Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

Vil si det går helt greit. Vi er som folk flest bekymret for smitteoppblomstringen.

Samme båt her og. Dritt lei det men samtidig så må vi bare overleve det på et vis. 

En ting som er sikkert er at løsningen blir den samme som den har vært i et år: sosial distansering og isolasjon. 

Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (Akkurat nå):

Samme båt her og. Dritt lei det men samtidig så må vi bare overleve det på et vis. 

En ting som er sikkert er at løsningen blir den samme som den har vært i et år: sosial distansering og isolasjon. 

Ja selvfølgelig, men det er så forskjellig. I Molde er det jo ikke smitte for tiden, og så har vi dessverre en ordfører som ikke vet når han bør holde ting internt og når han bør åpne kjeften. Denne fyren representerer ikke Moldes befolkning på noen som helst måte.

 

Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (1 minutt siden):

Etter et par dager med regn håpet jeg at det var slutt på snø for denne gang, men den gang ei.

Sommeren var kort i år, etter mange kuldegrader og mye snø fikk vi varmt vær og snøen forsvant på rekordtid. Så får vi flere dager med sol og gode temperaturer, før en høststorm med mye regn treffer oss. Så kom snøen igjen i dag ...

Lenke til kommentar
toro6 skrev (3 minutter siden):

Haha, hva trodde du det stod? Men det var ikke fotball. Jeg var irritert på Eurosport vedrørende deres dekning av australian open, og gikk inn der for å ventilere. 

Tja, eneste brukeren jeg vet om med ett innlegg, så en kvalifisert gjetting vil jeg si det var. Hva jeg trodde det sto, har jeg allerede skrevet. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Stormoen33 skrev (45 minutter siden):

Ja selvfølgelig, men det er så forskjellig. I Molde er det jo ikke smitte for tiden, og så har vi dessverre en ordfører som ikke vet når han bør holde ting internt og når han bør åpne kjeften. Denne fyren representerer ikke Moldes befolkning på noen som helst måte.

Kjedelig når politikere ikke gjør jobben sin skikkelig nei.. 

Er i grunnen heldig at jeg bor i Bergen hvor de har gjort en del ting bra selv om det har vært en del kontroverser. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...