Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Oslo: Ni personer anmeldt etter fest :

Onsdag kveld skriver Oslo-politiet følgende på sin Twitter-side:

- Vi har rykket ut til en fest på privat adresse på Carl Berner. Ni personer var tilstede i leiligheten, samtlige blir anmeldt for brudd på smittevernsbestemmelsene.

Det festes i de tusen hjem. Dette blir det nok mye av fremover. Dessverre som en konsekvens av siste tiltak.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
4 minutes ago, Yiddo10 said:

Oslo: Ni personer anmeldt etter fest :

Onsdag kveld skriver Oslo-politiet følgende på sin Twitter-side:

- Vi har rykket ut til en fest på privat adresse på Carl Berner. Ni personer var tilstede i leiligheten, samtlige blir anmeldt for brudd på smittevernsbestemmelsene.

Det festes i de tusen hjem. Dette blir det nok mye av fremover. Dessverre som en konsekvens av siste tiltak.

Tipper vi de får bot, mens Erna slipper?

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (5 minutter siden):

Oslo: Ni personer anmeldt etter fest :

Onsdag kveld skriver Oslo-politiet følgende på sin Twitter-side:

- Vi har rykket ut til en fest på privat adresse på Carl Berner. Ni personer var tilstede i leiligheten, samtlige blir anmeldt for brudd på smittevernsbestemmelsene.

Det festes i de tusen hjem. Dette blir det nok mye av fremover. Dessverre som en konsekvens av siste tiltak.

Fest på en onsdag midt under en pandemi. Nei nu har eg aldri høyrde på den maken.

Lenke til kommentar
Deila skrev (Akkurat nå):

Fest på en onsdag midt under en pandemi. Nei nu har eg aldri høyrde på den maken.

Eg kan no si så meget at det var eg som var ute med Narre spelet igjen. La brev i postkassene til nokre naboer av denne uvitende nabo om ein fest i hanners leilighet. Jau, de kan nu tru hanner blei overrasket da det bankede på hanners dør

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...