Tyttebærtryne Skrevet 13. mars 2021 Del Skrevet 13. mars 2021 dengelgen skrev (2 minutter siden): noldus Sorry Mac, noldus blir helt feil. Rablende gal kjærring. Et utyske, også da. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 13. mars 2021 Del Skrevet 13. mars 2021 Man blir kjapt misantrop når man ser hvor mange skrotinger som finnes. Folk er livredde for ALT! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 13. mars 2021 Del Skrevet 13. mars 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Vi må i alle fall ikke gi faen, slik det virker som at ungdommer flere steder i landet gjør. Om jeg ikke husker feil, så virker det som om det er tendensen flere steder. I hvert fall at flere og flere unge blir innlagt. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 13. mars 2021 Del Skrevet 13. mars 2021 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Rablende gal kjærring. Et utyske, også da. Er nok en mer presis beskrivelse det ja Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 13. mars 2021 Del Skrevet 13. mars 2021 På tide å få opp stemningen igjen: Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 13. mars 2021 Del Skrevet 13. mars 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): På tide å få opp stemningen igjen: Spenstig. Det skal sies. Lenke til kommentar
Korgutt Skrevet 13. mars 2021 Del Skrevet 13. mars 2021 Glad jeg og familien har unngått korona frem til nå selv om vi bor i den bydelen med hardest smittetrykk akkurat nå. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 13. mars 2021 Del Skrevet 13. mars 2021 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Spenstig. Det skal sies. Jøye meg, som jeg hørte mye på den gjengen der før. Det må jeg si. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 13. mars 2021 Del Skrevet 13. mars 2021 Korgutt skrev (1 minutt siden): Glad jeg og familien har unngått korona frem til nå selv om vi bor i den bydelen med hardest smittetrykk akkurat nå. Good for you all. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 13. mars 2021 Del Skrevet 13. mars 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Jøye meg, som jeg hørte mye på den gjengen der før. Det må jeg si. Hørte mye på denne gjengen for en lite steinalder siden. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 13. mars 2021 Del Skrevet 13. mars 2021 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Hørte mye på denne gjengen for en lite steinalder siden. Ja, men den er klasse. Hørte mye på Sham før. Også var det et par andre band, som jeg ikke husker navnet på. Hadde en rolig periode der punk og ska var viktige. Denne her ble forresten spilt ofte: Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 13. mars 2021 Del Skrevet 13. mars 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): Fyldig tekst: Var der jeg lærte meg å tegne hodeskaller ... Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 13. mars 2021 Del Skrevet 13. mars 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): Fyldig tekst: Sex and violence? Høres ut som en Benny Hill-sketsj, hvor han roper rape and violence"". En urstygg eldre dame kryper ut av teltet og sier: yes, please? Hvorpå BH roper, violence, violence. Lenke til kommentar
Korgutt Skrevet 14. mars 2021 Del Skrevet 14. mars 2021 Tyttebærtryne skrev (3 minutter siden): Good for you all. Har vært nær nok flere ganger men heldigvis sluppet unna hver gang. Var et voldsomt smitteutbrudd på mitt skift før jul. Og mange som ble sendt hjem i isolat/karantene. Bedriften satte opp en hurtigtest stasjon også. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 14. mars 2021 Del Skrevet 14. mars 2021 Yiddo10 skrev (6 minutter siden): Denne her ble forresten spilt ofte: Nais. Vi kan jo treffe hverandre ift. klassisk musikk, selv om du er noen kilometer foran meg der, men da kan vi ta et stilbrudd. Liker du ska? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 14. mars 2021 Del Skrevet 14. mars 2021 Korgutt skrev (1 minutt siden): Har vært nær nok flere ganger men heldigvis sluppet unna hver gang. Var et voldsomt smitteutbrudd på mitt skift før jul. Og mange som ble sendt hjem i isolat/karantene. Bedriften satte opp en hurtigtest stasjon også. Godt å høre. Har hatt to tilfeller på jobb selv. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 14. mars 2021 Del Skrevet 14. mars 2021 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Nais. Vi kan jo treffe hverandre ift. klassisk musikk, selv om du er noen kilometer foran meg der, men da kan vi ta et stilbrudd. Liker du ska? Skal sjekke CD-samlingen min en dag, om mamma fortsatt har den, men hadde en CD fra The Specials en gang. Og hørte masse annen bra ska, men akkurat nå er det litt for sent og litt for lenge siden, til at jeg husker hvilke band. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 14. mars 2021 Del Skrevet 14. mars 2021 Disse også hørte jeg mye på før. Har vært innom mye rart, gitt: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg