BrorneDin Skrevet 24. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2021 Oslo: Ni personer anmeldt etter fest : Onsdag kveld skriver Oslo-politiet følgende på sin Twitter-side: - Vi har rykket ut til en fest på privat adresse på Carl Berner. Ni personer var tilstede i leiligheten, samtlige blir anmeldt for brudd på smittevernsbestemmelsene. Det festes i de tusen hjem. Dette blir det nok mye av fremover. Dessverre som en konsekvens av siste tiltak. 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 24. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2021 Bare å holde seg inne til 6. april. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 24. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): Virker BITTELITT skrikete Noget, men man får alltid hoppe bukk over. Har blitt meget dreven der. Det må jeg si. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 24. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Oslo: Ni personer anmeldt etter fest : Sikkert Reality deltakere .... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 24. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): hoppe bukk over. Har blitt meget dreven der. Det må jeg si. Du har vel norgesrekorden i å hoppe bukk? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 24. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Sikkert Reality deltakere .... Godeste Melina skal vel i fengsel snart, men rekker nok å få ristet litt fra seg før den tid. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 24. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2021 Trodde jeg vant 23:59. Så nå at jeg ikke vant. Fawk. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 24. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): Du har vel norgesrekorden i å hoppe bukk? Meget godt observert. Hoppede over sytten, eg gjentar, sytten (17) bukker der var stablet oppå hverandre på videregående. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 24. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Godeste Melina skal vel i fengsel snart, men rekker nok å få ristet litt fra seg før den tid. Jau, eg mistenke noko slikt. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 24. mars 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mars 2021 4 minutes ago, Yiddo10 said: Oslo: Ni personer anmeldt etter fest : Onsdag kveld skriver Oslo-politiet følgende på sin Twitter-side: - Vi har rykket ut til en fest på privat adresse på Carl Berner. Ni personer var tilstede i leiligheten, samtlige blir anmeldt for brudd på smittevernsbestemmelsene. Det festes i de tusen hjem. Dette blir det nok mye av fremover. Dessverre som en konsekvens av siste tiltak. Tipper vi de får bot, mens Erna slipper? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 24. mars 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mars 2021 Fyrer opp VLC og Peaky Blinders. Later, girlz! 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 24. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2021 Yiddo10 skrev (5 minutter siden): Oslo: Ni personer anmeldt etter fest : Onsdag kveld skriver Oslo-politiet følgende på sin Twitter-side: - Vi har rykket ut til en fest på privat adresse på Carl Berner. Ni personer var tilstede i leiligheten, samtlige blir anmeldt for brudd på smittevernsbestemmelsene. Det festes i de tusen hjem. Dette blir det nok mye av fremover. Dessverre som en konsekvens av siste tiltak. Fest på en onsdag midt under en pandemi. Nei nu har eg aldri høyrde på den maken. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 24. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2021 Sorry har endt opp med å ikke like det Bergensfruen ikke liker. Liker denne likevel. Tar en sjanse. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 24. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Fest på en onsdag midt under en pandemi De feiret vel bragden til Norges A-landslag? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 24. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Fest på en onsdag midt under en pandemi. Nei nu har eg aldri høyrde på den maken. Eg kan no si så meget at det var eg som var ute med Narre spelet igjen. La brev i postkassene til nokre naboer av denne uvitende nabo om ein fest i hanners leilighet. Jau, de kan nu tru hanner blei overrasket da det bankede på hanners dør 2 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 24. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2021 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Bergensfruen Hvem mener du her? Dronningen? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 24. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2021 (endret) Hvor mange tusen tapte Braut på landskampen? Edit: startelver Endret 24. mars 2021 av Mr Fawk Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 24. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2021 SirOwen™ skrev (4 minutter siden): Tipper vi de får bot, mens Erna slipper? Selvsagt, det skulle da bare mangle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg