Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

1 minute ago, Granca said:

Det er hotellets basseng, så nei til det. Ingen mat på hotellet, Heldigvis! Har kjøleskap, fryser og kokeplater. Mat er meget billig på butikken. Ca 100 kr kiloen for kokt skinke, salami og sånt. Kan jo leie ut hjemme også. Mange nordmenn går vel i pluss på å bo her, på den måten...

Er det klesvaskemaskin i leilighet, eller må du innom sånn myntinnkast "fellesvask av klær styr"?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stormoen33 skrev (1 minutt siden):

Man ønsker seg imidlertid litt mer alenetid slik det var før ...

Mm. Alenetid er viktig. Tror nok mange menn liker å være litt ''ensomme ulver'' innerst inne. Synd at menn og damer har så få felles interesser. Homser/lesber har det enklere sånn, men det var dette sexlivet da...

Lenke til kommentar
G skrev (2 minutter siden):

Er det klesvaskemaskin i leilighet

Er vaskemaskin i denne, ja. Og man kan få leid mye billigere hvis man bare trenger ett soverom. Jeg vil ha et til besøk. Og mangler heldigvis ikke penger.

Lenke til kommentar
Granca skrev (3 minutter siden):

Og mangler heldigvis ikke penger.

Du har sikkert penger som jobber for deg? Dette fruen også bygger opp på Filippinene, bankene har noen vanvittige tilbud om du setter inn så og så mye og lar pengene stå i fem-ti år. Har også utlånsforetak via ei tante, tjener jo ganske bra på det også, leier ut biler og så videre. Hun har ikke tenkt å være pensjonist i Norge.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Du har sikkert penger som jobber for deg? Dette fruen også bygger opp på Filippinene, bankene har noen vanvittige tilbud om du setter inn så og så mye og lar pengene stå i fem-ti år. Har også utlånsforetak via ei tante, tjener jo ganske bra på det også, leier ut biler og så videre. Hun har ikke tenkt å være pensjonist i Norge.

Nja. Har ca 800/mnd i renter. Trenger ikke ta noen sjanser. Ingen arvinger å tenke på heller. Så jeg kan bare være egoist så mye jeg gidder. Men er jævlig billig i drift uansett. Hater jo shopping, så...
Egentlig litt rart å ha det sånn. Har jo ikke alltid vært like fett som nå. Som hos de aller fleste.

Lenke til kommentar
Granca skrev (3 minutter siden):

Nja. Har ca 800/mnd i renter. Trenger ikke ta noen sjanser. Ingen arvinger å tenke på heller. Så jeg kan bare være egoist så mye jeg gidder. Men er jævlig billig i drift uansett. Hater jo shopping, så...
Egentlig litt rart å ha det sånn. Har jo ikke alltid vært like fett som nå. Som hos de aller fleste.

Som sagt, bra du har til å gjøre hva du vil, skulle vel ønske det var slik her også, men har man sagt A med barn, kommer du ikke unna B heller ?

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Som sagt, bra du har til å gjøre hva du vil, skulle vel ønske det var slik her også, men har man sagt A med barn, kommer du ikke unna B heller ?

Nei. Men jeg trives jo i Norge. Vår, sommer og høst. Men ikke den helvetes vinteren! Men mange tenker nok sånn om pensjonisttilværelsen sin. Nå kom min mye tidligere enn planlagt, men sånn ble det. Savner IKKE å jobbe.

Lenke til kommentar
11 minutes ago, Granca said:

Hva er ditt beste tips på å få til en sånn pengebuffer?

Lenke til kommentar
2 minutes ago, Yiddo10 said:

Eg eie to garasjer på Mallorca om noken ønske å leie.

Hva kostet det å kjøpe de? Har hørt at de har noen litt nasty slanger som ikke hørte til på øya naturen, nå løs i naturen sin :hm:

Endret av G
Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (1 minutt siden):

Eg eie to garasjer på Mallorca om noken ønske å leie.

Dette er finfin business! Ligger de i Valldemossa(kjent for Chopin, og Michael Douglas har hatt en bolig der i minst 30 aar) eller i underskjønne Puerto de Soller?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...