Ka9nen Skrevet 13. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2021 (endret) Stormoen33 skrev (2 minutter siden): 156 nye smittede, stor endring siden i går. Kanskje man er ferdige med dette viruset til seriestart og vi får fulle tribuner i år. Nå må folk være bra sulteforet på live fotball. Endret 13. februar 2021 av Ka9nen Lenke til kommentar
Ka9nen Skrevet 13. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Har ingenting med rett eller galt, loven eller ikke lov, kun idiotisk politikk å gjøre. Dessverre ja. Men vi ser lignende tilstander i FN veldig mye. Folk stemmer med sine egne, uansett hvem som har rett. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 13. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2021 Ka9nen skrev (1 minutt siden): Kanskje man er ferdige med dette viruset til seriestart og vi får fulle tribuner i år. Nå må folk være bra sulteforet på live fotball. Lov å drømme, men avhenger av at disse produsentene leverer det som dem lover utover våren av vaksiner. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 13. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2021 Tallene fra i går var kunstige høye pga et umeldt etterslep. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 13. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Lov å drømme, men avhenger av at disse produsentene leverer det som dem lover utover våren av vaksiner. Vil vi få kun tilskuere med vaksinepass? Papa vil klikke i vinkel .... Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 13. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2021 Sier ikke nei til å dra på Stadion igjen for å se Henrik Kjelsrud Johansen skyte oss opp til Eliteserien. Er på tide nå. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 13. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Vil vi få kun tilskuere med vaksinepass? Papa vil klikke i vinkel .... Hmm. Vaksinering og hurtigtesting blir helt sikkert en del av menyen her. Jeg må si jeg er skeptisk til at det blir fulle tribuner i 2021. Blir gjerne positivt overrasket. Samtidig burde det gå an å åpne for flere enn 600 som det er nå. Hvorfor vil Papa klikke i vinkel over det? Skal han ikke ta vaksinen? Lenke til kommentar
Ka9nen Skrevet 13. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2021 Mr Fawk skrev (1 minutt siden): Sier ikke nei til å dra på Stadion igjen for å se Henrik Kjelsrud Johansen skyte oss opp til Eliteserien. Er på tide nå. Jeg måtte faktisk google for å finne ut hvilken klubb han spiller for. Fredrikstad hørere hjemme i eliteserien. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 13. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2021 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Papa vil klikke i vinkel .... Så trist. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 13. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2021 Ka9nen skrev (Akkurat nå): Jeg måtte faktisk google for å finne ut hvilken klubb han spiller for. Fredrikstad hørere hjemme i eliteserien. Litt av en reise for Kjelsrud Johansen siste årene. Har rukket å floppe i både VIF og Brann før han returnerte til Fredrikstad. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 13. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2021 Lytter nå til black metal bandet Sarkom. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 13. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Hvorfor vil Papa klikke i vinkel over det? Skal han ikke ta vaksinen? Siden han ikke er i noen risikogruppe vil han vel stille bakerst i køen sammen med meg. Skal huske på å hilse. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 13. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2021 Eg har spele for den Fredrikstad. I kuppen. Scorede på straffe fra 30 meter. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 13. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Eg har spele for den Fredrikstad. I kuppen. Scorede på straffe fra 30 meter. Utroligt. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 13. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2021 Deila skrev (2 minutter siden): Litt av en reise for Kjelsrud Johansen siste årene. Har rukket å floppe i både VIF og Brann før han returnerte til Fredrikstad. Virkelig gått bra der. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 13. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2021 (endret) Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Siden han ikke er i noen risikogruppe vil han vel stille bakerst i køen sammen med meg. Skal huske på å hilse. Aha, dere er før meg i køen i hvert fall. Men ser da ut som vi kan bli vaksinert alle sammen innen 1. juli nå. Om ting klaffer. Endret 13. februar 2021 av Deila Lenke til kommentar
Granca Skrevet 13. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2021 Ka9nen skrev (2 minutter siden): Fredrikstad hørere hjemme i eliteserien. Kutt ut disse nedrige løgnene! Plankespiserne hører like mye hjemme der som jeg gjør på El Hierro og du gjør på Grorud! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 13. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2021 tsetsefluen skrev (3 minutter siden): Lytter nå til black metal bandet Sarkom. Hvem er det som torturerer deg?? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 13. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Utroligt. Det var på den tiden da hanner Hjallis var fast høyreback, Kuppern var sweeper og Kurt Nielsen opererte som materialforvalter for oss stjernespillere. 1 Lenke til kommentar
Boris the bulletdodger Skrevet 13. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2021 tsetsefluen skrev (4 minutter siden): Lytter nå til black metal bandet Sarkom. Har du hørt på black metal bandet Ved Buens Ende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg