Sir Ale Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 Nok Gifs herfra. Tlf blir varm. Titte gjennom galskapen på den andre siden, sovna etter Chelsea. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): 828 nye smittetilfeller, 368 i Oslo. Grovt, den som skrev om penere smittetall på den andre siden får seg en overraskelse. Holder meg hjemme jeg. Har funket det, så langt. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): 828 nye smittetilfeller, 368 i Oslo. Grovt, den som skrev om penere smittetall på den andre siden får seg en overraskelse. 10 her Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 Mr Fawk skrev (Akkurat nå): sovna etter Chelsea. Dette høres jo ikke bra ut? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 (endret) Skjønner ikke hvor all denne smitten i Oslo er jeg. Kjenner knapt noen som har vært smittet eller sittet i karantene.. Endret 8. mars 2021 av Deila Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Skjønner ikke hvor all denne smitten i Oslo er jeg. Kjenner knapt noen som har vært smittet eller sittet i karantene.. Samme her. Kan telle på en hånd. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Skjønner ikke hvor all denne smitten i Oslo er jeg Er det ikke på Stovner da? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Skjønner ikke hvor all denne smitten i Oslo er jeg. Kjenner knapt noen som har vært smittet eller sittet i karantene.. Kjenner du mange i Groruddalen? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 Yiddo10 skrev (4 minutter siden): 828 nye smittetilfeller, 368 i Oslo. Grovt, den som skrev om penere smittetall på den andre siden får seg en overraskelse. Nedslående dette. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): Er det ikke på Stovner da? Du kan vel si at det er episenteret i Norge ja. Fem ganger så høy smitte der som resten, og det har vært sånn under hele pandemien i grunn. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 15 nye smittede i Fredrikstad. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 Mr Fawk skrev (Akkurat nå): 15 nye smittede i Fredrikstad. Best å låse døra på prympirommet nå, Ale. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): Er det ikke på Stovner da? Stovner, Alna, Bjerke, Søndre Nordstrand, Stovner, Grorud, Gamle Oslo og Grunerløkka er vel der det skjer mest om dagen. Grorud, Alna og Stovner fører an. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 Mr Fawk skrev (1 minutt siden): 15 nye smittede i Fredrikstad. Skald du på gården i morgen? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 (endret) 6 minutes ago, Deila said: Best å låse døra på prympirommet nå, Ale. Sender melding om at jeg ikke kommer på gården i morgen i alle fall. Holder med torsdag den uka her. Så klippe vekk makkverket av et hår på fredag hos frisøren. Blir deilig å få det bort. Han frisøren er psinn-psykt gay for real også, må være i godt humør for å høre på ham. Endret 8. mars 2021 av Mr Fawk Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Nedslående dette. Jepp, håper det er det vanlige etterslepet, men er ikke optimist for resten av uken. Noen pressekonferanse senere i dag orker jeg ikke. Får med meg tiltakene på en eller annen måte uansett. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Stovner, Alna, Bjerke, Søndre Nordstrand, Stovner, Grorud, Gamle Oslo og Grunerløkka er vel der det skjer mest om dagen. Grorud, Alna og Stovner fører an. I min bydel er det helt dødt, og sånn har det vært lenge. Vanligvis er det masse liv her, men har stort sett hvert helt dødt i et år. Trist å tenke på. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 2 nye i Barteby i går. Ifølge Adressa. Pesten florerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg