Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stormoen33 skrev (8 minutter siden):

Joda, blir optimistisk når tall går ned, selv om dette er over gjennomsnittet fra forrige uke.

Vi satser på ytterligere nedgang i morgen. Tror likevel det kan bli litt høyt denne uken siden alle skal teste seg før vinterferien. Det som egentlig er interessant er innleggelser på sykehus. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Deila skrev (2 minutter siden):

Vi satser på ytterligere nedgang i morgen. Tror likevel det kan bli litt høyt denne uken siden alle skal teste seg før vinterferien. Det som egentlig er interessant er innleggelser på sykehus. 

Skal besøke familie i England i vinterferien, så det kan bekreftes. Har allerede testet meg sytten, eg gjentar sytten (17) gong gonger denne uke

Lenke til kommentar
Deila skrev (1 minutt siden):

Når Henner ohlala baker den bolle dufter det i hele Oslo. Hva er hemmeligheten?

Eg har no våre i den God morgen Noreg studion og stjele med meg nokre oppskrifter

Husker godt da henner Wenche skulle bake boller Live forrige gang og hun forskrekket oppdaget at oppskriften var borte:

"Nei, gid. Nu har eg aldrig sjå maken. Familiens bolleoppskrift fra år 3 efter Kristus er forsvunnede"

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (1 minutt siden):

Eg har no våre i den God morgen Noreg studion og stjele med meg nokre oppskrifter

Husker godt da henner Wenche skulle bake boller Live forrige gang og hun forskrekket oppdaget at oppskriften var borte:

"Nei, gid. Nu har eg aldrig sjå maken. Familiens bolleoppskrift fra år 3 efter Kristus er forsvunnede"

Sjår for meg at Hunner sto der med skjegget i spenolkassen da, ja...

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (3 minutter siden):

Eg har no våre i den God morgen Noreg studion og stjele med meg nokre oppskrifter

Husker godt da henner Wenche skulle bake boller Live forrige gang og hun forskrekket oppdaget at oppskriften var borte:

"Nei, gid. Nu har eg aldrig sjå maken. Familiens bolleoppskrift fra år 3 efter Kristus er forsvunnede"

Nei, nu har eg aldrig. Detter synes eg var en vakker og ikke minst utrolig historie.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Granca skrev (Akkurat nå):

Er litt optimist. Kan rennes ned av doser hvis alt gaar vaar veg.

Skal uansett feire på golfbanen, hvis det er oppholds.

Johnson & Johnson sin kan virkelig sette fart på sakene. Den kan fraktes og oppbevares i kjøletemp og krever bare 1 stikk så er en fullvaksinert. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...