Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Deila skrev (5 minutter siden):

Gode nyheter for pingvinene Norge som snart er ute av isolasjon fordi vaksiner er på vei: https://www.thelocal.no/20210305/isolation-nearly-over-for-norway-penguins-as-vaccination-arrives/

Men hva med menneskene i Oslo som har levd i isolasjon siden november?

I morgen skal eg no ut med skøyerstreker i din nabolag der eg banker på folks dører og forteller at dugnaden er over. Nu e det tid for dugnad i nabolaget. Det vil si klippe hekker, plante blomster, vaske vinduer og male.

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (Akkurat nå):

Haha, ikke noe problem. Her i Oslo har man bare hatt dugnad i en kort periode, så det er bare å brette opp ermene.

Dugnad blir et feil begrep. Det var greit 3-4 første månedene. Men denne pandemien rammer alt for skjevt til at det er noen dugnad. De unge tar den største støyten, mens de som jobber i butikk og annet, og har lite penger fra før, ender opp arbeidsledig med enda mindre penger. I tillegg er det som du sier at store deler av landet har levd tilnærmet normalt med noen korte avbrekk. Mens Oslo er inne i den femte måneden med helt nedstengt by. Jeg er med på at vi må følge tiltakene. Men dugnad? Hell no. 

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (8 minutter siden):

Haha, ikke noe problem. Her i Oslo har man bare hatt dugnad i en kort periode, så det er bare å brette opp ermene.

Her har vi levd som vanlig i ett år nå, bortsett fra at barna ikke er hjemme fra barnehage og skole nå. Det har gått helt fint det inntil en  forbanna geitebukk fant ut at han skulle stikke nesa frem ...

Endret av Stormoen33
Lenke til kommentar
SirOwen™ skrev (3 timer siden):

Folk, azz. Legger seg like tidlig som 120-åringer.

Makan.

som meg var før natt rangler la meg da mellom 05:00 å 06:;00 

oppe nå klokka 06:00 skal til gamelebyen å hente noen pakker 7 stk den 8 er fra usa vet ikke om de kommer i dag ser sånn ut i mobilen riktig good morgen

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...