Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Deila skrev (1 minutt siden):

I min bydel er det helt dødt, og sånn har det vært lenge. Vanligvis er det masse liv her, men har stort sett hvert helt dødt i et år. Trist å tenke på. 

Det er ikke mye til liv her heller bortsett fra når jeg våkner av noen nattevandrere, som er ute og rangler midt på natten. Noen høylytte skrik, sikkert noen som har mistet det etter denne tvangstrøyen man har hatt på seg så lenge. Hører dog en og annen bil, som kjører forbi her. Koselig det.

Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden):

Nå høres dere ut som Kari Jaquesson.

Fin den videon som trender av henne på facebook. Hvor hun filmer seg selv mens hun kjører bil, også er det pressekonferanse med Høie i bakgrunnen. Hvor hun oppfordrer folk til og ikke høre på det som blir sagt osv. Helt koko. 

Lenke til kommentar
Mr Fawk skrev (4 minutter siden):

Sender melding om at jeg ikke kommer på gården i morgen i alle fall. Holder med torsdag den uka her. Så klippe vekk makkverket av et hår på fredag hos frisøren. Blir deilig å få det bort. Han frisøren er psinn-psykt gay for real også, må være i godt humør for å høre på ham.

Flott. Alltid deilig med en hårklipp. En føler seg mye freshere etterpå. 

Lenke til kommentar
Deila skrev (Akkurat nå):

Fin den videon som trender av henne på facebook. Hvor hun filmer seg selv mens hun kjører bil, også er det pressekonferanse med Høie i bakgrunnen. Hvor hun oppfordrer folk til og ikke høre på det som blir sagt osv. Helt koko. 

Hun har nok mistet det totalt ja.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...