Ka9nen Skrevet 16. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2021 Om ikke viruset er ferdig til mai så har ikke myndighetene gjort jobben. I Israel er dem jo snart ferdig vaksinert allerede. Det bør bli barnetog i år. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 16. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2021 Yiddo10 skrev (12 minutter siden): Eg har no våre i den God morgen Noreg studion og stjele med meg nokre oppskrifter Husker godt da henner Wenche skulle bake boller Live forrige gang og hun forskrekket oppdaget at oppskriften var borte: "Nei, gid. Nu har eg aldrig sjå maken. Familiens bolleoppskrift fra år 3 efter Kristus er forsvunnede" Hugser da demmer brant ned heile bygården pga bollebakingen. Det var scener. Hanner Franner ble rasende. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 16. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Ja, det er jo ikke alltid det er det si ... Nei, det må man innrømme. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 16. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Hugser da demmer brant ned heile bygården pga bollebakingen. Det var scener. Hanner Franner ble rasende. Franner er rå. Han og hanner Kun eier hele den andre siden. Eg e no lamslått av den syn. 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 16. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2021 (endret) Ka9nen skrev (1 minutt siden): Om ikke viruset er ferdig til mai så har ikke myndighetene gjort jobben. I Israel er dem jo snart ferdig vaksinert allerede. Det bør bli barnetog i år. Blir ikke noe frislipp her i mai. Tidligst i juli eller på sensommeren.. I verste fall er vi stuck med tiltakene ut hele året. Men det er worst case. Endret 16. februar 2021 av Deila 2 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 16. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2021 (endret) Hvor mange ganger skal dere ta vaksinen? Etter en lang diskusjon med meg selv, har jeg sendt opp på fire. Fire, eg gjentar fire (4). Ikkje sytten, eg gjentar, ikkje sytten (17). Endret 16. februar 2021 av Yiddo10 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 16. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2021 Ka9nen skrev (2 minutter siden): Om ikke viruset er ferdig til mai så har ikke myndighetene gjort jobben. I Israel er dem jo snart ferdig vaksinert allerede. Det bør bli barnetog i år. Hvis ingen blir alvorlig syke lenger, så er det bare å slippe opp helt. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 16. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Hvor mange ganger skal dere ta vaksinen? Etter en lang diskusjon med meg selv, har jeg sendt opp på fire. Fire, eg gjentar fire (4). Ikkje sytten, eg gjentar, ikkje sytten (17). Eg vaksinerade mig allerede før pesten kom. Med spenol. Har sjølve sagten ikkje blitt sjuk hell. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 16. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2021 11 nye smittede her. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 16. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Eg vaksinerade mig allerede før pesten kom. Med spenol. Har sjølve sagten ikkje blitt sjuk hell. Utroligt, Det er no ei historia for den Historia bokji 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 16. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2021 Granca skrev (1 minutt siden): Hvis ingen blir alvorlig syke lenger, så er det bare å slippe opp helt. Helt enig, men får bare ikke inntrykk av at det vil skje så tidlig om en leser hvordan Høie & Co uttaler seg. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 16. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2021 I Asker åpner dem snart kranene igjen. Førstemaaaaaaann til Asker. 2 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 16. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): I Asker åpner dem snart kranene igjen. Førstemaaaaaaann til Asker. Joiner du en tur på Lancelot? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 16. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2021 Her er en positiv artikkel om at en nå ser effekten av vaksinen blant de eldste: https://e24.no/norsk-oekonomi/i/GajnzV/fhi-begynner-aa-se-effekten-av-vaksineringen-blant-eldre Som gjør at innleggelser og dødsfall går ned. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 16. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Joiner du en tur på Lancelot? Sjølvsakkt, Legendarisk når Daiene skal ristes på Dansegulvet der 1 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 16. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): I Asker åpner dem snart kranene igjen. Førstemaaaaaaann til Asker. Way ahead of u. Sitter i skrivende stund og drikker en Spenol Spesial med Rolf Tøffærn Stranger på Den Asker og Grorud Grill, Spekk og Pub. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 16. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2021 Meldes fra sikre kilder at nå nesten ikke er smitte blant gamere over 95 år i Volda lenger. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 17. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2021 Ble plutselig ekstremt oppblåst her. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 17. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2021 Er det woken som plutselig slo seg helt vrang i magen? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 17. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2021 Granca skrev (1 minutt siden): Meldes fra sikre kilder at nå nesten ikke er smitte blant gamere over 95 år i Volda lenger. Ja, men det er et ganske lukket miljø uansett. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg