Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yiddo10 skrev (3 minutter siden):

Jeg tenker at det forhåpentligvis svekker troverdigheten hans, så jeg håper det er godt for noe. Jeg er jævlig lei denne vinglingen selv. Man har jo til og med latt seg lure til å få håp, men lærte for en stund siden at dette her må vi holde ut en lang stund til. Man får bare håpe vi får en mild vår og at det går brukbart fort mot mai.

Har i grunn resignert selv og innfunnet meg med at dette vil ta tid. Jeg gir det to måneder og håper ting ser bedre ut da, med langt flere vaksiner satt. Så vil vi få hjelp av årstiden og varmere vær som du sier. Håper derfor det blir en ok sommer med mulighet til å sitte ut og ta seg noen pils på uteservering + en del reising i Norge. Før alt av tiltak fjernes på sensommeren. Det er best case scenario nå.. 

Endret av Deila
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Deila skrev (2 minutter siden):

Har i grunn resignert selv og innfunnet meg med at dette vil ta tid. Jeg gir det to måneder og håper ting ser bedre ut da, med langt flere vaksiner satt. Så vil vi få hjelp av årstiden og varmere vær som du sier. Håper derfor det blir en ok sommer med mulighet til å sitte ut og ta seg noen pils på uteservering + en del reising i Norge. Før alt av tiltak fjernes på sensommeren. Det er best case scenario nå.. 

Ja, Norge i sommer har jeg tenkt lenge selv. Tror på sensommeren selv, men med alle disse vendingene, så skulle det ikke forundre meg om man går i høsten på en dyster måte også, men tror ikke det. Det ville vært tidenes fiasko. Skulle gjerne vært i utlandet også, men med ny jobb, så får man bare spare masse penger. Da blir det å reise som faen når man kan igjen.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (2 minutter siden):

Ja, Norge i sommer har jeg tenkt lenge selv. Tror på sensommeren selv, men med alle disse vendingene, så skulle det ikke forundre meg om man går i høsten på en dyster måte også, men tror ikke det. Det ville vært tidenes fiasko. Skulle gjerne vært i utlandet også, men med ny jobb, så får man bare spare masse penger. Da blir det å reise som faen når man kan igjen.

Jeg sparer som faen selv, men det er for å kjøpe leilighet. Jobbet ekstremt mye helt siden lockdown egentlig. Knapt vært student og nesten jobbet heltid.. 

Lenke til kommentar
Mr Fawk skrev (Akkurat nå):

Blir sikkert koselig det. Håper bare jeg får sovet litt først. Klarer ikke gå rundt og være hyggelig mot folk om jeg er trøtt. Får holde meg til meg selv og dyra.

Stå opp tidlig i morgen så er mye gjort. Da blir du trøtt og sovner natt til tirsdag også. Kjenner meg igjen selv forresten. Dagen min er ødelagt om det blir lite søvn.. Dårlig humør og alt er dritt. 

Lenke til kommentar
Deila skrev (Akkurat nå):

Jeg sparer som faen selv, men det er for å kjøpe leilighet. Jobbet ekstremt mye helt siden lockdown egentlig. Knapt vært student og nesten jobbet heltid.. 

Har jobbet litt mer i det siste selv. Og satser på å få dratt inn en grei ny jobb før man er ferdig med bacheloren. Sistnevnte har jeg null motivasjon for akkurat nå, men man får bare prøve å kjøre på noen måneder til.

Du kan for øvrig få kjøpe min søsters leilighet. Visning i neste måned. Må nok ikke så mye over fem for den.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (2 minutter siden):

Har jobbet litt mer i det siste selv. Og satser på å få dratt inn en grei ny jobb før man er ferdig med bacheloren. Sistnevnte har jeg null motivasjon for akkurat nå, men man får bare prøve å kjøre på noen måneder til.

Du kan for øvrig få kjøpe min søsters leilighet. Visning i neste måned. Må nok ikke så mye over fem for den.

Vi får bare holde ut til juni og bli ferdig. Min motivasjon for skolen døde helt etter korona og lockdown selv. Jeg får det ikke til å funke med digitale forelesninger. Klarer ikke å følge med. Skikkelig dritt. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...