Deila Skrevet 21. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2021 Yiddo10 skrev (4 minutter siden): Den vi fikk svar av på fredag insistere på at vi skulle ta det fysisk. Vi har skrevet i mailen at man foretrekker Zoom, men retter oss etter det intervjuobjektene vil. Da må man bare opp i ringa når det blir bedt om. Da synes eg at dekkan skal intervjue Hanner Raymond og spørre han om hans forhold til nattkjolar. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 21. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Da synes eg at dekkan skal intervjue Hanner Raymond og spørre han om hans forhold til nattkjolar. Jau, eg sitte no i den trillebår utanfor hanners hus no eg. Skl gjemme meg der med ei presenning ovar og seie bøhø når hanner kommer ut av døren neste gong gongen 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 21. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2021 Kan dere ta dette i nattkjoletråden? Makan til gjeng. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 21. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2021 (endret) Ro ned på innleggene, folkens. Umulig å følge med her med dette tempoet. Endret 21. februar 2021 av Yiddo10 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 21. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Jau, eg sitte no i den trillebår utanfor hanners hus no eg. Skl gjemme meg der med ei presenning ovar og seie bøhø når hanner kommer ut av døren neste gong gongen Du har alltid verat en skøyer du, Yiddo. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 21. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2021 Profesjonelle rekrutterere er djevelens verk, de tror de vet alt, men evner ikke å se personlige egenskaper, bare å krysse av i boka. Har sett slike ta feil flere ganger. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 21. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2021 Stormoen33 skrev (10 minutter siden): Profesjonelle rekrutterere er djevelens verk, de tror de vet alt, men evner ikke å se personlige egenskaper, bare å krysse av i boka. Har sett slike ta feil flere ganger. Det synes jeg var en utrolig observasjon, Moen. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 21. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2021 Deila skrev (2 minutter siden): Det synes jeg var en utrolig observasjon, Moen. Når de anbefalte ikke klarer å bli ut prøvetida og vi andre tenker etter en uke at dette aldri vil gå, så har jeg ikke mye tiltro til den bransjen. Men det kan også være mangel på kritisk sans fra ledelsen i firmaet jeg jobbet i da. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 22. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2021 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Når de anbefalte ikke klarer å bli ut prøvetida og vi andre tenker etter en uke at dette aldri vil gå, så har jeg ikke mye tiltro til den bransjen. Men det kan også være mangel på kritisk sans fra ledelsen i firmaet jeg jobbet i da. Jobben din bruker bemanningsbyrå til å rekruttere eller? Har vært ansatt via bemanningsbyrå selv før jeg ble fast ansatt. Mye ymse ja. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 22. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2021 Har tidligere vært konsernsjef i et stort firma og kan bekrefte at 99% av kandidatene vi fikk inn fra bemanningsbyråene, var av svært laber kvalitet. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 22. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Jobben din bruker bemanningsbyrå til å rekruttere eller? Har vært ansatt via bemanningsbyrå Nei, der jeg jobbet før, bemanningsbyrå er ikke det samme som profesjonelle rekrutterere, har noe utdanning som gjør at jeg mener jeg har noe å bidra med når det gjelder dette. 1 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 22. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2021 Sist jeg var på jobbintervju for en selgerjobb ble jeg møtt av en vegg med skjermer, og jeg tenkte at det var jobben som sjef i Norges Bank jeg hadde søkt på ... Helt unødvendig etter min mening. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 22. februar 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. februar 2021 31 minutes ago, Stormoen33 said: Profesjonelle rekrutterere er djevelens verk, de tror de vet alt, men evner ikke å se personlige egenskaper, bare å krysse av i boka. Har sett slike ta feil flere ganger. This. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 22. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2021 SirOwen™ skrev (3 minutter siden): This. Kan være viktig å ha mer enn boka i hodet når man har en slik jobb. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 22. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2021 Ser på Dream Theater ""A change of seasons". Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 22. februar 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. februar 2021 ALE!! Wake up! 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 22. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2021 (endret) Syns denne burde vunnet MGP. Endret 22. februar 2021 av Stormoen33 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 22. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2021 Bedre blir det ikke. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 22. februar 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. februar 2021 16 minutes ago, Stormoen33 said: Syns denne burde vunnet MGP. Gir den terningkast 3+. Dessuten må de korte den ned til 3 minutter for å få den godkjent i ESC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg