Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stormoen33 skrev (1 minutt siden):

Det var jo dette med barna da, har ei jente på 2,5 og en gutt som snart blir 9. De vil nok trenge stedelig rettledning og støtte.

De blir voksne på sikt de også, lenge enda til du er pensjonist vel. 

Endret av Deila
Lenke til kommentar
SirOwen™ skrev (1 time siden):

Nu spoiler Dem alt for meget. Ikke det at jeg har tenkt å se serien, men fysj & skam.

Sorry mac, men Ale har allerede nevnt på den andre siden at sesong 1 handlet om kjærlighetssorg og sesong 2 om selvmord. Dette skrev han før jeg begynte å se på serien, så tror ikke jeg spoilet for så mange med det jeg skrev, i hvert fall ikke for de som leser regelmessig i OT. 

Endret av Deila
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen israelvenner eller islam-kritiske debattanter igjen på VGD nå. Alle har fått fyken, 0gg0 (som var godt likt av motdebattantene) fikk nettopp støvelen for "uhøflig opptreden". Har moderatorene fått direktiv ovenfra om hva slags holdninger som er uønsket på forumet tro? 😮 Kun politisk korrekte debattanter fra nå av..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Granca skrev (3 timer siden):

Tragisk. Fico, da?

Fico er med, han er jo 100% saklig så der har man vel ikke funnet på en god nok grunn enda. Skal man sparke 0gg0 pga "uhøflighet" så bør jo hele palkomiteen som opptrer der vært sparket ut for lang tid siden. Men men 😂

Problemet med VGD er muligens måten det modereres på. At man tar (kanskje naturlig nok) kun tak i det som det klages på. Når den ene siden av en sak er VELDIG flinke til å følge med og klage på det minste lille overtråkk av regelverk mens den andre siden gir en god faen og ler godt av tåpelige forsøk på personangrep så blir det sånn som det her.

Det var absolutt riktig å gi meg noen måneder utestengelse, men å sparke ut omtrent alt av israelvenner og islamkritikere virker veldig merkelig..

Endret av Ka9nen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...