Granca Skrevet 9. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2021 Stormoen33 skrev (4 minutter siden): kan virke som at det hadde blitt bedre kvalitet uten. Garantert. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2021 Ka9nen skrev (2 minutter siden): Er jeg som er gladlaksen nå. Ikke noen god start ikveld 😂😂 Tapt alt? 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2021 Ka9nen skrev (2 minutter siden): Er jeg som er gladlaksen nå. Ikke noen god start ikveld 😂😂 Jasså? Men poker er da litt moro. 1 Lenke til kommentar
Ka9nen Skrevet 9. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Jasså? Men poker er da litt moro. Poker er kjempemoro... Når man vinner. 1 Lenke til kommentar
Ka9nen Skrevet 9. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2021 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): Tapt alt? 50$ 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2021 Ka9nen skrev (9 minutter siden): Poker er kjempemoro... Når man vinner. Spiller bare zoom. Har ikke tålmodighet til annet. Lenke til kommentar
Ka9nen Skrevet 9. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2021 Granca skrev (1 minutt siden): Spiller bare zoom. Har ikke tålmodighet til annet. Gøy men hardt nivå. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2021 Ka9nen skrev (13 minutter siden): 50$ Ikke verre, lykke til videre da. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2021 Ka9nen skrev (1 minutt siden): Gøy men hardt nivå. Spiller bare små tourneys, men har kommet meg over 3.000 dollars på kontoen hos PS. Lenke til kommentar
Ka9nen Skrevet 9. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Spiller bare små tourneys, men har kommet meg over 3.000 dollars på kontoen hos PS. Jeg trodde du mente CG. Men Zoom som tourney-format er veldig spennende. En interessant tanke er at du ikke bare kan ha en fordel over feltet i spillet men også ved å spille kjapt kan legge inn flere hender i turneringen enn andre? 1 Lenke til kommentar
Ka9nen Skrevet 9. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2021 Stormoen33 skrev (10 minutter siden): Ikke verre, lykke til videre da. takk sjef Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2021 Ka9nen skrev (2 minutter siden): Jeg trodde du mente CG. Men Zoom som tourney-format er veldig spennende. En interessant tanke er at du ikke bare kan ha en fordel over feltet i spillet men også ved å spille kjapt kan legge inn flere hender i turneringen enn andre? Joda. Men det er ante også. Uansett lønner det seg nok å tenke fort. Noe jeg gjør. For jeg er ikke sosialist. 1 Lenke til kommentar
Ka9nen Skrevet 9. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2021 Granca skrev (1 minutt siden): Joda. Men det er ante også. Uansett lønner det seg nok å tenke fort. Noe jeg gjør. For jeg er ikke sosialist. That goes without saying. Tror ikke det er mulig å like poker og være sosialist på en gang. En pokerpott bør vel ifølge en sosialist fordeles til hele bordet eller doneres til regimer på andre siden av kloden? 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2021 Ka9nen skrev (2 minutter siden): That goes without saying. Tror ikke det er mulig å like poker og være sosialist på en gang. En pokerpott bør vel ifølge en sosialist fordeles til hele bordet eller doneres til regimer på andre siden av kloden? Sånn ca fasit. Vært en gambler hele livet. Nå er det aksjer det går i. Røkke fikset penger i går. Har 25000 aksjer i Recsi. Opp over 3 kr stykket i går... 1 Lenke til kommentar
Ka9nen Skrevet 9. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2021 (endret) Granca skrev (4 minutter siden): Sånn ca fasit. Vært en gambler hele livet. Nå er det aksjer det går i. Røkke fikset penger i går. Har 25000 aksjer i Recsi. Opp over 3 kr stykket i går... Oj satan Jeg liker også det, men jeg investerer bare i fond fordi jeg har ikke peiling. Begynte med dette i fjor. Endret 9. februar 2021 av Ka9nen 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2021 Ka9nen skrev (5 minutter siden): Begynte med dette i fjor. Me2. Har også en god del i indeksfond. Er utdannet økonom, da. Si fra i PM om du er interessert i en kanonaksje. Har investert MYE der selv. Har KULLSVIERTRO! Her kan man virkelig bli rik når den skal på børs, uten å satse skjorta. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 9. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2021 Ka9nen skrev (1 time siden): Her er graf siden dagen jeg ble sparket ut av VGD Blessing in disguise? Ikke snakk om kjempesummer enda, men vinner da jevnt og trutt på microstakes. Fornøyd med det. En dag tar jeg kanskje steget opp. 205,443 hands played og 9000 euro. Det betyr at du tjener 2 cent pr "hands played". Høres ut som en fin-fin hobby. 😃 Får meg til å tenke på "Annette_15" - så hu titt og ofte rundt i byen her jeg bor. 1 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2021 Kris85 skrev (1 minutt siden): "Annette_15" Obrestad? Virker litt rar, men har da lyktes. Lenke til kommentar
Ka9nen Skrevet 9. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2021 (endret) Kris85 skrev (5 minutter siden): 205,443 hands played og 9000 euro. Det betyr at du tjener 2 cent pr "hands played". Høres ut som en fin-fin hobby. 😃 Får meg til å tenke på "Annette_15" - så hu titt og ofte rundt i byen her jeg bor. Dollar, ikke euro. Og jeg har 4$/100 så det blir vel 4 cent per hånd? Er fortsatt på microstakes ser du Takk for sammenligningen med ei pokerlegende! 😮 Men må nok opp en del nivå før jeg er i nærheten av det Endret 9. februar 2021 av Ka9nen Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2021 Ka9nen skrev (Akkurat nå): legende Sendt deg PM, Herr Kanin. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg