Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Granca skrev (6 timer siden):

Dette er finfin business! Ligger de i Valldemossa(kjent for Chopin, og Michael Douglas har hatt en bolig der i minst 30 aar) eller i underskjønne Puerto de Soller?

De ligger på flyplassen. Like ved rullebanen.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

I går natt så jeg, etter massivt press og anbefalinger fra elg og Ale, ''Into the Wild''. Forsåvidt et bra konsept, fin filming og gode skuespillere, men for meg ble den for langdryg og jeg liker ikke sånne avslutninger. 4/6. Regner med jeg mister disse to sin respekt når det gjelder film nå, men jeg er alltid ærlig. Er bare så vidt jeg tør anbefale noe mer til dem nå... Vi har forskjellig smak. Forhåpentligvis er vi enige om Gudfaren og Once upon a time in America, og et par til..

Endret av Granca
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (57 minutter siden):

Bare modellfly foreløpig, men jeg har planer om å utvide innen 2070.

Jeg har tilfeldigvis et triplan stående og vansmekte utendørs på et tak i Bari. Er der nogen mulighet får stallplads for detter flyg?

Lenke til kommentar
Granca skrev (6 minutter siden):

Jeg har tilfeldigvis et triplan stående og vansmekte utendørs på et tak i Bari. Er der nogen mulighet får stallplads for detter flyg?

Selvsagt. Alt fra Italien er sjølvsakt velkommen i disse lyse tider.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
iStereo skrev (9 minutter siden):

litt glad

Nja. Kjøpte meg returbillett i dag. Meldt varmere i Trondheim fremover, så nå blir det greit med snøsmelting og vår. Granca får vente til oktober/november. Vår, sommer og høst i Norge er fint!

Lenke til kommentar
1 hour ago, Granca said:

I går natt så jeg, etter massivt press og anbefalinger fra elg og Ale, ''Into the Wild''. Forsåvidt et bra konsept, fin filming og gode skuespillere, men for meg ble den for langdryg og jeg liker ikke sånne avslutninger. 4/6. Regner med jeg mister disse to sin respekt når det gjelder film nå, men jeg er alltid ærlig. Er bare så vidt jeg tør anbefale noe mer til dem nå... Vi har forskjellig smak. Forhåpentligvis er vi enige om Gudfaren og Once upon a time in America, og et par til..

Terningkast 4 er bra, siden du er en strengere filmkritiker enn oss. Liker soundtracket til Eddie Vedder spesielt i den filmen, god musikkbruk all around. Imponerende hvor tynn Emile Hirsch ble iløpet av innspillingen. Jeg liker filmer som er basert på en sann historie, så avslutningen kunne ikke vært gjort på en bedre måte i mine øyne. Herlig birolle av gode gamle Hal Holbrook oxo.

Endret av Ale-Fawk
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...