Stormoen33 Skrevet 6. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Mellom 1700 og 1800 minus. Hanner Åge er nok tilbake i eit litt mildare klima her i fjordane i Romsdal da. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2021 Dessuten må han ut med båten å fiske torsk. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2021 God morgen trådtreller og trådsneller! 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2021 dengelgen skrev (1 minutt siden): God morgen trådtreller og trådsneller! Nei nu har eg aldrig sett på den makan! 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Nei nu har eg aldrig sett på den makan! ser at det er 2 nye smittede her i Bergen, 23 i Ulvik er det mulig??? 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2021 dengelgen skrev (1 minutt siden): 23 i Ulvik er det mulig??? Regner med at sivilforsvaret rykker ut her. Dette må isoleres! 1 Lenke til kommentar
Trønder-Truls Skrevet 6. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2021 dengelgen skrev (1 minutt siden): ser at det er 2 nye smittede her i Bergen, 23 i Ulvik er det mulig??? 7 i Trondheim alle med mutert virus Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Dette må isoleres! Resultatene "henger" jo, tror de seneste tallene er fra tester som er gjort på onsdag, på fredag og lørdag skal de med milde eller ingen symptom testes, så håper at antall smittede går drastisk ned over helgen, 50 % av innbyggerne sitter i karantene (!) Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2021 Tyttebærtryne skrev (47 minutter siden): rognebær går ned på høykant. Fikk akkurat en telex om at rognebær ikke har noen høykant. Fra en såkalt bærekspert. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2021 Trønder-Truls skrev (2 minutter siden): 7 i Trondheim alle med mutert virus Dette er jo svært bekymringsfullt, spesielt siden palmene i trønderhovedstaden ikke tåler minusgrader. Er ikke det litt trist? 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2021 Kodespråk i thread, fiffige greier! Lenke til kommentar
Trønder-Truls Skrevet 6. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): Resultatene "henger" jo, tror de seneste tallene er fra tester som er gjort på onsdag, på fredag og lørdag skal de med milde eller ingen symptom testes, så håper at antall smittede går drastisk ned over helgen, 50 % av innbyggerne sitter i karantene (!) Ser i avisa i dag at folk i nabokommuna Eidfjord er forbanna for at de fra Ulvik må til Eidfjord for å teste seg. De er jo redd for å bli smitta Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): Kodespråk i thread, fiffige greier! Det vet du at det ikke er. Lenke til kommentar
Trønder-Truls Skrevet 6. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2021 Stormoen33 skrev (4 minutter siden): Dette er jo svært bekymringsfullt, spesielt siden palmene i trønderhovedstaden ikke tåler minusgrader. Er ikke det litt trist? Nå tuller du vel har ikke sett en eneste palme der jeg Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2021 Trønder-Truls skrev (1 minutt siden): Ser i avisa i dag at folk i nabokommuna Eidfjord er forbanna for at de fra Ulvik må til Eidfjord for å teste seg. De er jo redd for å bli smitta Det var bare på mandag og tirsdag dette skjedde tror jeg, testkapasiteten har økt betraktelig fra onsdagen og utover Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2021 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Det vet du at det ikke er. Ja jeg vet men det er ikke sikkert alle vet 1 Lenke til kommentar
Trønder-Truls Skrevet 6. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): Det var bare på mandag og tirsdag dette skjedde tror jeg, testkapasiteten har økt betraktelig fra onsdagen og utover Håper det Så de skulle få en testbuss fra Bergen Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2021 Trønder-Truls skrev (1 minutt siden): Nå tuller du vel har ikke sett en eneste palme der jeg Hehe, nice try lol ... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2021 Trønder-Truls skrev (Akkurat nå): Så de skulle få en testbuss fra Bergen Testbobil i går og i dag (lørdag) Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2021 Har forøvrig funnet ut hvordan man ignorerer tråder (f.eks dem man har skrevet i for lenge siden) Du går inn på "mine innlegg" og helt til høyre er det en hvit rute (firkant) om man krysser av der kan man ignorere eller ha den som favoritt Har ignorert Liverpoolthread -lite eller ingenting nyttig i den her inne.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg