Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mr Fawk skrev (3 minutter siden):

Har gitt opp norske jenter uansett.

Da tenker jeg du er på ville veier Ale. Du skriver mye pent om at kvinner skal respekteres og at de er det fineste vi har. Jeg er veldig enig i det, men du virker som å ikke mene det, egentlig. Er det sobrilen som gjør dette, eller er det andre ting? Din oppfattelse av aksept eller avvisning virker å være en del annerledes enn "folk flest" vil ta dette. Du sier du snakker med en psykolog, men snakker dere om dette?

Jeg håper det skal gå bra med deg Ale, men du må på et tidspunkt ta tak i deg selv, Zoom- møter sier du jo selv at du bare sier det dem er interessert i å høre, Du sier at alt er greit så lenge du får penger.

Flott at du liker å "jobbe" med dyr, men gjør du dette for å fortsatt motta KVP, eller er det noe du kunne tenke deg å fortsette å jobbe med. Skuffe møkk og slikt fra kyr er jo daglige gjøremål, morgen og kveld.

Du er 27 år Ale, du burde vært ute hjemmefra for lenge siden, du svarer Laffano som ikke har noe mer utbetalt enn deg at du ikke har noen utgifter.  Laffano har familie og boutgifter og jobber, da er det spinnvilt at du hever "NAV-lønn" for å sitte hjemme og ikke en gang betale litt for å bo i huset til foreldrene dine,

Det er mine tanker rundt dette i hvert fall.

Mvh

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...