Stormoen33 Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Tyttebærtryne skrev (3 minutter siden): Fettjass Er jo ikke mulig å glemme Jazzrazz da, det er en klassiker. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Hvem fortjener en kjatring? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Granca skrev (2 minutter siden): Hvem fortjener en kjatring? Eg melde meg ikkje frivillig, men eg har mine tankar. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 SirOwen™ skrev (3 minutter siden): Noen som vil koke pølser i mikroen her? Da er man beyond saving, if you ask me. De kunne like godt lagt hodet i mikroen. Mikrobølgene gjør at man setter "fart" på væsken i bestanddelen, som gir energi (varme). Resultat; sprengte pølser, fordi varme gjør at ting utvider seg litt, og da sprekker skinnet til slutt. MEN, slik blir det når man jobber på FK, og faktisk tror at alt man selger er det beste som finnes ........... uavhengig pris. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 Granca skrev (5 minutter siden): Hvem fortjener en kjatring? Hu her, av og til. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 Stormoen33 skrev (8 minutter siden): Er jo ikke mulig å glemme Jazzrazz da, det er en klassiker. Jeg er ikke på skiva. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Hu her, av og til. Men det er ikke tidsriktig å dele ut slike til viven lenger. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 Granca skrev (1 minutt siden): Men det er ikke tidsriktig å dele ut slike til viven lenger. Ingen kommentar. Jeg betaler fortsatt skatt og huslån. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 Tyttebærtryne skrev (3 minutter siden): FK En vits av en butikk, i Molde avdelingen er det ingen som er interessert i å hjelpe kundene, 4-5 stykker som gjemmer seg bak kassa. komisk egentlig. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): En vits av en butikk, i Molde avdelingen er det ingen som er interessert i å hjelpe kundene, 4-5 stykker som gjemmer seg bak kassa. komisk egentlig. Kent sitter på mobilen, også når han "er" på treningssenteret. Som sagt: FK er den type firma som tror at det som gjentok seg for 20-30 år siden, sikkert kommer til å skje i morgen. Good riddance. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Som sagt: FK er den type firma som tror at det som gjentok seg for 20-30 år siden, sikkert kommer til å skje i morgen. Good riddance. Amen to that. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Amen Neppe til dette. Helt for jævlig. Skjemmes over å være menneske egentlig. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 Jeg satt igjen til bonden som ringte lurte på om han kunne få en sekk med "kalvegodt" lenge etter at vi stengte i dag. Selvfølgelig fikk han det ... Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): en sekk med "kalvegodt" Da får du stor mage. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 (endret) Granca skrev (2 minutter siden): Da får du stor mage. Tviler, det er nok bare melkerstatning ... Endret 7. februar 2021 av Stormoen33 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Tviler, det er nok bare melkerstatning ... En sekk gir stor mage. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 Granca skrev (1 minutt siden): En sekk gir stor mage. Den er jo 20 kilo ... Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Den er jo 20 kilo ... Nettopp! Spiser man 20 kilo, så... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Nettopp! Spiser man 20 kilo, så... Dette blandes ut med vann, ok jeg skjønner, jeg har blitt helt bonde nå ... Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Dette blandes ut med vann, ok jeg skjønner, jeg har blitt helt bonde nå ... JA!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg