TitanSable Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 5 minutes ago, Granca said: Gi meg pluss ti og noen fliker med grønt gress! Første dagen man går ut og både temperatur og lukt forteller deg at "nå er det vår!". Alltid et høydepunkt. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 Stormoen33 skrev (7 minutter siden): Dagbladet Debatt må jo være noe av det tristeste som har vært laget. Kommer til å tas inn i pensum i en eller annen bok innen faget psykiatri. 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 (endret) Granca skrev (5 minutter siden): Alt kaldere enn -5 er usannsynlig gay! Det er -5 her nå, men pga den iskalde vinden så føles det som -8. Uansett mye bedre enn de tidligere ukene her! Virker som det går riktig vei med gradestokken sakte, men sikkert. Endret 9. februar 2021 av Deila Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Det er -5 her nå, men pga den iskalde vinden så føles det som -8. Da merker du sikkert at vinden gjør at gayfaktoren stiger noe kolossalt. Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 3 minutes ago, Deila said: Det er -5 her nå, men pga den iskalde vinden så føles det som -8. Uansett mye bedre enn de tidligere ukene her! Virker som det går riktig veien for gradestokken sakte, men sikkert. Ifølge yr så kryper gradestokken i Oslo over 0 den 18. februar. Så en drøy uke til med minusgrader. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 Var -16 her i går natt, pluss vind. Glad jeg bor i et varmt badekar. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 Kom litt snø nå så kanskje temperaturen steg litt? Vi får se om noen timer ... Lenke til kommentar
Deila Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 Granca skrev (1 minutt siden): Var -16 her i går natt, pluss vind. Glad jeg bor i et varmt badekar. Blir -12 om nettene her resten av uken. 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 Det var bra vi begynte å snakke om for da kom jeg på at jeg skal hente et teppe fra stua for natten her. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Blir -12 om nettene her resten av uken. Tortur! I innlandet er -12 ingenting. Men når man har åpent vann i nærheten er det bare tragisk å være ute i det. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 Kobber er løsningen? https://www.nrk.no/dokumentar/xl/finnes-det-noe-under-bakken-her-som-beskytter-mot-korona_-1.15180425 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 Deila skrev (15 minutter siden): Blir vel noe sånt her også. Jobber med den prosjektskisse 2 nå hver dag. Er ganske omfattende og vi har ikke fått veiledning pga veilederen vår skulle operere og var sykemeldt fra 1.feb til 19.feb.. Vi leverte vår i går. Sittet de siste dagene med den og ble vel på rundt ti sider. Men nedtur med strek i regningen når det gjelder veileder. Men ser for meg flere sånne hindringer underveis. Både når det gjelder måten skal samle inn stoff og på hvilken måte man kommer i mål, men det skal gå. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 Fimbulvinteren er over her på freddan, ser det ut til. Og fra neste onsdag meldes det plussgrader. Bør kanskje feires. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Vi leverte vår i går. Sittet de siste dagene med den og ble vel på rundt ti sider. Men nedtur med strek i regningen når det gjelder veileder. Men ser for meg flere sånne hindringer underveis. Både når det gjelder måten skal samle inn stoff og på hvilken måte man kommer i mål, men det skal gå. 10 sider ja, det var en god del. Vi har fått beskjed om at den bør være på rundt 1500 ord. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Sittet de siste dagene med den Nattkjolen? Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 2 minutes ago, Tyttebærtryne said: Kobber er løsningen? https://www.nrk.no/dokumentar/xl/finnes-det-noe-under-bakken-her-som-beskytter-mot-korona_-1.15180425 Jepp. En samlet verden av vitenskapsmenn har gått glipp av det. Nå liker jeg Røros veldig godt, har vært der ofte og har slekt der, men det er jo ikke et sted som er plaget med mye gjennomfart. De fleste som havner i Røros er der fordi de skal til Røros. Og det er såpass langt til Trondheim at der er ikke den store pendlingen den veien heller. Når man legger til spredt bosetning så er det ikke så merkelig at de har kommet unna billig. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 Deila skrev (2 minutter siden): 10 sider ja, det var en god del. Vi har fått beskjed om at den bør være på rundt 1500 ord. Ja, var rundt der vi også fikk beskjed om. Men tidsplan og opplisting av kilder tok litt plass. Etikkdelen og metode og fremgangsmåte følte jeg var ganske logisk, så jeg rablet ned en del om hva vi tenkte oss der pluss noen henvisninger her og der. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 Granca skrev (4 minutter siden): Nattkjolen? Forbudt i Oslo. Høie har satt ned foten. Bot på 100.000 om man blir oppdaget i nattkjole. 1 Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 10. februar 2021 Del Skrevet 10. februar 2021 (endret) 38 minutes ago, Yiddo10 said: Tidsplanen sier tre dager med jobbing med bachelor og to dager med vanlig jobb. Jeg har tre utviklere med tilsvarende deal nå. Ser ut som dagene blir lengre enn 8 timer for dem. Sikkert like greit siden barene er stengt. Endret 10. februar 2021 av TitanSable Lenke til kommentar
Granca Skrevet 10. februar 2021 Del Skrevet 10. februar 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Forbudt i Oslo. Høie har satt ned foten. Bot på 100.000 om man blir oppdaget i nattkjole. Da kan man trygt si det har gått for langt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg