N-4K0 Skrevet 20. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2021 Granca skrev (5 minutter siden): Uber-digg! Skal lage det straks nå. Har ikke bananer, ellers skulle jeg hatt på det også. Banan på pizza har jeg aldri prøvd, er det snakk om vanlig pizza eller mer dessert-type pizza? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 20. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2021 Granca skrev (2 minutter siden): Jeg tipper jeg vil ha ALT ca 8 ganger søtere enn du gjør. Jeg dynger f eks på med sukker på riskrem. Flere ganger til og med, mens jeg spiser den. Vi har være igjennom dette før. Vi har SVÆRT forskjellig smak. Greit Granca, jeg spiser jo ikke riskrem, eller søtsaker, men har en brennende lidenskap for kjøtt! Det er vi i hvert fall enig om. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 20. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2021 N-4K0 skrev (5 minutter siden): Banan på pizza har jeg aldri prøvd, er det snakk om vanlig pizza eller mer dessert-type pizza? Vanlig pizza. Akkurat samme effekt som ananas. Helt vanlig over alt i Sverige. Men av en eller annen grunn ikke i Norge. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 20. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2021 Stormoen33 skrev (6 minutter siden): Greit Granca, jeg spiser jo ikke riskrem, eller søtsaker, men har en brennende lidenskap for kjøtt! Det er vi i hvert fall enig om. Enige. (Ja. jeg pirker mye i norsk...) Ja, vi er enige om at kjøtt er godt. Men du bruker nok mye mer krydder enn meg. Og jeg spiser ikke ris i det hele tatt, bortsett fra i desserter. Sykt forskjellige... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 20. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2021 Blir lite ris på meg også, foretrekker grønnsaker, potet, brokkoli, blomkål. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 20. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2021 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): brokkoli, blomkål. Flott!! Rosenkål også? Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 20. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Rosenkål Blir et helvetes spetakkel i tarmsystemet av dette. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 20. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Flott!! Rosenkål også? Kun til ribbe. Hadde det forrige helg. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 20. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2021 TheIceman10 skrev (1 minutt siden): Blir et helvetes spetakkel i tarmsystemet av dette. Da står det vel ofte på ukesmenyen? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 20. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2021 TheIceman10 skrev (2 minutter siden): Blir et helvetes spetakkel i tarmsystemet av dette. Ikke mitt. Rosenkål er gull til kalkun. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 20. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2021 (endret) N-4K0 skrev (26 minutter siden): Banan på pizza har jeg aldri prøvd Du blir i tilfelle den første som tør i thread også, tror jeg. Har snakket varmt om det ad nauseam, men ingen tør. Venter tilbakemelding i løpet av to uker. Endret 20. februar 2021 av Granca Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 20. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2021 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 20. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2021 Lookin' mighty cute in 'em jeans, boy.... Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 20. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2021 Må få hodet på rett plass igjen etter MGP 2 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 20. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2021 Nightwish. skrev (1 minutt siden): Må få hodet på rett plass igjen etter MGP Da er nok dette bedre medisin: 1 1 Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 20. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2021 Pytt i panne i Findus-pose til kveldsmat med speilegg til. Lettvintmat som hives i mikroen. Nei, ikke eggene. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 20. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2021 Nightwish. skrev (Akkurat nå): Lettvintmat som hives i mikroen. Nei, ikke eggene Det hadde tatt seg ut! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg