Deila Skrevet 8. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2021 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Link, eller for mye å be om? Neida: https://www.instagram.com/p/CMIfKHopBbo4_5yLxWigLCiAZbUy-pLrvuvxIo0/ Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2021 Hvilken saftsmak foretrekker salen? Tror jeg går for solbær. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 8. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2021 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Eg e no den saftmaker i Sogndal. Du havner i halmen med hu idoljenta du også? Vi har bikka 9 mars nå, så den bør være innafor. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 8. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2021 Deila skrev (2 minutter siden): Neida: https://www.instagram.com/p/CMIfKHopBbo4_5yLxWigLCiAZbUy-pLrvuvxIo0/ MÅ ha Insta............... Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2021 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Du havner i halmen med hu idoljenta du også? Vi har bikka 9 mars nå, så den bør være innafor. Den er fin. Når jeg tenker meg om. Er det enda noen som ikke har vært der? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 8. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2021 Granca skrev (1 minutt siden): solbær Fortreffelig. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2021 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Du havner i halmen med hu idoljenta du også? Vi har bikka 9 mars nå, så den bør være innafor. Apropos, hvordan går det med dronninga? Fremdeles noen nykker? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 8. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Er det enda noen som ikke har vært der? Enda godt det er 9 mars. Puhh!!! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2021 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Fortreffelig. Mye bedre enn den med rekesmak, ja. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2021 "Så sitter jeg og hører på jugepaven Bent Høie" Godt Mads Hansen orket å sette henne på plass. 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 8. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2021 Hadde forventet mer galskap ved gjennomlesning. Det var en rolig kveld i Thread. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 8. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2021 Goeba vs Elg i Helt Harald kan muligens bli en cage fight i morgen. Tiden vil vise. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 8. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Apropos, hvordan går det med dronninga? Fremdeles noen nykker? Neverending story, og Limahl inngår ikke. 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2021 Tyttebærtryne skrev (4 minutter siden): MÅ ha Insta............... No problems, fant den på youtube også etter litt søking: 2 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2021 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Neverending story, og Limahl inngår ikke. Uhyggelig fiffig. Nå er du sterk! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2021 Yiddo10 skrev (6 minutter siden): "Så sitter jeg og hører på jugepaven Bent Høie" Godt Mads Hansen orket å sette henne på plass. Godt vi har Kari til å passe på oss. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2021 Ikke hør på Bent Høie, like etterpå: hør på dette her med Bent Høie. Hun må bestemme seg. 1 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Godt vi har Kari til å passe på oss. Anbefaler kommentarfeltet hos Mads. Sandra Lyng med flere er gode der. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 9. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2021 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Anbefaler kommentarfeltet hos Mads. Sandra Lyng med flere er gode der. Må sjekkes ut ja. Mads er en legende til å sette folk på plass. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 9. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2021 Deila skrev (4 minutter siden): No problems, fant den på youtube også etter litt søking: Jeg har et spesialtilpasset par betongsko klar (unisex, med doble foringer som kan skyves frem og tilbake etter størrelse). 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg