Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
8 minutes ago, Granca said:

og er selvsagt da ikke konfirmert.

Jeg konfirmerte meg heller ikke og det ble ikke tatt godt imot av alle slektninger. Heldigvis fikk jeg full støtte av egne foreldre (de var vel glade for å slippe å arrangere selskap) som ga meg en pengesum tilsvarende det de regnet med at et selskap ville kostet.

Lenke til kommentar
TitanSable skrev (1 minutt siden):

Kulten han har klart å bygge rundt sin egen person minner litt om religion.

Ja, det er helt sykt. Bare 10% av R greier å vende ham ryggen pga den totalt uakseptable oppførselen hans når det blir valg, så... Han er jo i tilleg stokk dum. Utrolig nok.

Lenke til kommentar
TitanSable skrev (5 minutter siden):

Haha. Du plager meg ikke. 
Nå vet jo ikke jeg hvordan vgd er kodet. Jeg bare gjetter basert på observasjoner.

Ok, men kan vi være enig i at et script på 23:59 er omtrent som vekkerklokka på en hvilken som helst mobiltelefon?

Lenke til kommentar
Just now, Granca said:

Ja, det er helt sykt. Bare 10% av R greier å vende ham ryggen pga den totalt uakseptable oppførselen hans når det blir valg, så... Han er jo i tilleg stokk dum. Utrolig nok.

Det er godt mulig. Men, han har penger, vet hvordan han skal manipulere. Så helt stokk dum kan han heller ikke være. Han har funnet noe som fungerer for han, så selv om mye av det han sier er vrøvl så kommer han seg tydeligvis fram.

Lenke til kommentar
1 minute ago, Granca said:

Kunne programmere i Basic en gang. Den kunnskapen er borte vekk. Lærte vel litt om Fortran, Algol og Pascal også. Godt man ikke behøver dette lenger.

Jeg programmerer ikke mye selv, men jeg kan programmere. På jobb nå lager jeg noen prototyper innimellom og når jeg ikke gidder mer så sender jeg det over til utviklere. Jeg liker å løse problemer men når problemene er løst så er det ikke noe gøy å fullføre. Heldigvis liker programmererne vår best å få ting ferdig servert på fat så vi har en fin synergi der.

Lenke til kommentar
TitanSable skrev (3 minutter siden):

Jeg konfirmerte meg heller ikke og det ble ikke tatt godt imot av alle slektninger. Heldigvis fikk jeg full støtte av egne foreldre (de var vel glade for å slippe å arrangere selskap) som ga meg en pengesum tilsvarende det de regnet med at et selskap ville kostet.

Flotte saker. Folk burde hatt mer ryggrad generelt. Min slekt var stort sett happy, men det fantes noen seriøse unntak. Kunne ikke forstå det, liksom...

Lenke til kommentar
2 minutes ago, Stormoen33 said:

Ok, men kan vi være enig i at et script på 23:59 er omtrent som vekkerklokka på en hvilken som helst mobiltelefon?

Problemet med et script for 23:59 er at man vet jo ikke nøyaktig når det skal/bør kjøres.Det skulle jo gått å lært det opp dersom nettet er konstant og man alltid kjører fra samme maskin men vet ikke om det hadde vært verdt bryet. Sitter man med en klokke som viser hundredeler og lærer seg å time det så har man antageligvis minst like god effekt. 

Lenke til kommentar
Just now, Granca said:

Flotte saker. Folk burde hatt mer ryggrad generelt. Min slekt var stort sett happy, men det fantes noen seriøse unntak. Kunne ikke forstå det, liksom...

Kan tenkes at jeg var litt sent moden jeg da, som lot til å følge flokken inn i tullskapen. Men, greit å ha tatt litt oppgjør med det. Dessuten så var det jo i statskirke og ikke noe karismatiske greier der man kunne blitt lokket inn i et eller annet fellesskap. Statskirken er heldigvis like sexy som en betongmur. Helt døde greier altså, er det jeg mener. Har absolutte ingen "sjel" denne statskirken. Rent formalitetspiss fra ende til annen. Se på de usexy ritualene som er mange hundre år gamle. Må halvveis le litt av det, men klarer ikke helt det heller. Tragiske greier slik religion. At folk lar seg lokke inn i det..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...