Tyttebærtryne Skrevet 8. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2021 Yiddo10 skrev (4 minutter siden): Samme her. Kan telle på en hånd. Nå høres dere ut som Kari Jaquesson. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2021 Granca skrev (Akkurat nå): 2 nye i Barteby i går. Ifølge Adressa. Pesten florerer. 3 i følge VG, virker under kontroll der nå Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2021 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Nå høres dere ut som Kari Jaquesson. Gud forby! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2021 Deila skrev (1 minutt siden): I min bydel er det helt dødt, og sånn har det vært lenge. Vanligvis er det masse liv her, men har stort sett hvert helt dødt i et år. Trist å tenke på. Det er ikke mye til liv her heller bortsett fra når jeg våkner av noen nattevandrere, som er ute og rangler midt på natten. Noen høylytte skrik, sikkert noen som har mistet det etter denne tvangstrøyen man har hatt på seg så lenge. Hører dog en og annen bil, som kjører forbi her. Koselig det. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2021 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Nå høres dere ut som Kari Jaquesson. Aldri hørt om. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2021 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Nå høres dere ut som Kari Jaquesson. Fin den videon som trender av henne på facebook. Hvor hun filmer seg selv mens hun kjører bil, også er det pressekonferanse med Høie i bakgrunnen. Hvor hun oppfordrer folk til og ikke høre på det som blir sagt osv. Helt koko. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2021 Mr Fawk skrev (4 minutter siden): Sender melding om at jeg ikke kommer på gården i morgen i alle fall. Holder med torsdag den uka her. Så klippe vekk makkverket av et hår på fredag hos frisøren. Blir deilig å få det bort. Han frisøren er psinn-psykt gay for real også, må være i godt humør for å høre på ham. Flott. Alltid deilig med en hårklipp. En føler seg mye freshere etterpå. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Helt koko. Her tenker jeg at fik ikke er nok.... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Fin den videon som trender av henne på facebook. Hvor hun filmer seg selv mens hun kjører bil, også er det pressekonferanse med Høie i bakgrunnen. Hvor hun oppfordrer folk til og ikke høre på det som blir sagt osv. Helt koko. Hun har nok mistet det totalt ja. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2021 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Hører dog en og annen bil, som kjører forbi her. Koselig det. Jeg skal tute O What A Night nester gang. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Flott. Alltid deilig med en hårklipp. En føler seg mye freshere etterpå. Fjernet 5-ukers skjegget i dag, det var deilig. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2021 Her kan dykk sjå far til ho Kari. Usikker på om han har restaurant i byen fortsatt. Mest sannsynlig ikke: Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2021 Granca skrev (1 minutt siden): Jeg skal tute O What A Night nester gang. Fort deg. Ryktes at tuting forbudt i Oslo er et av forbudene, som blir presentert senere i dag. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2021 Yiddo10 skrev (4 minutter siden): Aldri hørt om. Det er litt rart, for hun visste godt hvem DU var! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Fjernet 5-ukers skjegget i dag, det var deilig. Heisann! Jeg synes 5 dagers-skjegg er langt! Tar nok frem høvelen i morgen Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2021 Yiddo10 skrev (7 minutter siden): nattevandrere, som er ute og rangler midt på natten. O' what a night! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2021 dengelgen skrev (1 minutt siden): Jeg synes 5 dagers-skjegg er langt! One Bladen fikk kjørt seg ... Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2021 Stormoen33 skrev (4 minutter siden): Fjernet 5-ukers skjegget i dag, det var deilig. Alltid deilig det ja. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2021 Granca skrev (Akkurat nå): O' what a night! Er dette tysk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg