Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hasjlukt, ja.. da skulle dere vært på Red Light District i Amsterdam. Har tatt meg tre år å kunne beskrive lukta som lå i lufta der. Stram lukt. Frastøtende først, men digg når man blir vandt til det. Vil beskrive det som en salig blanding av weed og fittesaft.

Endret av Mr Fawk
Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (4 minutter siden):

Da er det på høy tid at vi tar frem denne. Du er jo umåtelig fornøyd med daiene dine, eller Peaches som de også kan kalles. 

 

Koselig sang. Aldri hørt før, men jeg likte den. Kan ha godt av å høre på noe annet enn rap og skal definitivt vifte til denne på Balkongen snart.

Endret av Yiddo10
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Mr Fawk skrev (1 minutt siden):

Hasjlukt, ja.. da skulle dere vært på Red Light District i Amsterdam. Har tatt meg tre år å kunne beskrive luktes som lå i lufta der. Vil beskrive det som en salig blanding av weed og fittesaft.

Jeg har vært der. I Londons Soho også for så vidt. Mye interessant.

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (Akkurat nå):

Koselig sant. Aldri hørt før, men jeg likte den. Kan ha godt av å høre på noe annet enn rap og skal definitivt vifte til denne på Balkongen snart.

Jeg tror jeg har hørt den før faktisk, men vet ikke hvor jeg har den fra. Trolig noe pappa har satt på. Den er jo faktisk ikke så dum.

Lenke til kommentar
Mr Fawk skrev (2 minutter siden):

da skulle dere vært på Red Light District i Amsterdam. 

Har vært der.. Når det gjelder denne lukten synes jeg Oslo begynner å nærme seg Amsterdam. I hvert fall i mitt området. Har ikke noe å si når på døgnet heller, om jeg går tur midt på dagen eller på kvelden

Endret av Deila
Lenke til kommentar

Har ruslet rundt i Red Light og Soho, uten å kjenne til merkelig lukt, helt uten nubbe. Ble imidlertid noget overrasket da jeg rundet et hjørne og glante rett inn i et vindu hvor en dame iført minimalt med klær så rett på meg. Hu her ble også lettere overrasket, men neppe lettere euforisk. I Soho opplevde jeg bare at en kompis mente det var fornuftig at en streetguy ledet oss til en knallbra nattklubb. Ble sjekka for våpen og opplevde at bare damer fikk bestilt i baren. Kompisen ble degradert av oss andre på stedet, og har i ettertid ikke steget i rang. Forever jumbo. 

Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (28 minutter siden):

Har ruslet rundt i Red Light og Soho, uten å kjenne til merkelig lukt, helt uten nubbe. Ble imidlertid noget overrasket da jeg rundet et hjørne og glante rett inn i et vindu hvor en dame iført minimalt med klær så rett på meg. Hu her ble også lettere overrasket, men neppe lettere euforisk. I Soho opplevde jeg bare at en kompis mente det var fornuftig at en streetguy ledet oss til en knallbra nattklubb. Ble sjekka for våpen og opplevde at bare damer fikk bestilt i baren. Kompisen ble degradert av oss andre på stedet, og har i ettertid ikke steget i rang. Forever jumbo. 

Ikke stedet å dra ut i London nei, men en og annen perle av noen restauranter og kafeer er det der.

Lenke til kommentar

Blir nesten rørt av at så mange er her klokka to. Tråden har virkelig fått en renessanse. Nå tenkte jeg at jeg skulle dele hele historien om ho italienske som prompet meg i munnen, siden det nærmer seg femårsjubileet. Fredag 15. april 2016. Linda Topclass. Blonde Italian beauty. Det var litt av en dag i vår hovedstad. Mange følelser i sving. Nytelse, skam, glede, forundring. Hele spekteret.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...