Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Yiddo10 skrev (4 minutter siden):

Den vi fikk svar av på fredag insistere på at vi skulle ta det fysisk. Vi har skrevet i mailen at man foretrekker Zoom, men retter oss etter det intervjuobjektene vil. Da må man bare opp i ringa når det blir bedt om.

Da synes eg at dekkan skal intervjue Hanner Raymond og spørre han om hans forhold til nattkjolar. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Deila skrev (Akkurat nå):

Da synes eg at dekkan skal intervjue Hanner Raymond og spørre han om hans forhold til nattkjolar. 

Jau,

eg sitte no i den trillebår utanfor hanners hus no eg. Skl gjemme meg der med ei presenning ovar og seie bøhø når hanner kommer ut av døren neste gong gongen

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Deila skrev (2 minutter siden):

Det synes jeg var en utrolig observasjon, Moen. 

Når de anbefalte ikke klarer å bli ut prøvetida og vi andre tenker etter en uke at dette aldri vil gå, så har jeg ikke mye tiltro til den bransjen. Men det kan også være mangel på kritisk sans fra ledelsen i firmaet jeg jobbet i da.

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (2 minutter siden):

Når de anbefalte ikke klarer å bli ut prøvetida og vi andre tenker etter en uke at dette aldri vil gå, så har jeg ikke mye tiltro til den bransjen. Men det kan også være mangel på kritisk sans fra ledelsen i firmaet jeg jobbet i da.

Jobben din bruker bemanningsbyrå til å rekruttere eller? Har vært ansatt via bemanningsbyrå selv før jeg ble fast ansatt. Mye ymse ja.

Lenke til kommentar
Deila skrev (1 minutt siden):

Jobben din bruker bemanningsbyrå til å rekruttere eller? Har vært ansatt via bemanningsbyrå

Nei, der jeg jobbet før, bemanningsbyrå er ikke det samme som profesjonelle rekrutterere, har noe utdanning som gjør at jeg mener jeg har noe å bidra med når det gjelder dette.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...