Deila Skrevet 28. mars 2021 Del Skrevet 28. mars 2021 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Nei, bare hopp. Hmmmm. Lenke til kommentar
Korgutt Skrevet 28. mars 2021 Del Skrevet 28. mars 2021 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): Hvaforrno? Vi måtte lage dem selv! Vel så gøy var det når vi lagde snøballer på vinteren og fryste de ned før vi tok de frem midt på sommeren. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 28. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2021 Tror teknikerne i Viken Fiber må ha fått corona, er jo full pupp på systemet her fortsatt. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 28. mars 2021 Del Skrevet 28. mars 2021 Går og legger meg hvis neste innlegg er morsomt. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 28. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2021 Just now, Yiddo10 said: Går og legger meg hvis neste innlegg er morsomt. Dopapir har nå blitt en egen valuta. Den heter Buttcoin. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 28. mars 2021 Del Skrevet 28. mars 2021 SirOwen™ skrev (Akkurat nå): Dopapir har nå blitt en egen valuta. Den heter Buttcoin. UTROLIGT, det leveres. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 28. mars 2021 Del Skrevet 28. mars 2021 SirOwen™ skrev (2 minutter siden): Da vi var 9 år, ble vi fornøyde med en hjemmesnekret pil og bue. Det var tider det 🤪 Klatre i trær. Høyst undervurdert. Har klatret 20 meter opp i ei svær gran, med fuglekasse, hammer og spiker for å sette opp kassa slik at den fik være i fred for døgeniktene. Har sagt det før. Forklarte bandittene her hjemme at vi lekte i skogen som ung, eller var på fotballbanen i 6-7 timer, og spilte mye av tiden. De så bare rart på meg. For en gjeng. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 28. mars 2021 Del Skrevet 28. mars 2021 Deila skrev (8 minutter siden): Hmmmm. Skammelig redigering. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 28. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2021 2 minutes ago, Tyttebærtryne said: Har sagt det før. Forklarte bandittene her hjemme at vi lekte i skogen som ung, eller var på fotballbanen i 6-7 timer, og spilte mye av tiden. De så bare rart på meg. For en gjeng. Vet...ingen heller som tror på at vi gikk til og fra skole og trening. Det med å være hele dagen på løkka for å spille fotball var jo helt nydelig! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 28. mars 2021 Del Skrevet 28. mars 2021 SirOwen™ skrev (4 minutter siden): Det med å være hele dagen på løkka for å spille fotball var jo helt nydelig! Ja, skjønner ikke på hva de holder på med nå. Nå er de noen timer på banen, men det handler om fjas, promp, og det å treffe tverrliggeren. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 28. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2021 1 minute ago, Tyttebærtryne said: men det handler om fjas, promp, og det å treffe tverrliggeren. Det er jo CR7 som er forbildet nå, vettu... Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 28. mars 2021 Del Skrevet 28. mars 2021 SirOwen™ skrev (Akkurat nå): Det er jo CR7 som er forbildet nå, vettu... Håper jeg ikke. Makan til ras..l. Høyst ufordragelig type. Han har jo gjort seg bemerket denne uken også. Betongsko venter. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 28. mars 2021 Del Skrevet 28. mars 2021 Joda, vi må huske at å klatre i trær er ganske farlig, men 9-åringen var på trening på lørdag og var fire timer på banen på fredag. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 28. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2021 1 minute ago, Tyttebærtryne said: Han har jo gjort seg bemerket denne uken også. Javel? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 28. mars 2021 Del Skrevet 28. mars 2021 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Håper jeg ikke. Makan til ras..l. Høyst ufordragelig type. Han har jo gjort seg bemerket denne uken også. Betongsko venter. Stesønnen (ankelsokk-kongen) har CR7 sko ... Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 28. mars 2021 Del Skrevet 28. mars 2021 Stormoen33 skrev (6 minutter siden): Stesønnen (ankelsokk-kongen) har CR7 sko ... Du har min dypeste medfølelse. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 28. mars 2021 Del Skrevet 28. mars 2021 Ble en runde med OneBlade her nå. Latt skjegget gro i overkant mye. Selv den gode og effektive OneBlade måtte slite litt. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 28. mars 2021 Del Skrevet 28. mars 2021 SirOwen™ skrev (7 minutter siden): Javel? Ble veldig barnslig, igjen, når man ikke dømte ballen over linjen. Furtet resten av kampen. Kastet kapteinsbindet i bakken og gikk av noen sekunder før sluttsignalet. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 28. mars 2021 Del Skrevet 28. mars 2021 Stormoen33 skrev (11 minutter siden): Joda, vi må huske at å klatre i trær er ganske farlig, men 9-åringen var på trening på lørdag og var fire timer på banen på fredag. Spilte de ball? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 28. mars 2021 Del Skrevet 28. mars 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Ble en runde med OneBlade her nå. Latt skjegget gro i overkant mye. Selv den gode og effektive OneBlade måtte slite litt. Slet litt min også på fredag, men nå skal jeg begynne å barbere meg oftere, kan ikke se ut som et skogtroll lenger. Jeg lover på tro og ære at jeg skal barbere meg minst en gang i uken og klippe håret en gang i måneden. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg