ganske fin gif Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. mars 2020 Del Skrevet 3. mars 2020 (endret) Kveldens arbeidsøkt fullført. Endret 3. mars 2020 av Stormoen33 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 3. mars 2020 Del Skrevet 3. mars 2020 (endret) 1 hour ago, Granca said: I går natt så jeg, etter massivt press og anbefalinger fra elg og Ale, ''Into the Wild''. Forsåvidt et bra konsept, fin filming og gode skuespillere, men for meg ble den for langdryg og jeg liker ikke sånne avslutninger. 4/6. Regner med jeg mister disse to sin respekt når det gjelder film nå, men jeg er alltid ærlig. Er bare så vidt jeg tør anbefale noe mer til dem nå... Vi har forskjellig smak. Forhåpentligvis er vi enige om Gudfaren og Once upon a time in America, og et par til.. Terningkast 4 er bra, siden du er en strengere filmkritiker enn oss. Liker soundtracket til Eddie Vedder spesielt i den filmen, god musikkbruk all around. Imponerende hvor tynn Emile Hirsch ble iløpet av innspillingen. Jeg liker filmer som er basert på en sann historie, så avslutningen kunne ikke vært gjort på en bedre måte i mine øyne. Herlig birolle av gode gamle Hal Holbrook oxo. Endret 3. mars 2020 av Ale-Fawk 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 3. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2020 God morgen, peeps! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg