Deila Skrevet 3. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2021 (endret) Stormoen33 skrev (3 minutter siden): Slik jeg forstår det kan man fortsatt bære smitte selv om man er vaksinert. Det er en svært lav andel riktignok om en ser på tallene fra Israel. Det var vel noe sånt som 0,04% av vaksinerte. Tingen er jo at hvis en som er vaksinert blir smittet så vil vedkommende ha antistoffer som bryter ned viruset og dermed gir mildere symptomer enn uten vaksine. Så kan det tenkes en vaksinert person som blir smittet kan bære smitte i ettertid, men kroppen til vaksinerte vil som sagt bryte ned viruset pga antistoffer.. Det er uansett litt uklart dette med smittespredning og vaksineringen enda. Normalt sett vil jo en vaksine forhindre smitte, men vi har ikke nok vaksiner tilgjengelig til at vi kommer opp på et tall som vil kunne forhindre.. Endret 3. mars 2021 av Deila 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 3. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2021 Deila skrev (3 minutter siden): vi har ikke nok vaksiner tilgjengelig Vi får holde ut i et par måneder til. Har ingen tro på at Oslo Ø kommer til å skjønne noe før det. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2021 Deila skrev (3 minutter siden): Det er uansett litt uklart dette med smittespredning og vaksineringen enda. Normalt sett vil jo en vaksine forhindre smitte, men vi har ikke nok vaksiner tilgjengelig til at vi kommer opp på et tall som vil kunne forhindre.. Ja, dette er sikkert riktig. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 3. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2021 Hallo, Dette e Smittevaksinerings Sjef Pettersen Gå nu at leggje dykkan før eg sende alle Vaksinasjons Doser til Jan Mayen (!) 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 3. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2021 (endret) Yiddo10 skrev (8 minutter siden): Hallo, Dette e Smittevaksinerings Sjef Pettersen Gå nu at leggje dykkan før eg sende alle Vaksinasjons Doser til Jan Mayen (!) Jeg må si at Deres rettskrivningsferdigheter har forbedret seg noe kolossalt bare den siste timen! WOW!! Endret 3. mars 2021 av Granca Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2021 Yiddo10 skrev (15 minutter siden): Hallo, Dette e Smittevaksinerings Sjef Pettersen Gå nu at leggje dykkan før eg sende alle Vaksinasjons Doser til Jan Mayen (!) Dei treng vaksine der også. Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 3. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2021 Tyttebærtryne skrev (6 timer siden): Håper på en meter snø her. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 3. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2021 Desidert størst smitte i Groruddalen. Årets største bombe! Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 3. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2021 Ja, da laver det ned i bartebyen. Et særdeles flott syn. Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 3. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2021 Må frem med brettet ila kvelden dersom det fortsetter sånn. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 3. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2021 (endret) TheIceman10 skrev (1 time siden): Ja, da laver det ned i bartebyen. Et særdeles flott syn. Ja, for det legger seg ikke på bakken. Men oppi Bymarka er det sikkert knallfint for deg og dine medsammensvorne. Endret 3. mars 2021 av Granca 1 Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 3. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2021 Granca skrev (57 minutter siden): oppi Bymarka er det sikkert knallfint for deg og dine medsammensvorne Vi gleder oss til helg og trikkeskinner i marka! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2021 TheIceman10 skrev (1 time siden): Ja, da laver det ned i bartebyen. Et særdeles flott syn. Nå laver det ned i Molde også. 1 Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 3. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2021 2 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 3. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2021 God morgen trådtreller og trådsneller! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2021 Skittent av Lars der ... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 3. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Skittent av Lars der ... Uvirkelig skittent! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2021 Da var det morgen igjen ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg