Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
TheIceman10 skrev (4 timer siden):

Fyker Dem rett til grancaen i påskehøytiden? Er vel fritt frem nå ettersom Erna gir faen i restriksjoner?

 Jeg bare spør!

Nei. Vil ikke dit nå. Flere restriksjoner der. Dessuten er det meldt masse varmegrader fra nå, så det går fint å gå tur på føttene her. Det er det viktigste. Det er ikke det at jeg elsker sommer så voldsomt. Men jeg avskyr vinter og snø, som du jo vet. 18-20 grader er passe for meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Granca skrev (30 minutter siden):

Nei. Vil ikke dit nå. Flere restriksjoner der. Dessuten er det meldt masse varmegrader fra nå, så det går fint å gå tur på føttene her. Det er det viktigste. Det er ikke det at jeg elsker sommer så voldsomt. Men jeg avskyr vinter og snø, som du jo vet. 18-20 grader er passe for meg.

liker du trope varme da😛

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (15 timer siden):

Litt som med Lutefisk, jada tøff deg på julebordet med å bestille dette når de andre går for juletallerken, ribbe eller pinnekjøtt. Men spiste du opp da?

Sjokkerende påstander. Spiser gjerne sushi, men det er andre varianter fra sjøen som tiltaler mer. Jeg tøffer meg ikke, lutefisk går ned på høy kant, også uten tilbehør. 

Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden):

Sjokkerende påstander. Spiser gjerne sushi, men det er andre varianter fra sjøen som tiltaler mer. Jeg tøffer meg ikke, lutefisk går ned på høy kant, også uten tilbehør. 

Var bare en erfaring fra et julebord jeg var på en gang.

Lenke til kommentar
lsklars skrev (5 timer siden):

Er det et sexleketøy? Big Boy.

Union Pacific BIG BOY er verden største damp lok å mitt favoritt tog

UP klasse 4000

 

Den klassen 4000 av Union Pacific Railroad (UP), kjent som Big Boy , er den største og mektigste damplokomotiv klasse av UP og en av de største og mektigste i verden.

Totalt 25 enheter av typen ble bygget av American Locomotive Company (ALCO), 20 i 1941 og fem i 1944. Maskinen ble designet av et team ledet av Otto Jabelmann, som også var ansvarlig for forgjengerklassen, som var også bygget parallelt med 3900 (produsentens betegnelse Challenger with the wheel arrangement (2'C) C2 '. Betegnelsen Big Boy , som han skrev i kritt  røykkammeret , kommer fra en ukjent ansatt i ALCO-Werke . Betegnelsen raskt ble populær for lokomotiv i UP-klasse 4000.

https://de.wikipedia.org/wiki/UP-Klasse_4000

 

Lengde over kobling: 40.500 mm
Høyde: 4940 mm
Bredde: 3400 mm

 

Toppfart:

112 km / t (70 mph)

 

 

veier 540 tonn

Spoiler

Det BIG BOY  er resturet i våre dager

 

 

 

Endret av Halo: Combat Evolved
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...