Stormoen33 Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Vurderer å bake boller. Med rosiner eller sukat? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): ake bolle Just do it! De var et flott syhn i fjor, har jeg høret. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Med rosiner eller sukat? Blir nok som da vi feiret fastelavn. Med rosiner. Håper dog man husker å gå til innkjøp av melis man kan drysse over. Det glemte man til fastelavn selv om Spenol var en fullgod erstatning. 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 Stormoen33 skrev (8 minutter siden): Joda, blir optimistisk når tall går ned, selv om dette er over gjennomsnittet fra forrige uke. Vi satser på ytterligere nedgang i morgen. Tror likevel det kan bli litt høyt denne uken siden alle skal teste seg før vinterferien. Det som egentlig er interessant er innleggelser på sykehus. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 Granca skrev (1 minutt siden): Just do it! De var et flott syhn i fjor, har jeg høret. Var faktisk eg som fant på den ordtak for den Nike. Eg e den Nike. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 (endret) Når Henner ohlala baker den bolle dufter det i hele Oslo. Hva er hemmeligheten? Endret 16. februar 2021 av Deila Lenke til kommentar
Granca Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 Queldens snækks. Det cnacer. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 Deila skrev (2 minutter siden): Vi satser på ytterligere nedgang i morgen. Tror likevel det kan bli litt høyt denne uken siden alle skal teste seg før vinterferien. Det som egentlig er interessant er innleggelser på sykehus. Skal besøke familie i England i vinterferien, så det kan bekreftes. Har allerede testet meg sytten, eg gjentar sytten (17) gong gonger denne uke Lenke til kommentar
Deila Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 Sukkererter? Godt om man dypper i Spenol. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Eg e den Nike. Pussighetsfullt. Jeg kledde meg ut som Nike i daiaparaden i fjor. Derfor kunne jeg følge Dem paa behørig avstand, ubemerket. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Når Henner ohlala baker den bolle dufter det i hele Oslo. Hva er hemmeligheten? Eg har no våre i den God morgen Noreg studion og stjele med meg nokre oppskrifter Husker godt da henner Wenche skulle bake boller Live forrige gang og hun forskrekket oppdaget at oppskriften var borte: "Nei, gid. Nu har eg aldrig sjå maken. Familiens bolleoppskrift fra år 3 efter Kristus er forsvunnede" 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Sukkererter? Godt om man dypper i Spenol. Både med og uten. Har brukt den siste spenolen min til å bake spenolkake nå. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Eg har no våre i den God morgen Noreg studion og stjele med meg nokre oppskrifter Husker godt da henner Wenche skulle bake boller Live forrige gang og hun forskrekket oppdaget at oppskriften var borte: "Nei, gid. Nu har eg aldrig sjå maken. Familiens bolleoppskrift fra år 3 efter Kristus er forsvunnede" Sjår for meg at Hunner sto der med skjegget i spenolkassen da, ja... Lenke til kommentar
Deila Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 Yiddo10 skrev (3 minutter siden): Eg har no våre i den God morgen Noreg studion og stjele med meg nokre oppskrifter Husker godt da henner Wenche skulle bake boller Live forrige gang og hun forskrekket oppdaget at oppskriften var borte: "Nei, gid. Nu har eg aldrig sjå maken. Familiens bolleoppskrift fra år 3 efter Kristus er forsvunnede" Nei, nu har eg aldrig. Detter synes eg var en vakker og ikke minst utrolig historie. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 Nøyaktig 3 mndr til sjuttonde mai. Tror dere at det bli barnetog i år? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Nøyaktig 3 mndr til sjuttonde mai. Tror dere at det bli barnetog i år? Håper ikke det. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 Granca skrev (1 minutt siden): Nøyaktig 3 mndr til sjuttonde mai. Tror dere at det bli barnetog i år? Mye kan skje på den tiden i hvert fall. Det er ikke umulig om disse produsentene leverer som de skal med antall doser. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Mye kan skje på den tiden i hvert fall. Det er ikke umulig om disse produsentene leverer som de skal med antall doser. Er litt optimist. Kan rennes ned av doser hvis alt gaar vaar veg. Skal uansett feire på golfbanen, hvis det er oppholds. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 Granca skrev (1 minutt siden): Skal uansett feire på golfbanen, hvis det er oppholds. Ja, det er jo ikke alltid det er det si ... Lenke til kommentar
Deila Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Er litt optimist. Kan rennes ned av doser hvis alt gaar vaar veg. Skal uansett feire på golfbanen, hvis det er oppholds. Johnson & Johnson sin kan virkelig sette fart på sakene. Den kan fraktes og oppbevares i kjøletemp og krever bare 1 stikk så er en fullvaksinert. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg