BrorneDin Skrevet 3. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2021 SirOwen™ skrev (Akkurat nå): Skjønner nå at det er substans i alle blotteranklagene som har blitt rapportert fra Slottsparken. Nei, nu har eg aldrig. Frekkaste eg har sjået. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2021 Men ja, det er tungt om dagen faktisk. Fryktelig tungt.. Vi får håpe på bedring snart og at ting i Oslo kan åpne opp litt. Helt nedstengt i 4 mnd nå. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 3. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2021 Jepp, ekstremt tungt, men me får leggja seg. Opp å gjøre intervju i morgen. Har strøke bunaden. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 3. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2021 Yiddo10 skrev (3 minutter siden): Joda, bachelor frem til mai også er det jobbsøking på gang. Jeg kunne bare ønske at ikke hele jævla dritten foregikk digitalt. Jeg vil løpe naken i blomsterengen igjen, jeg vil kile jentene under armhulene igjen, jeg vil blåse såpebobler langs Aker Brygge, jeg vil ta badstue med statsministeren, jeg vil stå utenfor slottet og vinke til kongen mens jeg spiser iskrem igjen. Du vil tilbake til normalen altså? Høres festlig ut alt det der, men hvor finnes den badstu som har plass til de enOOrme daiene dine OG Erna? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 3. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2021 Yiddo10 skrev (4 minutter siden): Har strøke bunaden Tipper at den ikke er like fin som min: Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2021 Enig med Yiddo. Nakenløping er forfriskende. Høyst undervurdert. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2021 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Enig med Yiddo. Nakenløping er forfriskende. Høyst undervurdert. Regner med at det blir en del nakenløping på hytta? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2021 Stormoen33 skrev (5 minutter siden): Regner med at det blir en del nakenløping på hytta? Kan ikke kommentere dette. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2021 Ikke for det. Må innrømme at jeg låste ut dronninga en gang. Hun var naken. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 3. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2021 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): låste ut dronninga en gang. Hun var naken Heisann! Det går for seg på den hytten Ikke lov å kle seg på hytta Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2021 (endret) Tyttebærtryne skrev (3 minutter siden): Ikke for det. Må innrømme at jeg låste ut dronninga en gang. Hun var naken. Din skøyer! Måtte hun love noe for å få komme inn igjen? Endret 3. mars 2021 av Stormoen33 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 3. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2021 Tar kvelden Dere får ha god natt og sov søtt, hele gjengen! Jessica lokker og lurer Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2021 dengelgen skrev (7 minutter siden): Ikke lov å kle seg på hytta Som regel har vi klær på. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2021 Stormoen33 skrev (6 minutter siden): Måtte hun love noe for å få komme inn igjen? Nei. Ville ikke funket heller:) Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2021 (endret) Tyttebærtryne skrev (9 minutter siden): Nei. Ville ikke funket heller:) Var hun masete da eller ufin, det er for meg grunnene til at jeg ville tydd til slike handlinger. Endret 4. mars 2021 av Stormoen33 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2021 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Var hun masete da eller ufin, det er for meg grunnene til at jeg ville tydd til slike handlinger. Hun tapte et veddemål. Sta og egen, tror hun vet, som kvinner flest. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2021 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Hun tapte et veddemål. Sta og egen, tror hun vet, som kvinner flest. Ok, skjønner. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Ok, skjønner. Får prøve å tenke ut et nytt veddemål. Litt usikker på om hun legger like mye i potten neste gang. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 4. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2021 29 minutes ago, dengelgen said: Hei toro6! Hallo? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg