TitanSable Skrevet 10. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2021 5 minutes ago, Yiddo10 said: Jeg vet ikke hva som gjelder hos deg, men her i Oslo blir man kastet Spenol på om det blir oppdaget. Så jeg kaster bort tid og penger når jeg sitter her og drikker klor? Var det fake news eller skulle det kanskje settes med sprøyte? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 10. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2021 TitanSable skrev (Akkurat nå): Jeg tror jeg aldri har sett en hel Idol-episode Flott. Ikke jeg heller. Men hørte han hadde lagt ut en diktfremføring av noe egenkomponert om Pepsi og Cola, så jeg måtte se. Det rareste. Av Haldens rareste. Skal se om jeg finner det en gang. Gjennomsjukt. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 10. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2021 Gikk for øvrig cirka 11 kilometer i dag da jeg skulle hjem etter å ha jobbet med oppgaven. Siden jeg ikke har så mye penger, så valgte jeg heller dette fremfor å sitte på bussen og potensielt få en bot på 950 kroner. Med sko der det er hull under på begge to, så ble det ganske vondt etter hvert. Flott at det er lønning i morgen. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 10. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2021 TitanSable skrev (1 minutt siden): Så jeg kaster bort tid og penger når jeg sitter her og drikker klor? Var det fake news eller skulle det kanskje settes med sprøyte? Dom (jeg) har blivit lurad, som Bjørn Rosenstrøm så fint sang det en gang. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 10. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2021 Deila skrev (4 minutter siden): Spenol er fortsatt det eneste vi har som er duganes mot absolutt alt! Spiser det nå som ettermiddagsmat. 1 Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 10. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2021 Just now, Granca said: Av Haldens rareste. Vi har en råner-subkultur, rægger-subkultur og en merkelig rocke-gjeng. Det er godt gjort å havne på "rareste"-listen. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 10. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2021 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Flott at det er lønning i morgen. Da bør du kjøpe nye sko ... Lenke til kommentar
Granca Skrevet 10. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2021 TitanSable skrev (Akkurat nå): Vi har en råner-subkultur, rægger-subkultur og en merkelig rocke-gjeng. Det er godt gjort å havne på "rareste"-listen. Ja. Men han gruser alt og alle. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 10. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Da bør du kjøpe nye sko ... Dere selger vel? Kabelsko? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 10. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Da bør du kjøpe nye sko ... Jeg har fem andre par, som er meget gode. Snek på bussturen til og hadde planer om å gjøre det tilbake også. Imidlertid måtte jeg endre planer da en på gruppen fortalte at det hadde vært to kontroller på den bussen i går. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 10. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2021 (endret) Yiddo10 skrev (14 minutter siden): Skal etter planen gjøre intervjuer, men spørs hvor lett det er med tanke på tingenes tilstand. Har i hvert fall en plan b om det ikke går. Det har alltid vært vanskelig å finne folk å intervjue har jeg skjønt, så kan faktisk hende det er lettere å få noen til å stille opp på et kjapt intervjue på zoom, konta at de må sette av masse tid eller at vi må reise steder. Så gjelder å tenke positivt. Tenker at det ikke nødvendigvis blir så mye vanskeligere nå enn om det ikke hadde vært en pandemi. Endret 10. februar 2021 av Deila Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 10. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2021 Granca skrev (1 minutt siden): Dere selger vel? Kabelsko? Nei, bare vernesko og støvler. Kabelsko må du nok til Elektroskandia eller noe sånt for å få kjøpt. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 10. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2021 Tror at akkurat det med møter har blitt litt enklere under denne pandemien ved at folk har fått øynene opp for Zoom og teams osv. En kan spare mye tid og penger på og ta det digitalt, selv om det i noen sammenhenger vil være nyttig å møtes ansikt til ansikt også. Men da logger jeg av for litt søvn. Good night. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 10. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2021 Vernesko trenger Hanner Yiddo. Har sparker både til høyre og venstre. Og en og annen Arsenal-supporter. Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 10. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2021 1 minute ago, Deila said: Det har alltid vært vanskelig å finne folk å intervjue har jeg skjønt, så kan faktisk hende det er lettere å få noen til å stille opp på et kjapt intervjue på zoom, konta at de må sette av masse tid eller at vi må reise steder. Så gjelder å tenke positivt. Tenker at det ikke nødvendigvis blir så mye vanskeligere nå enn om det ikke hadde vært en pandemi. Så lenge man dokumenterer at det kan være svakheter med utvalget pga koronasituasjonen etc. så får man plusspoeng for å vise at man er kritisk samt er oppmerksom på svakheter i metoden. De fleste sensorer elsker slikt. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 10. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Det har alltid vært vanskelig å finne folk å intervjue har jeg skjønt, så kan faktisk hende det er lettere å få noen til å stille opp på et kjapt intervjue på zoom, konta at de må sette av masse tid eller at vi må reise steder. Så gjelder å tenke positivt. Tenker at det ikke nødvendigvis blir så mye vanskeligere nå enn om det ikke hadde vært en pandemi. Ja, vi har tenkt i de baner selv. Zoom er for eksempel en fin løsning, ja. Og har en del potensielle folk man kan kontakte nå, så det skal ordne seg. Har også pratet med veileder og har et par andre løsninger om det første veivalget skulle skjære seg. Å tenke løsninger, å tenke produktivt og positivt føler jeg ikke er noe problem. En ting er at man skriver om noe som er interessant, men også at det er den aller siste oppgaven og at det bare er å gi jernet nå. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 10. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2021 (endret) TitanSable skrev (2 minutter siden): Så lenge man dokumenterer at det kan være svakheter med utvalget pga koronasituasjonen etc. så får man plusspoeng for å vise at man er kritisk samt er oppmerksom på svakheter i metoden. De fleste sensorer elsker slikt. Det er interessant å vite. Det kan jeg jo for så vidt se for meg med tanke på at det blir en del beskrivelse av hele fremgangsmåten, men kjekt å vite. Endret 10. februar 2021 av Yiddo10 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 10. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): det skal ordne seg Oppegående folk som deg vil aldri ha noe problem med å få seg jobb. Det er det nest beste, etter godt kontaktnett. Det trumfer det aller meste. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 10. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2021 (endret) TitanSable skrev (5 minutter siden): Så lenge man dokumenterer at det kan være svakheter med utvalget pga koronasituasjonen etc. så får man plusspoeng for å vise at man er kritisk samt er oppmerksom på svakheter i metoden. De fleste sensorer elsker slikt. Jeg skrev en praksisoppgave våren 2020 med samme mal som en bacheloroppgave. På grunn av pandemien gjorde jeg intervjuet via Zoom og det fungerte helt fint. Fikk en B på oppgaven og var fornøyd med det. Så det skal nok løse seg fint denne gangen også med bachelor. Endret 10. februar 2021 av Deila Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 10. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2021 Granca skrev (1 minutt siden): Oppegående folk som deg vil aldri ha noe problem med å få seg jobb. Det er det nest beste, etter godt kontaktnett. Det trumfer det aller meste. Aaah, jobb. Gleder meg til å jobbe fulltid igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg