Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

3 minutes ago, Granca said:

Mm. Ca 3000 religioner og avskygninger i verden, og alle tror at ''sin'' er den riktige. Fat chance, lizzm.

Kan hende folk i thread er klar over denne religionen, som egentlig er mest for tøvets skyld da ?litt morsomt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
5 minutes ago, Stormoen33 said:

Jeg har ingen klokke som viser hundredeler, men tenkte at en som var synkronisert med VG sin kunne gjøre det.

Man får jo bare syncet sånn ca med vg sin siden den gir deg tiden kun i sekunder og det er på en reply som er en kort forespørsel til serveren. Man må fremdeles finne ut hvor lang tid det tar å poste. Det kan man vel egentlig finne ut dersom man kjører chrome i development modus og leser loggene men jeg tviler egentlig på at vgd er stabil nok til at man kunne ha garantert siste innlegg. Så er det et potensielt problem med den ventingen jeg nevnte tidligere. Teoretisk vil det si at et innlegg som blir sendt sist ikke nødvendigvis kommer sist inn.

Lenke til kommentar
SirOwen skrev (Akkurat nå):

Han køddet vel da, i og med at det så og si er umulig å få til et nøyaktig script, ref TitanSable?

Det hjelper jo lite, han ble kastet ut ikke en gang, men to ganger. Som sagt det var ikke jeg som først tok til orde for dette. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...