BrorneDin Skrevet 16. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2021 "Det har vært en forsiktig utflating i smitten på videregående skoler etter at en innførte rødt nivå, men ingen nedgang. Det er en enorm mengde smitte i aldersgruppen 0–19 år." Da får vi håpe på en rolig nedgang snart også. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 16. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Jau, men sjølvsagten. Eg skal lage en egen compilation med Daievifting og grøfting. Blir nok en hit. Tipper det bliver så mange tittere at Dua Lipa gråter av misunnelse. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 16. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Journalistene jobber nok nattevakt hos dem i dag. Har nok leid inn sommervikarene tidligere enn vanlig, for å være sikre på å dekke skikkelig. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 16. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2021 Yiddo10 skrev (3 minutter siden): Har nok leid inn sommer Flottings! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 16. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2021 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Har nok leid inn sommervikarene tidligere enn vanlig, for å være sikre på å dekke skikkelig. Men fra spøk til revolver. La oss håpe og tro dette er siste bølge og nedstengning og at vaksinene tar knekken på dette. Jeg tror ikke vi er så langt unna. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 16. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2021 Tommeltoppen på andre siden er ganske psyk. Psykere enn vanlig. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 16. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Men fra spøk til revolver. La oss håpe og tro dette er siste bølge og nedstengning og at vaksinene tar knekken på dette. Jeg tror ikke vi er så langt unna. Nei, jeg håper på det selv. Null motivasjon til noe som helst om dagen, så det hadde vært veldig behagelig. Får håpe denne J&J kan rote opp i rotet, som Astra ser ut til å ha forårsaket. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 16. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2021 Deila skrev (2 minutter siden): Tommeltoppen på andre siden er ganske psyk. Psykere enn vanlig. Øksa ............. på hele gjengen. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 16. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2021 Har stakkaren tomlet alle sine egne innlegg? Det står virkelig ille til med enkelte. Jeg tenner et lys. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 16. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Har stakkaren tomlet alle sine egne innlegg? Det står virkelig ille til med enkelte. Jeg tenner et lys. Jepp. Det er jo på en måte et rop om hjelp vil jeg tro. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 16. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Har stakkaren tomlet alle sine egne innlegg? Når man ikke får imaginær pulings eller imaginært skihopp, så tar man det man får. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 16. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Jepp. Det er jo på en måte et rop om hjelp vil jeg tro. Jeg lar meg aldri slutte å fascinere meg over hva som kan være drivkraften bak dette her. VG må få på en ny artikkel med flere av disse. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2021 Deila skrev (10 minutter siden): Tommeltoppen på andre siden er ganske psyk. Psykere enn vanlig. Psinnpsykt! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2021 Åpner en ny pose med krokodiller, det kribler i beina!! Abstinensene herjer her nå!! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 16. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2021 Nei, går og henger BH-ene til tørk. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 16. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2021 dengelgen skrev (4 minutter siden): Abstinensene herjer her nå!! They will pass ............ in the end. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 16. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2021 Kryper under dyna her nå og skal høre på litt podcast. Heia Fotball er en fin podcast jeg kan anbefale videre. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2021 Internettkoblingen forsvant, skrujern hjalp ... 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 16. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2021 Yiddo10 skrev (4 minutter siden): Nei, går og henger BH-ene til tørk. For aa markere at det erer to mndr til sjuttondes mai? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2021 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): They will pass ............ in the end. Den er god! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg