SirJames™ Skrevet 14. februar 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2021 For de som vil ha bakgrunnsmusikk den neste timen. 2 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 14. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2021 (endret) Jau, da er det tvekamp her i Farmen og me skl nu Tautrekka Med Tann Tråd Endret 14. februar 2021 av Yiddo10 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 14. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2021 Fet sang det, Owen. Men kanskje litt i overkant om det er samme sangen i en time. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 14. februar 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2021 2 minutes ago, Deila said: Fet sang det, Owen. Men kanskje litt i overkant om det er samme sangen i en time. Kjørte timesvideoen i dag på full guffe gjennom lydplanken mens jeg vasket kåken, gikk som en lek 😎 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 14. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2021 Skal finne en fet sang til dere, jeg. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 14. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2021 Har nu sett alle episodene av "Ikke lov å le på hytta" Morten Ramm står til strykkarakter, som mye annet av humoren han har vartet opp med. Uansett, når man har vært med i torsdag kveld fra Nydalen, og lignende programmer, så har man et håpløst utgangspunkt. Bernt Hulsker legende. Youtube-kæben ikke verst heller. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 14. februar 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2021 Facetime om 20 minutter, deretter VLC for alle penga. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 14. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2021 SirOwen™ skrev (1 minutt siden): Kjørte timesvideoen i dag på full guffe gjennom lydplanken mens jeg vasket kåken, gikk som en lek 😎 Passer det når du skal vaske. Let`s get down to business og få det unna. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 14. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Har nu sett alle episodene av "Ikke lov å le på hytta" Morten Ramm står til strykkarakter, som mye annet av humoren han har vartet opp med. Uansett, når man har vært med i torsdag kveld fra Nydalen, og lignende programmer, så har man et håpløst utgangspunkt. Bernt Hulsker legende. Youtube-kæben ikke verst heller. Morten Ramm sto til stryk i det programmet ja. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 14. februar 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2021 Just now, Yiddo10 said: Har nu sett alle episodene av "Ikke lov å le på hytta" Morten Ramm står til strykkarakter, som mye annet av humoren han har vartet opp med. Uansett, når man har vært med i torsdag kveld fra Nydalen, og lignende programmer, så har man et håpløst utgangspunkt. Bernt Hulsker legende. Youtube-kæben ikke verst heller. Mye feelgood i den serien. Enig i at Ramm ikke leverer stort, men lo godt de gangene Hulsker måtte finne på trivielle ting for å unngå å sprute ut i latter. Som feks å justere gardinene 😂 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 14. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2021 Facetime med hvem, sir? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 14. februar 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2021 1 minute ago, Deila said: Passer det når du skal vaske. Let`s get down to business og få det unna. Nemlig. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 14. februar 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2021 Just now, Mr Fawk said: Facetime med hvem, sir? Dette ønsker jeg ikke å kommentere på det nuværende tidspunkt. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 14. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Morten Ramm sto til stryk i det programmet ja. Tror faktisk jeg hadde vunnet hvis jeg var med. Jeg må innrømme det. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 14. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2021 SirOwen™ skrev (1 minutt siden): Mye feelgood i den serien. Enig i at Ramm ikke leverer stort, men lo godt de gangene Hulsker måtte finne på trivielle ting for å unngå å sprute ut i latter. Som feks å justere gardinene 😂 Haha, det er sant. Voldsomme utbrudd med disse lydene sine. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 14. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2021 Ikke lov å le,er bare helt konge. Og så er det litt surmuling over andre deltakerne. Har kun sett en episode. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 14. februar 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2021 1 minute ago, Yiddo10 said: Tror faktisk jeg hadde vunnet hvis jeg var med. Jeg må innrømme det. Tror Art hadde vunnet på TKO. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg