Ka9nen Skrevet 9. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2021 Kommer skattepengene i mars i år også? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2021 Ka9nen skrev (23 minutter siden): Kommer skattepengene i mars i år også? Gikk det på trynet i pokeren? Lenke til kommentar
Ka9nen Skrevet 9. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2021 Granca skrev (56 minutter siden): Gikk det på trynet i pokeren? 😂😂 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2021 Jeg vet ikke noe om skattetidspunkt. Flaut. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2021 God morgen folkens,. Lenke til kommentar
Ka9nen Skrevet 9. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2021 Morgen morgen Lenke til kommentar
Deila Skrevet 9. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2021 (endret) Spørs om jeg ikke må trappe ned på natteranglingen utover våren. Må jo drive og stå opp om morningen for å skrive bachelor jeg nå. Endret 9. februar 2021 av Deila Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 9. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2021 Ka9nen skrev (8 timer siden): Kommer skattepengene i mars i år også? Kommer aldri i mars. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2021 Deila skrev (Akkurat nå): må trappe ned på natteranglingen Ittno drekking på gudskjelovskvelden? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 9. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2021 (endret) Granca skrev (3 minutter siden): Ittno drekking på gudskjelovskvelden? Jo, det holdes ved like hver helg. Såpass må det være. Endret 9. februar 2021 av Deila Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Jo, det holdes ved like hver helg. Såpass må det være. Drikk deg grøftings og bli ferdig med det. 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 9. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2021 (endret) Granca skrev (1 minutt siden): Drikk deg grøftings og bli ferdig med det. En tur i den grøft må aldri undervurderes. Endret 9. februar 2021 av Deila 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): En tur i den grøft må aldri undervurderes. På denne årstid må den heller ikke overvurderes her til lands. 1 Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 9. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2021 1 minute ago, Deila said: En tur i den grøft må aldri undervurderes. Mye bedre enn å ligge i veien. 3 Lenke til kommentar
Ka9nen Skrevet 9. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2021 Tyttebærtryne skrev (11 minutter siden): Kommer aldri i mars. Var det i April da? Jeg fikk de veldig tidlig ihvertfall ifjor. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2021 TitanSable skrev (2 minutter siden): Mye bedre enn å ligge i veien. Dobbel betydning... Hvordan ligger det an med våren i Fredrikshald? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 9. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2021 Deila skrev (14 minutter siden): Spørs om jeg ikke må trappe ned på natteranglingen utover våren. Må jo drive og stå opp om morningen for å skrive bachelor jeg nå. Her også. Tidsplanen sier tre dager med jobbing med bachelor og to dager med vanlig jobb. Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 9. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2021 3 minutes ago, Granca said: På denne årstid må den heller ikke overvurderes her til lands. For veldig mange år siden så ble jeg litt overstadig beruset og la meg ned i snøen for å kjøle meg ned. Dette var i ca -25 i Finland. Jeg ble litt rørt over hvor omsorgsfulle ukjente folk var og litt irritert over at ingen trodde meg når jeg sa at jeg hadde full kontroll og bare trengte å kjøle meg ned litt. Så etter noen diskusjoner så måtte jeg dessverre gå med på å bli kjørt hjem.Orket ikke å krangle med fulle og stae folk. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg