Granca Skrevet 22. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2021 Hvem av dere er Viggo Kristiansen? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 22. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2021 Yiddo10 skrev (3 minutter siden): 226 - 95. Jau, dette e no ikkje dagens håndbbold Resultat mellom Veitvet og Stovner Så veldig bra ut i Oslo i flere uker nede på rundt 30-40 smittede om dagen. Så rett før Raymond skulle åpne så steg det til værs igjen. Hvem skulle tro! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 22. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2021 Deila skrev (2 minutter siden): steg det Var det ikke den økte testingen? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 22. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Var det ikke den økte testingen? Det er i hvert fall en av grunnene. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 22. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2021 Deila skrev (Akkurat nå): en av grunnene. Som Franner kjørte på da hanner fisket etter knurr. En fisk få vil ha. Den frister ikke. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 22. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2021 (endret) Deila skrev (5 minutter siden): Det er i hvert fall en av grunnene. Mulig jeg husker feil, men var vel rot med tallene en liten stund også? Altså, at det reelle tallet var høyere enn det som først ble rapportert. Endret 22. februar 2021 av Yiddo10 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 22. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2021 Granca skrev (8 minutter siden): Schmittetall fra østland kommunes? Det er så mye eg har skreve på min bacheloroppgave. Mangler no 194 ord, for å bli ferdig. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 22. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2021 8 cm snø på Blindern, 59 på Hindalsrøra(Molde) og 0 på Værnes. Begynner å ligne noe. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 22. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2021 Yiddo10 skrev (3 minutter siden): Mulig jeg husker feil, men var vel rot med tallene en liten stund også? Altså, det var høyere enn det som først ble rapportert. Jo stemmer det. Så kom det et etterslep pga feilregistrering. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 22. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2021 Yiddo10 skrev (3 minutter siden): Det er så mye eg har skreve på min bacheloroppgave. Mangler no 194 ord, for å bli ferdig. Kravene har blitt slæckere under pestilensen. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 22. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2021 Granca skrev (Akkurat nå): 59 på Hindalsrøra(Molde) Det er på fjellet. Under 10 her nede ved sjøen nå. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 22. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2021 Granca skrev (1 minutt siden): 8 cm snø på Blindern, 59 på Hindalsrøra(Molde) og 0 på Værnes. Begynner å ligne noe. Blindern er for høyt oppe. Aner meg at stedene her i byen, som er på samme høyde som Værnes, også har null. I hvert fall bart her nu. Men snøen kommer nok tilbake innen noen uker. Nam, nam. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 22. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Det er på fjellet. Under 10 her nede ved sjøen nå. Jeg vet. Måtte tøyse litt. Atter en gang. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 22. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2021 Deila skrev (2 minutter siden): Jo stemmer det. Så kom det et etterslep pga feilregistrering. Jaja, skal ikke være lett. Men snart en måned til april nå. Kan håpe at det slutter å koke i toppen til enkelte ledere da. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 22. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Blindern er for høyt oppe. Aner meg at stedene her i byen, som er på samme høyde som Værnes, også har null. I hvert fall bart her nu. Men snøen kommer nok tilbake innen noen uker. Nam, nam. Eg like best gul snø. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 22. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Eg like best gul snø. Jau, no skl eg fortelja ett historia: eg spise no gul snø til den frokost eg. Jau, så ærlig er eg nødt til å værra 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 22. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): I hvert fall bart her nu. Snurrebart liker jeg godt. Når skal Dem auksjonere bort deres enorme Oakley-kolleksjon, forresten? Jeg bare må ha den, har jeg hørt fra connaisseurer. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 22. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2021 Granca skrev (1 minutt siden): Snurrebart liker jeg godt. Når skal Dem auksjonere bort deres enorme Oakley-kolleksjon, forresten? Jeg bare må ha den, har jeg hørt fra connaisseurer. Ga alle sammen til min nabo og fikk vafler i retur. Det var kjempegodt. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 22. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2021 Yiddo10 skrev (3 minutter siden): Jau, no skl eg fortelja ett historia: eg spise no gul snø til den frokost eg. Jau, så ærlig er eg nødt til å værra Det synes eg var en flott og utrolig historie. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 22. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2021 3-60 cm. 0 det siste døgnet. Flott, det er et sted mellom 3 og 60 centimeter snø i Nordmarka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg