Sir Ale Skrevet 14. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2021 Men fyrer i gang News of the World. Dere får ha en fin natt. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 14. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2021 SirOwen™ skrev (3 minutter siden): Lol...nice try. Hvem er jeg da. Tenkte å registrere meg med det nicket, men det var opptatt. Så jeg tok mitt gamle Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 14. februar 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2021 1 minute ago, Mr Fawk said: Stille som i graven her. Hvordan vet man at det er stille i graven? Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 14. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2021 Mr Fawk skrev (1 minutt siden): Stille som i graven her. Var opptatt med å bevise hvem jeg er. Men ja det var meg som kommenterte Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 14. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2021 1 minute ago, SirOwen™ said: Hvordan vet man at det er stille i graven? Du har vel sett Spoorloos? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 14. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2021 1 minute ago, tsetsefluen said: Var opptatt med å bevise hvem jeg er. Men ja det var meg som kommenterte Så det er ingenting som gjør deg kåt liksom? Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 14. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2021 Mr Fawk skrev (Akkurat nå): Så det er ingenting som gjør deg kåt liksom? Nei, før så ble jeg det av store bryster. Men nå er de bare visuelt vakre. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 14. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2021 Glemte helt å oppdatere. 109 nye tilfeller. 28 i Oslo. La det fortsette denne uken på denne måten. 2 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 14. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2021 5 nye tilfeller i Fredrikstad, og det er bare folk i det utenlandske miljøet. Blir nok gården fra 1. mars. Bra det, blir litt fucka i huet av å bare være på Rommet. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 14. februar 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2021 Just now, tsetsefluen said: Hvem er jeg da. Du er havren, du har bjeller på. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 14. februar 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2021 13 minutes ago, Mr Fawk said: Du har vel sett Spoorloos? Ja, dessverre. Soundtracket gir meg fortsatt mareritt. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 14. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2021 Yiddo10 skrev (5 minutter siden): Glemte helt å oppdatere. 109 nye tilfeller. 28 i Oslo. La det fortsette denne uken på denne måten. Bra dette, men vinterferie og slikt ... Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 14. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2021 10 minutes ago, tsetsefluen said: Nei, før så ble jeg det av store bryster. Men nå er de bare visuelt vakre. Ser den. Kanskje litt deilig og. Gleder meg til den dagen ingenting tenner meg. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 14. februar 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2021 Facetime - check. VLC in three, two, one.. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 14. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2021 Feelgood sang: Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 14. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Bra dette, men vinterferie og slikt ... Jepp, og er generelt meget slappe tall denne dagen. Men forsøker å være optimistisk og håper på flere gode nyheter også utover. Bare det at vi nå får lov til å bestille bøker og hente dem var en gladnyhet i forrige uke. Her er det bare å gripe tak i det man kan. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 14. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Jepp, og er generelt meget slappe tall denne dagen. Men forsøker å være optimistisk og håper på flere gode nyheter også utover. Bare det at vi nå får lov til å bestille bøker og hente dem var en gladnyhet i forrige uke. Her er det bare å gripe tak i det man kan. En gladnyhet til fra Pfizer: https://www.tv2.no/nyheter/11956649/ Israelsk studie: 94% færre koronatilfeller blant Pfizer-vaksinerte. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 14. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2021 Deila skrev (Akkurat nå): En gladnyhet til fra Pfizer: https://www.tv2.no/nyheter/11956649/ Israelsk studie: 94% færre koronatilfeller blant Pfizer-vaksinerte. Ja, jeg leste posten din på den andre siden. Et meget godt stykke arbeid og dette var særdeles oppløftende nyheter. Da er det bare å syre unna Dagbladet senere i dag, for dem finner helt sikkert noe negativt dem kan slå opp med store bokstaver. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 14. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2021 Ja, flere gladnyheter har vi til dere. Kan melde om at boden min var ikke en av dem det var gjort innbrudd i. Mvh. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 14. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2021 (endret) Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Ja, flere gladnyheter har vi til dere. Kan melde om at boden min var ikke en av dem det var gjort innbrudd i. Mvh. En gladnyhet til mens vi er i gang. Det blir langt mildere vær til uken. https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-tabell/1-72837/Norge/Oslo/Oslo/Oslo Endret 14. februar 2021 av Deila Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg