Stormoen33 Skrevet 10. februar 2021 Del Skrevet 10. februar 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Da kan man trygt si det har gått for langt! Jeg bruker pysjamasbukse hjemme, er det tillatt? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 10. februar 2021 Del Skrevet 10. februar 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Jeg bruker pysjamasbukse hjemme, er det tillatt? Jeg er usikker. Hanner Yiddo sitter med regelbok og fasit her. Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 10. februar 2021 Del Skrevet 10. februar 2021 2 minutes ago, Granca said: Da kan man trygt si det har gått for langt! Her i byen så risikerer vi å sitte med et ødelagt helsevesen siden regjeringen vurderer å nekte svensker å jobbe her. Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 10. februar 2021 Del Skrevet 10. februar 2021 2 minutes ago, Stormoen33 said: Jeg bruker pysjamasbukse hjemme, er det tillatt? Har du mutanter i den? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 10. februar 2021 Del Skrevet 10. februar 2021 TitanSable skrev (1 minutt siden): Har du mutanter i den? Jeg tror ikke det, men hvem kan vite når de ikke en gang hilser når de kommer? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 10. februar 2021 Del Skrevet 10. februar 2021 TitanSable skrev (3 minutter siden): ødelagt helse Marius Brynildsen? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 10. februar 2021 Del Skrevet 10. februar 2021 Kan avsløre at jeg har gjemt noen mutanter i nattkjolen. Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 10. februar 2021 Del Skrevet 10. februar 2021 2 minutes ago, Granca said: Marius Brynildsen? Måtte Google det, men vet fremdeles ikke hva du sikter til. Kanskje på tide for meg å finne sengen. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 10. februar 2021 Del Skrevet 10. februar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): tanter i nattkjole Husker noen hytteturer fra ungdomstiden... Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 10. februar 2021 Del Skrevet 10. februar 2021 TitanSable skrev (9 minutter siden): Jeg har tre utviklere med tilsvarende deal nå. Ser ut som dagene blir lengre enn 8 timer for dem. Sikkert like greit siden barene er stengt. Ja, tror det skal gå greit siden man har til slutten av mai. Kommer helt sikkert til å jobbe med det utenom også kjenner jeg meg selv rett. Har brukt ganske mange kvelder nå på å finne relevante kilder og forskningsartikler. Det som blir interessant er hva man ender opp med. Skal etter planen gjøre intervjuer, men spørs hvor lett det er med tanke på tingenes tilstand. Har i hvert fall en plan b om det ikke går. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 10. februar 2021 Del Skrevet 10. februar 2021 TitanSable skrev (Akkurat nå): Måtte Google det, men vet fremdeles ikke hva du sikter til. Kanskje på tide for meg å finne sengen. Just follow the white rabbit titan. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 10. februar 2021 Del Skrevet 10. februar 2021 Stormoen33 skrev (11 minutter siden): Jeg bruker pysjamasbukse hjemme, er det tillatt? Jeg vet ikke hva som gjelder hos deg, men her i Oslo blir man kastet Spenol på om det blir oppdaget. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 10. februar 2021 Del Skrevet 10. februar 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Har i hvert fall en plan b om det ikke går. Syns det høres ut som at dette går jeg. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 10. februar 2021 Del Skrevet 10. februar 2021 TitanSable skrev (Akkurat nå): Måtte Google det, men vet fremdeles ikke hva du sikter til. Kanskje på tide for meg å finne sengen. Han var med i Idol elns. Max Marius Brynildsen. HÆRREGUD! Lenke til kommentar
Ka9nen Skrevet 10. februar 2021 Del Skrevet 10. februar 2021 blir denne til pokern ikveld Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 10. februar 2021 Del Skrevet 10. februar 2021 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Jeg vet ikke hva som gjelder hos deg, men her i Oslo blir man kastet Spenol på om det blir oppdaget. Det handler om å ha det komfortabelt Yiddo. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 10. februar 2021 Del Skrevet 10. februar 2021 Ka9nen skrev (1 minutt siden): denne til pokern ikveld Ja, snart glir denne ettermiddagen over i kveld... 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 10. februar 2021 Del Skrevet 10. februar 2021 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Syns det høres ut som at dette går jeg. Jeg har troen. Får lokke bedrifter med lykkekaker, for å få til intervjuer, så er vi der. 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 10. februar 2021 Del Skrevet 10. februar 2021 Spenol er fortsatt det eneste vi har som er duganes mot Covid-19. Går for tregt med denna vaksineringen. Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 10. februar 2021 Del Skrevet 10. februar 2021 1 minute ago, Granca said: Han var med i Idol elns. Max Marius Brynildsen. HÆRREGUD! Ok. Jeg tror jeg aldri har sett en hel Idol-episode så da unnskylder jeg meg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg