Stormoen33 Skrevet 17. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2021 Mr Fawk skrev (2 minutter siden): Eggerøre er bare en korttidsløsning Ja, men det tetter radiatoren der og da. 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 17. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2021 (endret) Mr Fawk skrev (12 minutter siden): Eggerøre er bare en korttidsløsning. Man må se serien for det den er. Sesong 1 handler om kjærlighetssorg og sesong 2 handler om unge menns psykiske helse. Det er unge skuespillere, så man ikke forvente at alle er på toppnivå. Men synes de spiller relativt bra, både han som er i fokus i sesong en og han som det handler om i sesong 2. Tror mange dropper å se serien fordi de tror den bare handler om bil og rølp. Utrolige scener når GT og Ine løper gjennom hagen med epler og er på epleslang, Ale. Endret 17. februar 2021 av Deila 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 17. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2021 Ugh, så nå at ho ene jeg følger på onlyfans og som jeg hadde en crush på for noen år tilbake, har påførte selvskader (røde striper oppover) på armen. Unfollow & done! 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 17. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2021 2 minutes ago, Deila said: Utrolige scener når GT og Ine løper gjennom hagen med epler og er på epleslang, Ale. Vakker scene. Fin musikk og man kjenner på kroppen at dem har en fortid sammen. Så ringer telefonen og ødelegger øyeblikket. Summerer fint opp vår generasjon. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 17. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2021 Sier god natt nå, snakkes senere folkens. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 17. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2021 Mr Fawk skrev (5 minutter siden): Ugh, så nå at ho ene jeg følger på onlyfans og som jeg hadde en crush på for noen år tilbake, har påførte selvskader (røde striper oppover) på armen. Unfollow & done! Burde du ikke i stedet for prøvd å støtte henne? Lenke til kommentar
Ka9nen Skrevet 17. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2021 Mr Fawk skrev (37 minutter siden): Ugh, så nå at ho ene jeg følger på onlyfans og som jeg hadde en crush på for noen år tilbake, har påførte selvskader (røde striper oppover) på armen. Unfollow & done! Da sender vel noen penger i sympati vil jeg tro. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 17. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2021 9 minutes ago, Ka9nen said: Da sender vel noen penger i sympati vil jeg tro. Det kosta 5 dollar å følge henne for et par uker siden. Er vel noe sånt som 50 kroner. Slut. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 17. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2021 Sjokkerende å få vite at Frode Kippe er onkelen til Kong Harald. Så ikke den komme. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 17. februar 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. februar 2021 19 hours ago, Stormoen33 said: Har du rekruttert Justice som mystery customer nå Owen? Ja. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 17. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2021 God morgen Lenke til kommentar
Ka9nen Skrevet 17. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2021 Mr Fawk skrev (21 timer siden): Det kosta 5 dollar å følge henne for et par uker siden. Er vel noe sånt som 50 kroner. Slut. Det er skremmende hvor mye disse kvinnene på onlyfans håver inn, vet ikke om det gjelder hun der og. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 17. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2021 (endret) Ka9nen skrev (2 minutter siden): Det er skremmende hvor mye disse kvinnene på onlyfans håver inn, vet ikke om det gjelder hun der og. De byr vel på seg selv da ... Så er det opp til kundene å betale. Endret 17. februar 2021 av Stormoen33 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 17. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2021 Full. Venter på trikken. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 17. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Full. Venter på trikken. Munnbind? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 17. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Munnbind? Selvsagt. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 17. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2021 Bruker alltid munnbind på kollektivt og i butikker, Moen. Sånn har det vært i 1 år. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 17. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2021 Ok, har aldri brukt munnbind her. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 18. februar 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2021 Vi bruker så mye munnbind at vi får en generasjon som vokser opp uten å vite hvordan andre folk ser ut. Til slutt vil munnbind bli endel av evolusjonen, og vi vil da bli født med munnbind av hud som dekker halve ansiktet vårt. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 18. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2021 (endret) SirOwen™ skrev (3 minutter siden): Vi bruker så mye munnbind at vi får en generasjon som vokser opp uten å vite hvordan andre folk ser ut. Til slutt vil munnbind bli endel av evolusjonen, og vi vil da bli født med munnbind av hud som dekker halve ansiktet vårt. Nja, i Kina har de jo brukt munnbind mot luftforurensing i mange år. Japan også vel? Endret 18. februar 2021 av Stormoen33 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg