Stormoen33 Skrevet 14. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2021 Ka9nen skrev (1 minutt siden): Hører at det brøles fra leiligheten over meg. Tips? Brøl tilbake og tilkall polisen ... 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 14. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2021 Ka9nen skrev (1 minutt siden): Hører at det brøles fra leiligheten over meg. Tips? Kok opp kaffe, hell kaffen opp i to kopper, sett kaffekoppene på et fat, ta turen opp, ring på og si "hei, kunne De tenke Dem en kaffekopp eller to?" når mennesket åpner døren. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 14. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2021 Ka9nen skrev (2 minutter siden): Hører at det brøles fra leiligheten over meg. Tips? Må tenke på det. Hvilket språk? Er det bønnerop? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 14. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Det synes eg var en flott historie. Eg skl skriva til den Oslo avis og be dei trykke den i morgo Lenke til kommentar
Granca Skrevet 14. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Eg skl skriva til den Oslo avis og be dei trykke den i morgo Kan De sende meg et eks i blindeskrift i tilfelle jeg mister synet i løpet av natten? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 14. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2021 Granca skrev (1 minutt siden): Kan De sende meg et eks i blindeskrift i tilfelle jeg mister synet i løpet av natten? Jau, eg sender den med hanner Tande-P. når hanner skal hjem igjen til uken 1 Lenke til kommentar
Ka9nen Skrevet 14. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2021 Granca skrev (2 minutter siden): Må tenke på det. Hvilket språk? Er det bønnerop? Innbiller meg at jeg hørte det ble ropt "nå må du gi deg" utallige ganger Lenke til kommentar
Ka9nen Skrevet 14. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2021 Nå høres det ut som hammer mot spiker foregår. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 14. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2021 Granca skrev (1 minutt siden): Kan De sende meg et eks i blindeskrift i tilfelle jeg mister synet i løpet av natten? Eg tenke du meine Brail nu, men me må vita om det er nynorsk eller trønder du ynskjar dette i. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 14. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2021 Husker den gangen jeg skulle på butikken og politiet omringet den ene naboleiligheten fullt utstyrt med skjold og hjelmer. Hallo, hallo sa eg. Ikke bry dere om meg. Eg skl berre på butikken for at handle middag. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 14. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2021 Ka9nen skrev (1 minutt siden): Innbiller meg at jeg hørte det ble ropt "nå må du gi deg" utallige ganger Eneste muligheten er da å kjøpe leiligheten og kaste dem på dør. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 14. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Husker den gangen jeg skulle på butikken og politiet omringet den ene naboleiligheten fullt utstyrt med skjold og hjelmer. Hallo, hallo sa eg. Ikke bry dere om meg. Eg skl berre på butikken for at handle middag. Detter var ein god svar Yiddo ... Lenke til kommentar
Granca Skrevet 14. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2021 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Eg tenke du meine Brail nu, men me må vita om det er nynorsk eller trønder du ynskjar dette i. Begge. Er kravstor. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 14. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Detter var ein god svar Yiddo ... Takk for det, takk for det. En annen gang våknet jeg plutselig av at politiet ropte utenfor en annen leilighet "dette er politiet. Lukk opp døren". Utrolige historier fra virkeligheten dette. Eller så var det kanskje bare en drøm. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 14. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2021 Ka9nen skrev (5 minutter siden): Nå høres det ut som hammer mot spiker foregår. Flytt fra Grorud. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 14. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2021 Granca skrev (1 minutt siden): Begge. Er kravstor. Jau, men me får satse på at Hanner Yiddo ikkje mister syningen . Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 14. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2021 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): politiet ropte utenfor en annen leilighet "dette er politiet. Lukk opp døren". Eg trur detter er Hanner Ale sin draum. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 14. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2021 Hvem tror dere rykker ned i år, og hvorfor akkurat Lillestrøm? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 14. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Eg trur detter er Hanner Ale sin draum. Jau, detter skl med aldeles ikke utelukka. Det skl me sannelig min flosshatt ikkje. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 14. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2021 (endret) Granca skrev (Akkurat nå): Hvem tror dere rykker ned i år, og hvorfor akkurat Lillestrøm? Spurs, Lillestrøm og Godset etter kvalik. Endret 14. februar 2021 av Yiddo10 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg