Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Granca skrev (Akkurat nå):

Spiller bare små tourneys, men har kommet meg over 3.000 dollars på kontoen hos PS.

Jeg trodde du mente CG. Men Zoom som tourney-format er veldig spennende. En interessant tanke er at du ikke bare kan ha en fordel over feltet i spillet men også ved å spille kjapt kan legge inn flere hender i turneringen enn andre?

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Ka9nen skrev (2 minutter siden):

Jeg trodde du mente CG. Men Zoom som tourney-format er veldig spennende. En interessant tanke er at du ikke bare kan ha en fordel over feltet i spillet men også ved å spille kjapt kan legge inn flere hender i turneringen enn andre?

Joda. Men det er ante også. Uansett lønner det seg nok å tenke fort. Noe jeg gjør. For jeg er ikke sosialist.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Granca skrev (1 minutt siden):

Joda. Men det er ante også. Uansett lønner det seg nok å tenke fort. Noe jeg gjør. For jeg er ikke sosialist.

That goes without saying. Tror ikke det er mulig å like poker og være sosialist på en gang. En pokerpott bør vel ifølge en sosialist fordeles til hele bordet eller doneres til regimer på andre siden av kloden?

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Ka9nen skrev (2 minutter siden):

That goes without saying. Tror ikke det er mulig å like poker og være sosialist på en gang. En pokerpott bør vel ifølge en sosialist fordeles til hele bordet eller doneres til regimer på andre siden av kloden?

Sånn ca fasit.

Vært en gambler hele livet. Nå er det aksjer det går i. Røkke fikset penger i går. Har 25000 aksjer i Recsi. Opp over 3 kr stykket i går...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Granca skrev (4 minutter siden):

Sånn ca fasit.

Vært en gambler hele livet. Nå er det aksjer det går i. Røkke fikset penger i går. Har 25000 aksjer i Recsi. Opp over 3 kr stykket i går...

Oj satan :) Jeg liker også det, men jeg investerer bare i fond fordi jeg har ikke peiling. Begynte med dette i fjor. 

Endret av Ka9nen
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Ka9nen skrev (5 minutter siden):

Begynte med dette i fjor. 

Me2. Har også en god del i indeksfond. Er utdannet økonom, da. Si fra i PM om du er interessert i en kanonaksje. Har investert MYE der selv. Har KULLSVIERTRO! Her kan man virkelig bli rik når den skal på børs, uten å satse skjorta.

Lenke til kommentar
Ka9nen skrev (1 time siden):

Her er graf siden dagen jeg ble sparket ut av VGD :) Blessing in disguise? Ikke snakk om kjempesummer enda, men vinner da jevnt og trutt på microstakes. Fornøyd med det. En dag tar jeg kanskje steget opp.

image.png

205,443 hands played og 9000 euro. Det betyr at du tjener 2 cent pr "hands played". 

Høres ut som en fin-fin hobby. 😃 Får meg til å tenke på "Annette_15" - så hu titt og ofte rundt i byen her jeg bor. 

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Kris85 skrev (5 minutter siden):

205,443 hands played og 9000 euro. Det betyr at du tjener 2 cent pr "hands played". 

Høres ut som en fin-fin hobby. 😃 Får meg til å tenke på "Annette_15" - så hu titt og ofte rundt i byen her jeg bor. 

Dollar, ikke euro. Og jeg har 4$/100 så det blir vel 4 cent per hånd? Er fortsatt på microstakes ser du :)

Takk for sammenligningen med ei pokerlegende! 😮 Men må nok opp en del nivå før jeg er i nærheten av det

Endret av Ka9nen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...