Nightwish. Skrevet 12. februar 2021 Del Skrevet 12. februar 2021 Omnia vincit amor skrev (1 minutt siden): Her var det full fest! Står til med folket? Vi drikker det siste som er igjen av julebrus. Lenke til kommentar
Ka9nen Skrevet 12. februar 2021 Del Skrevet 12. februar 2021 Granca skrev (2 minutter siden): Det bryr vi oss mye om... 😂 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 12. februar 2021 Del Skrevet 12. februar 2021 Nightwish. skrev (Akkurat nå): Vi drikker det siste som er igjen av julebrus. Haha, nam. Drakk litt julebrus i julen, ble ikke mye av det.. Mest Cola det går i dette fjøset. Lenke til kommentar
Ka9nen Skrevet 12. februar 2021 Del Skrevet 12. februar 2021 Det syke med Norge er at det er dobbelt så dyrt å leie som å eie. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 12. februar 2021 Del Skrevet 12. februar 2021 Ka9nen skrev (8 minutter siden): Predator er hysterisk morsom. Muligens for lite politisk korrekt for 2021. Det var vel det meste fra den tiden ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 12. februar 2021 Del Skrevet 12. februar 2021 (endret) Ka9nen skrev (2 minutter siden): Det syke med Norge er at det er dobbelt så dyrt å leie som å eie. Er ikke alle som har råd til å eie nei... Det er ganske dyrt mtp. boligprisene idag.. Skulle ønske jeg også eide men det er nok to - tre år til jeg har mulighet til det. Og tilogmed når jeg har 300k så er det fremdeles vanvittige priser. Endret 12. februar 2021 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Granca Skrevet 12. februar 2021 Del Skrevet 12. februar 2021 Ka9nen skrev (3 minutter siden): Det syke med Norge er at det er dobbelt så dyrt å leie som å eie. Ja, det er det eneste syke, faktisk... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 12. februar 2021 Del Skrevet 12. februar 2021 Omnia vincit amor skrev (1 minutt siden): Er ikke alle som har råd til å eie nei... Det er ganske dyrt mtp. boligprisene idag.. Skulle ønske jeg også eide men det er nok to - tre år til jeg har mulighet til det. Og tilogmed når jeg har 300k så er det fremdeles vanvittige priser. Ja, jeg kjøpte for 11 år siden, betaler 10500 i lån, men så er vi to som deler på det. 85 kvm pluss stor terrasse og hage og rett ved sjøen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 12. februar 2021 Del Skrevet 12. februar 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Ja, jeg kjøpte for 11 år siden, betaler 10500 i lån, men så er vi to som deler på det. 85 kvm pluss stor terrasse og hage og rett ved sjøen. Høres bra ut.. Men ja, er alene og har ikke umiddelbare planer om å kjøpe heller.. Håper i grunnen på bedre tider.. Eventuelt husbanken o.l. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 12. februar 2021 Del Skrevet 12. februar 2021 Jeg kan forresten ikke tro at noe kan være verre(fart, kjøring i feil felt, blinklys osv) enn Trondheims-trafikken. Spesielt på søndager. Hvis det er like ille andre steder, så synes jeg oppriktig synd på dere. Lenke til kommentar
Ka9nen Skrevet 12. februar 2021 Del Skrevet 12. februar 2021 Omnia vincit amor skrev (3 minutter siden): Er ikke alle som har råd til å eie nei... Det er ganske dyrt mtp. boligprisene idag.. Skulle ønske jeg også eide men det er nok to - tre år til jeg har mulighet til det. Og tilogmed når jeg har 300k så er det fremdeles vanvittige priser. Det at man kan vise til man har betalt dyr leie over tid burde jo telle noe det og. Jeg betalte 9000 kr i husleie før og nå betaler jeg 5000 kr til banken for noe som er like bra. Og mye av dette igjen er jo sparing. Kunne jeg skrudd tiden tilbake så ville jeg faktisk bodd hjemme eller i campingvogn til jeg hadde egenandelen i orden. Det er så utrolig mye lettere å spare penger nå Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 12. februar 2021 Del Skrevet 12. februar 2021 Omnia vincit amor skrev (1 minutt siden): Høres bra ut.. Men ja, er alene og har ikke umiddelbare planer om å kjøpe heller.. Håper i grunnen på bedre tider.. Eventuelt husbanken o.l. Var så pass "heldig" at jeg hadde nesten 300 000 i egenkapital på grunn av samlivsbrudd så det dekket jo opp kravet fra banken når jeg lånte 2,2 mill. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 12. februar 2021 Del Skrevet 12. februar 2021 Stormoen33 skrev (4 minutter siden): betaler 10500 i lån Høres lite ut. Utnytt at renta er lav, og betal ned så mye dere kan. Det er mitt gode råd, som økonom. Eller hvis dere har billån elns, betal ned på det først. Ble gjeldfri i 2008. Det var fantastisk! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 12. februar 2021 Del Skrevet 12. februar 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): samlivsbrudd Skikkelig heldiggris! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 12. februar 2021 Del Skrevet 12. februar 2021 (endret) Heldigvis for meg så er jeg gjeldsfri for øyeblikket. Gleder meg ikke til å bli gjeldsslave men enig i at det er greit å betale for seg selv og ikke til noen. Ka9nen skrev (10 minutter siden): Det at man kan vise til man har betalt dyr leie over tid burde jo telle noe det og. Jeg betalte 9000 kr i husleie før og nå betaler jeg 5000 kr til banken for noe som er like bra. Og mye av dette igjen er jo sparing. Kunne jeg skrudd tiden tilbake så ville jeg faktisk bodd hjemme eller i campingvogn til jeg hadde egenandelen i orden. Det er så utrolig mye lettere å spare penger nå Dyrt og dyrt. Det er bedre å betale litt for å bo for seg selv istedenfor å bo oppi foreldre osv.. Det gidder jeg ikke, for mye kaos Hadde det vært et godt alternativ så skulle jeg gjort det, men det orker jeg ikke. Men når jeg bodde hjemme så sparte jeg mye penger på kort tid, absolutt noe å utnytte når man kan. Endret 12. februar 2021 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Ka9nen Skrevet 12. februar 2021 Del Skrevet 12. februar 2021 (endret) Granca skrev (16 minutter siden): Ja, det er det eneste syke, faktisk... Nå er det mye rart rundt pokerborda, Granca.. Helg Endret 12. februar 2021 av Ka9nen Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 12. februar 2021 Del Skrevet 12. februar 2021 Hadde verdivurdering tidligere i uken. Bør få rundt fem millioner for søtsaken jeg eier. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 12. februar 2021 Del Skrevet 12. februar 2021 Jau, eg innrømmer det gjerne. Eg har graut i munnviken. Ukokt graut. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 12. februar 2021 Del Skrevet 12. februar 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Jau, eg innrømmer det gjerne. Eg har graut i munnviken. Ukokt graut. Rislunsj? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 12. februar 2021 Del Skrevet 12. februar 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Hadde verdivurdering tidligere i uken. Bør få rundt fem millioner for søtsaken jeg eier. Ooo.. Mye penger det. Finner deg nok noe fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg