Stormoen33 Skrevet 1. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2021 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Smeller til med 729 første dag i uken. Dette kan bli stygt utover i uken. 214 i Oslo. 34 nye i Fredrikstad ser jeg. Bare å holde seg inne der. Men i all verden da, sto 404 i stad! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 1. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2021 Tar av det her, og 36 kommuner med stigende trend. Luker nedstengninger og full baluba fremover. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 1. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Men i all verden da, sto 404 i stad! 404 var bare første oppdatering som kom 15:15 i dag tror jeg.. Så den hadde nok ikke oppdatert seg når du sjekka. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Luker nedstengninger og full baluba fremover. Nakstad er ikke blid! 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 1. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): Nakstad er ikke blid! Han er nok bekymret. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2021 Litt småbekymret jeg også, er ikke lenge til påsken 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Men i all verden da, sto 404 i stad! Hadde jo vært så meget bedre, men men. Man får være med på dugnaden igjen. Allerede 2. mars ser jeg. Vår/sommer, kom til meg. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2021 Deila skrev (Akkurat nå): 404 var bare første oppdatering som kom 15:15 i dag tror jeg.. Så den hadde nok ikke oppdatert seg når du sjekka. Nei, etter midnatt står det bare en - på VG, så sto det 404. 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 1. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2021 (endret) Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Nei, etter midnatt står det bare en - på VG, så sto det 404. Ofte står det gårsdagens tall eller første oppdatering helt til den oppdaterer seg etter midnatt. Ofte jeg må oppdatere siden også for å få riktig tall i hvert fall. Endret 1. mars 2021 av Deila Lenke til kommentar
Deila Skrevet 1. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2021 Rimelig sjukt hvordan dette har eskalert nå: Mandag ble det registrert 729 nye smittetilfeller av coronaviruset i Norge. Dette er 376 tilfeller flere enn gjennomsnittet de foregående syv dagene, som er på 353. Søndag ble det registrert 180 nye smittetilfeller i Norge, mens tallet lørdag var 262. Fredag ble det registrert 524 nye smittede i Norge. Forrige mandag ble det registrert 226 nye smittetilfeller. Færre blir generelt sett registrert smittet på helligdager og i helgene enn i ukedagene. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2021 Da stenger nok Bærum også. Vi som hadde planlagt fysisk intervju og greier. Sender melding til Erna på Linkedin og hører om hun kan utsette stengingen der et par uker. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2021 5 nye smittede i hele Trøndelag i går. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2021 Det blomstrer jo opp i nye byer rett som det er, Kristiansand, Bodø, Harstad og selvsagt Oslo 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 1. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Da stenger nok Bærum også. Vi som hadde planlagt fysisk intervju og greier. Sender melding til Erna på Linkedin og hører om hun kan utsette stengingen der et par uker. Med så høye tall i Oslo kan du banne på at kommunene rundt også kommer til å stenge ned. Noe annet blir for risikabelt. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Med så høye tall i Oslo kan du banne på at kommunene rundt også kommer til å stenge ned. Noe annet blir for risikabelt. Jaja, det er nok garantert. Zoom og Teams er koselig det også. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Da stenger nok Bærum også. Vi som hadde planlagt fysisk intervju og greier. Sender melding til Erna på Linkedin og hører om hun kan utsette stengingen der et par uker. Kan De icke bare flytte det pannebånd ned til munnen da, Andre? 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2021 Tror jeg hviler meg litt igjen, at Peter Gabriel ble for "bråkete" er ikke et godt tegn 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Kan De icke bare flytte det pannebånd ned til munnen da, Andre? Eg har spise den Panne bånd up efter at eg Kritiserte min Lektor i skule i forrige uka 2 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 1. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): Tror jeg hviler meg litt igjen, at Peter Gabriel ble for "bråkete" er ikke et godt tegn Take care. 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 1. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): Tror jeg hviler meg litt igjen, at Peter Gabriel ble for "bråkete" er ikke et godt tegn Bare å legge seg og få en god natts søvn det. Beste medisinen om en ikke er helt i form. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg