Tyttebærtryne Skrevet 29. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2021 Samuel L. Jackson. For en stemme. Bare Morgan Freeman som rager høyere. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 29. mars 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mars 2021 Scher a? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 29. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2021 SirOwen™ skrev (Akkurat nå): Scher a? Har fri, men må jobbe likevel. Faens opplegg. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 29. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2021 SirOwen™ skrev (1 minutt siden): Scher a? Nothin` but the rent man ... Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 29. mars 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mars 2021 Just now, Tyttebærtryne said: Har fri, men må jobbe likevel. Faens opplegg. Kjipern. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 29. mars 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mars 2021 1 minute ago, Stormoen33 said: Nothin` but the rent man ... I feel you, bru. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 29. mars 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mars 2021 4 minutes ago, Tyttebærtryne said: Samuel L. Jackson. For en stemme. Bare Morgan Freeman som rager høyere. Tja, Sissel Kyrkjebø vil nok ha et ord med i laget. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 29. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2021 SirOwen™ skrev (1 minutt siden): Tja, Sissel Kyrkjebø vil nok ha et ord med i laget. Jo da, hun er jo uovertruffen, men hun vil nok medgi at Morgan og Samuel snakker mye kulere. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 29. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2021 (endret) Stormoen33 skrev (19 minutter siden): Hehe, ble noe overrasket når jeg tok ferga til Smøla for lenge siden og fergemannskapet tok bilder av 325ien min, men det var sikkert for å varsle lokalbefolkningen på øya om at noen hadde fått seg ny kjæreste ...🙄 Bare for å fortsette denne historien, vedkommende som jeg senere giftet meg med, hadde fått flere SMSer om hun ventet besøk allerede før jeg var fremme der. Ferga tar vel en halvtime, krysse Smøla omtrent det samme avhengig av hvor fort man kjører ... 🏎️ Endret 29. mars 2021 av Stormoen33 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 29. mars 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mars 2021 2 minutes ago, Tyttebærtryne said: Jo da, hun er jo uovertruffen, men hun vil nok medgi at Morgan og Samuel snakker mye kulere. Jeg kan spørre henne når hun våkner. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 29. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Bare for å fortsette denne historien, vedkommende som jeg senere giftet meg med, hadde fått flere SMSer om hun ventet besøk allerede før jeg var fremme der. Ferga tar vel en halvtime, krysse Smøla omtrent det samme avhengig av hvor fort man kjører ... Lite som skjer på Smøla, eller bilen var for kuul?:) Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 29. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2021 SirOwen™ skrev (2 minutter siden): Jeg kan spørre henne når hun våkner. Skrythals. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 29. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2021 (endret) Tyttebærtryne skrev (3 minutter siden): Lite som skjer på Smøla, eller bilen var for kuul?:) Her tenker jeg vi går for det første, med en liten stenk av det andre også ... Måtte jo kjøre svært sakte for å ikke bunne bilen når jeg kjørte inn på ferga ... Kan vel også si at det brummet godt i rekkesekseren og effektanlegget. Endret 29. mars 2021 av Stormoen33 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 29. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2021 Stormoen33 skrev (7 minutter siden): Kan vel også si at det brummet godt i rekkesekseren og effektanlegget. Nå er vi virkelig på "landet"😉 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 29. mars 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mars 2021 9 minutes ago, Stormoen33 said: Her tenker jeg vi går for det første, med en liten stenk av det andre også ... Måtte jo kjøre svært sakte for å ikke bunne bilen når jeg kjørte inn på ferga ... Kan vel også si at det brummet godt i rekkesekseren og effektanlegget. Håper terningen og dufttreet var i matchende farger. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 29. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2021 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Nå er vi virkelig på "landet"😉 Ja, vi er det. Det komiske var jo det første, at dem som jobbet på ferga rapporterte videre hvem som kom og dro ... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 29. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2021 SirOwen™ skrev (1 minutt siden): Håper terningen og dufttreet var i matchende farger. Har aldri hatt slikt, det er tross alt en BMW vi snakker om Owen, da må vi ha respekt! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 29. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Det komiske var jo det første, at dem som jobbet på ferga rapporterte videre hvem som kom og dro ... Smøla har ikke vært bortskjemt med besøk. Alarmen går fort. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 29. mars 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mars 2021 Just now, Stormoen33 said: det er tross alt en BMW vi snakker om Owen, da må vi ha respekt! Sant det, og håpet du svarte "riktig" på den.. Denne her er dog innafor i våre biler: https://www.rituals.com/no-no/life-is-a-journey---samurai-car-perfume-1103073.html?source=cop&showbacklink=false#start=1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 29. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2021 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Smøla har ikke vært bortskjemt med besøk. Alarmen går fort. Det har du rett i. Man måtte passe seg litt når det var gåsejakt da, folk i kamo langs en ganske smal vei, da lå man under fartsgrensen. Visste jo hvor det var da ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg