Stormoen33 Skrevet 5. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2021 Deila skrev (10 minutter siden): Du er ikke så fan av David Guetta, men nå lytter jeg til denne: Nei, jeg er ikke det, men mulig han er en bedre DJ enn å lage egne låter. Virket jo lovende selv om han pratet like mye som DJ Dan.😀 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 5. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2021 (endret) Vi prøver litt van Buuren. Endret 5. mars 2021 av Deila Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 5. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2021 SirOwen™ skrev (5 minutter siden): Slutt å krisemaksimere, mann. Fawk hadde toppet dette med Litago, Urge, Smash, Drumstick Squashies OG giflar. Fortsatt sjokkerende, om mulig. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 5. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2021 - Friheten vår er ingen selvfølge Jens Stoltenberg var god der da han sa dette i 2012. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 5. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2021 dengelgen skrev (2 minutter siden): Hva skal vi si til 7 her da? Skulle ønske jeg bodde i Bergen. Trodde aldri jeg skulle si noe sånt. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 5. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2021 (endret) Yiddo10 skrev (2 minutter siden): - Friheten vår er ingen selvfølge Jens Stoltenberg var god der da han sa dette i 2012. Tror du han visste at det skulle komme en pandemi i 2020 da? Endret 5. mars 2021 av Deila Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 5. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Skulle ønske jeg bodde i Bergen. Trodde aldri jeg skulle si noe sånt. Ikke vær ufin! Hilsen HYYYL Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 5. mars 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2021 3 minutes ago, Tyttebærtryne said: Fortsatt sjokkerende, om mulig. Rull inn a, kruspersille 😎 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 5. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2021 Deila skrev (2 minutter siden): Tror du han visste at det skulle komme en pandemi i 2020 da? Det skulle ikke forundre meg. Han har nu alltid vært en luring. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 5. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2021 Cirka 13 timer til jeg tar min første øl i dag. Noter dere dette. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 5. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2021 Har ikke måttet nyse under munnbindet enda, men er et par ganger hvor jeg har hatt på munnbindet og samtidig følt en ekstrem trang til å nyse. Hva gjør man da? Lenke til kommentar
Ka9nen Skrevet 5. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2021 Exit sesong 2 må være det beste jeg har sett på lang tid 3 episoder inn. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 5. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2021 Yiddo10 skrev (3 minutter siden): Det skulle ikke forundre meg. Han har nu alltid vært en luring. Dette er hva datteren hans (Catarina) driver med, ganske psykedelisk Lenke til kommentar
Deila Skrevet 5. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2021 Ka9nen skrev (Akkurat nå): Exit sesong 2 må være det beste jeg har sett på lang tid 3 episoder inn. Så 5 episoder før i kveld. Ser resten i morgen. Ikke noe spoiling! 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 5. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Har ikke måttet nyse under munnbindet enda, men er et par ganger hvor jeg har hatt på munnbindet og samtidig følt en ekstrem trang til å nyse. Hva gjør man da? Jeg har bare latt det stå til. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 5. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Noter dere dette. Jeg noterer flittig, som alltid Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 5. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2021 dengelgen skrev (1 minutt siden): Dette er hva datteren hans (Catarina) driver med, ganske psykedelisk Orket 40 sekunder. Jeg er sjokkert. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 5. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2021 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Jeg har bare latt det stå til. Sikkert det lureste det. Rekker jo ikke å gjøre så mye. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 5. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2021 Deila skrev (2 minutter siden): Så 5 episoder før i kveld. Ser resten i morgen. Ikke noe spoiling! Har ikke kastet over meg sesong 2 enda, gleder meg! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 5. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2021 Tiden fremover kan bli tung og savnene på mange områder kanskje enda større enn de har vært - men hold ut, tap ikke motet, stol på at gjenreisningens dag ikke er så fjern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg