Sir Ale Skrevet 25. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2021 Påske er en fin tid. Ikke så mye mas som jula med gaver og alt det fjaset der. Påska er kort og maksimalt kosete. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 25. mars 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2021 Just now, Mr Fawk said: Påske er en fin tid. Ikke så mye mas som jula med gaver og alt det fjaset der. Påska er kort og maksimalt kosete. Ganske enig, selv om jeg tradisjonelt liker jula godt. Men fordelen med påske er at man enten kan ha fri bare fra skjærtorsdag og ut helligdagene, men også ta fri hele uka hvis man vil ha litt ferie. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 25. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2021 Påskeferien rundt hjørnet og ikke overraskende oser alle idiotene til fjells, tydeligvis uten å bry seg om de drar med seg smitte. MÅ JO PÅ FERIE DA!!! Forventet egentlig ikke annet, men det viser jo bare hvor lite gjennomtenkte mange folk er. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 25. mars 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2021 Monsterdyna©™ kaller Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2021 Yiddo10 skrev (2 timer siden): Skulle nesten tro det var hanner Franner. Makan til bruk av Caps. fixsa nå sorry Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2021 Vi synger for Fredrikstad laget, Vi synger for Fredrikstad by. Hør på sangene våre Plankehaugen er vi. La, la, la, la, la, la, la, la, la, la, osv 2. Hællæ! Hællæ! Hællæ! Hællæ! Fredrikstad er her! Hællæ! Hællæ! Fredrikstad er her! og holder du med (navn på bortelaget) Så skal du få se Guttæna køddær u`ikke med! 3. Når ballen rullær Når ballen rullær, og gutta scorær når hele stadion er glad! Vi er så mange som synger sammen, fordi vi elsker Fredrikstad. Alee, alee, alee, alee.... 4. Vi elsker RødHvit ( I love you baby) Vi elsker Rødhvit, vi elsker fredrikstad Vi elsker rdøhvit/ vi elsker Fredrikstad Vi elsker rødhvit, la la la la la la la 5 For Fredriksyad jeg synger høyt For Fredrikstad jeg synger høyt, hele natta, hele da`n Å Fredrikstad jeg elsker deg Du er Norges beste lag. 6 Jeg er rødhvit til jeg dør Jeg er rødhvit til jeg dør, Er rødhvit til jeg dør. jeg vet jeg kan, jeg vet jeg vil. Er rødhvit til jeg dør. 7 Når Fredrikstad spiller, da hopper vi og synger Når Fredrikstad spiller, da hopper vi og synger. For vi er Plankehaugen, og idag får dere ban. Fredrikstad fotball sha la la la la sha la la la la Fredrikstad fotball sha la la la la 8 ÅÅåååå Ut å krige Åååååååå ut å krige - for oss alle - for byen vår. Å hele laget blør med røde og hvite drakter på. Å Fredrikstad er derfor helt umulige å slå 9. Når Fredrikstad spiller en kamp. (Ropes) resten synges ( deles inn i to grupper.) (Når fredrikstad - > Når Fredrikstad) (Spilelr en kamp -> Spiller en kamp) (Og stadion er full av rød og hvite flagg -> røde flagg) (Da synger vi -> Da synger vi) (Og er så glad -> Og er så glad) (For våre hjerter banker nå for Fredrikstad ) 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 25. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2021 Ro litt ned, Halo! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2021 dengelgen skrev (2 minutter siden): Ro litt ned, Halo! se side 2758 andre er vere en meg Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 25. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2021 6 hours ago, Halo: Combat Evolved said: Vi synger for Fredrikstad laget, Vi synger for Fredrikstad by. Hør på sangene våre Plankehaugen er vi. La, la, la, la, la, la, la, la, la, la, osv 2. Hællæ! Hællæ! Hællæ! Hællæ! Fredrikstad er her! Hællæ! Hællæ! Fredrikstad er her! og holder du med (navn på bortelaget) Så skal du få se Guttæna køddær u`ikke med! 3. Når ballen rullær Når ballen rullær, og gutta scorær når hele stadion er glad! Vi er så mange som synger sammen, fordi vi elsker Fredrikstad. Alee, alee, alee, alee.... 4. Vi elsker RødHvit ( I love you baby) Vi elsker Rødhvit, vi elsker fredrikstad Vi elsker rdøhvit/ vi elsker Fredrikstad Vi elsker rødhvit, la la la la la la la 5 For Fredriksyad jeg synger høyt For Fredrikstad jeg synger høyt, hele natta, hele da`n Å Fredrikstad jeg elsker deg Du er Norges beste lag. 6 Jeg er rødhvit til jeg dør Jeg er rødhvit til jeg dør, Er rødhvit til jeg dør. jeg vet jeg kan, jeg vet jeg vil. Er rødhvit til jeg dør. 7 Når Fredrikstad spiller, da hopper vi og synger Når Fredrikstad spiller, da hopper vi og synger. For vi er Plankehaugen, og idag får dere ban. Fredrikstad fotball sha la la la la sha la la la la Fredrikstad fotball sha la la la la 8 ÅÅåååå Ut å krige Åååååååå ut å krige - for oss alle - for byen vår. Å hele laget blør med røde og hvite drakter på. Å Fredrikstad er derfor helt umulige å slå 9. Når Fredrikstad spiller en kamp. (Ropes) resten synges ( deles inn i to grupper.) (Når fredrikstad - > Når Fredrikstad) (Spilelr en kamp -> Spiller en kamp) (Og stadion er full av rød og hvite flagg -> røde flagg) (Da synger vi -> Da synger vi) (Og er så glad -> Og er så glad) (For våre hjerter banker nå for Fredrikstad ) Årets klareste tommel. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2021 (endret) den her i bilde har jeg venta på, den kom i posten nå, kom godt med nå er møkka dritt lei på hånd ledet ikke blir bra faen meg Endret 25. mars 2021 av Halo: Combat Evolved 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 25. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2021 2 hours ago, Halo: Combat Evolved said: den her i bilde har jeg venta på, den kom i posten nå, kom godt med nå er møkka dritt lei på hånd ledet ikke blir bra faen meg Nice. Tommel igjen. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 25. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2021 Hva har skjedd med hånda di? Runka for mye? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2021 Mr Fawk skrev (41 minutter siden): Hva har skjedd med hånda di? Runka for mye? Datt på reva i sommer eine beinet gikk ut av led døtta det på plass selv, å da greite jeg nesten ikke gå på det på lang tid uten smerter i beinet å da hadde jeg vont håndledet fra før jeg datt, ok nå men håndledet vet jeg ikke vont fingrene da jeg gribber fast ved noe ta opp en banan er smertefull samme med urge å cola kork ellers ikke vont da da... Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 25. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2021 Kanskje litt i overkant? 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2021 Mr Fawk skrev (9 timer siden): Årets klareste tommel. 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 25. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2021 Haha, bannetråden er psyk. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 25. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2021 Justice 96 skrev (1 time siden): Kanskje litt i overkant? Vil nok si det ja. Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 25. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2021 God kveld i stuggu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg