Sir Ale Skrevet 8. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2021 1 minute ago, Ka9nen said: Ja det er jeg faktisk! Men flyttet vekk derfra for mange år siden i veldig tidlig alder. Jeg beholdt dog MFK som favorittlag likevel. Hvordan visste du at jeg var fra Molde? Er du fra Midsund? Lenke til kommentar
Ka9nen Skrevet 8. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Du pleide jo å skrive i Molde tråden ... Ah, stemmer! Lenke til kommentar
Ka9nen Skrevet 8. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2021 Mr Fawk skrev (1 minutt siden): Er du fra Midsund? Den øya utenfor Molde? Nei. Tror ikke jeg har vært der engang faktisk. Er født på Molde sykehus såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 8. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2021 Jævlig gode sveler på Midsund-fergå. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2021 Ka9nen skrev (2 minutter siden): Er født på Molde sykehus såvidt jeg vet. Hva? Jeg trodde du var muslim! Neida, DET trodde jeg ikke. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2021 Hvorfor ble du kastet ut? Klikket du for mye på Keva og co i Midtøsten-trådene? Lenke til kommentar
Ka9nen Skrevet 8. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2021 (endret) Granca skrev (8 minutter siden): Hvorfor ble du kastet ut? Klikket du for mye på Keva og co i Midtøsten-trådene? Det også... Usikker på om jeg har lov til å si for mye om det her. Men jeg fikk først 1 uke fyken for dårlig oppførsel, så logget jeg på en ny konto i mellomtiden istedet for å vente ut straffen min. Og fulgte ikke beskjedene jeg fikk. Blant annet dette. Så det var fortjent nok. Endret 8. februar 2021 av Ka9nen 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 8. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2021 Jenter er gærne i 2021. Ei helt vanlig jente på 21 år, student, sprer skinkene og tar close-up-bilde av rumpehullet sitt på onlyfans. Bear in mind at hun bruker fullt navn og har ansiktet sitt i profilbildet. Folk gir faen nå. Litt av en tid vi lever i. Lenke til kommentar
Ka9nen Skrevet 8. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2021 Granca skrev (7 minutter siden): Hva? Jeg trodde du var muslim! Neida, DET trodde jeg ikke. Ateist selvsagt 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2021 Ka9nen skrev (1 minutt siden): Ateist selvsagt Selvsagt. Man er da ikke kjøtthue! 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2021 Mr Fawk skrev (4 minutter siden): Jenter er gærne i 2021. Ei helt vanlig jente på 21 år, student, sprer skinkene og tar close-up-bilde av rumpehullet sitt på onlyfans. Bear in mind at hun bruker fullt navn og har ansiktet sitt i profilbildet. Folk gir faen nå. Litt av en tid vi lever i. Var du ikke utestengt her Ale, eller? 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Var du ikke utestengt her Alle som er heslige fortjener jo det. Lenke til kommentar
Ka9nen Skrevet 8. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2021 (endret) Denne funksjonen med å kunne lime inn bilder direkte inn i tråd, til og med uten å måtte uploade til tredjepart nettside fra egen pc, er jo helt nydelig. Dette har vært savnet på VGD. Endret 8. februar 2021 av Ka9nen 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2021 Stormoen33 skrev (28 minutter siden): Molde tråden Hva mangler? Lenke til kommentar
Ka9nen Skrevet 9. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2021 (endret) Jeg skjønte hva han mente . Nei, da er det på tide å se om man finner noe gladlaks igjen. Endret 9. februar 2021 av Ka9nen Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2021 Jeg må jo fremdeles si at jeg syns det er litt merkelig at det bes om nattåpent på VGD når relativt faste bidragsytere logger av rett over 23.00. Kanskje har nattestengt gjort noe med døgnrytmen til en del på VGD? Etter midnatt forrige natt var det under 10 aktive brukere der ... Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2021 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Jeg må jo fremdeles si at jeg syns det er litt merkelig at det bes om nattåpent på VGD når relativt faste bidragsytere logger av rett over 23.00. Kanskje har nattestengt gjort noe med døgnrytmen til en del på VGD? Etter midnatt forrige natt var det under 10 aktive brukere der ... Noen skrotinger virker som om de har lagt døgnrytmen til vgds åpningtider for å skrive svada dagen lang. Og å telle innlegg. Hvilket liv... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2021 Var på VGD av og på siden kl. 15.00 i dag og det var jeg som satte inn de slettede innleggene, postet vel ikke noe før 21.00 tror jeg. Owen har helt rett når det gjelder innleggstelleren, kan virke som at det hadde blitt bedre kvalitet uten. 1 Lenke til kommentar
Ka9nen Skrevet 9. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2021 Er jeg som er gladlaksen nå. Ikke noen god start ikveld 😂😂 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg