Stormoen33 Skrevet 4. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Ække så gæernt d? Neida, skal ikke klage. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 5. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2021 Ble en kaldere vinter i år enn i fjor i hvert fall. I fjor ble det jo knapt vinter. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 5. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Ble en kaldere vinter i år enn i fjor i hvert fall. I fjor ble det jo knapt vinter. Var jo høst her til langt ut i Mars, litt snø da, regnet vekk på noen dager så snø i mai igjen. Var en merkelig tid i 2020. Hjemmeskole, hjemme fra barnehage og bare drittvær som ikke fristet til å ta med barna ut. Ganske frustrerende. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 5. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2021 Danser samba i naboens bakgård etter å ha levert min aller siste eksamen. Lukter vin senere i dag. For øvrig provoserende smittetall. 1 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 5. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2021 Snakkas seinare Yiddo, skal sjå litt på Into the West før eg leggje meg på sofa. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 5. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2021 Yiddo10 skrev (13 minutter siden): Danser samba i naboens bakgård etter å ha levert min aller siste eksamen. Lukter vin senere i dag. For øvrig provoserende smittetall. Gratulerer! Var litt for høye smittetall nå ja.. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 5. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2021 Yiddo10 skrev (13 minutter siden): Danser samba i naboens bakgård etter å ha levert min aller siste eksamen. Lukter vin senere i dag Det gratuleres og applauderes fra aller øverste hold! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 5. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2021 Deila skrev (18 minutter siden): Gratulerer! Var litt for høye smittetall nå ja.. Takker. Ja, det var noe urovekkende, men er nok som du sier med disse utbruddene. Får håpe man får kontroll om ikke lenge. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 5. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2021 Granca skrev (19 minutter siden): Det gratuleres og applauderes fra aller øverste hold! Takker, koselige greier når Mourinho fortsetter å ødelegge Spurs. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 5. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2021 Stormoen33 skrev (22 minutter siden): Snakkas seinare Yiddo, skal sjå litt på Into the West før eg leggje meg på sofa. Utroligt, God natt og kos dykk med å sjå. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 5. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2021 Yiddo10 skrev (5 minutter siden): Takker, koselige greier når Mourinho fortsetter å ødelegge Spurs. Gede og sorg går hand i hand. Det sa min mur. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 5. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2021 Granca skrev (1 minutt siden): Gede og sorg går hand i hand. Det sa min mur. Nei, nu har eg aldrig. Eg har nu skreve detter ordtak på stuevegg med Tusj 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 5. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Nei, nu har eg aldrig. Eg har nu skreve detter ordtak på stuevegg med Tusj Godt. Men det skal selvsagt være ''mitt'' mur. My bad. Mer tusjing. Lenke til kommentar
Korgutt Skrevet 5. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2021 «Lunchpause» Lenke til kommentar
Granca Skrevet 5. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2021 Korgutt skrev (1 minutt siden): «Lunchpause» Hva skjer i denne? Mvh Nysgjerrig. Lenke til kommentar
Korgutt Skrevet 5. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Hva skjer i denne? Mvh Nysgjerrig. Er på jobb. Matpause mellom 0200 og 0230. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 5. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2021 Korgutt skrev (Akkurat nå): Er på jobb. Matpause mellom 0200 og 0230. Ja. Men hva skal konsumeres? Lenke til kommentar
Korgutt Skrevet 5. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Ja. Men hva skal konsumeres? Pasta som er varmet opp i micro. Tatt med litt rester fra middag tidligere i dag. Hjemmelagd pasta carbonara. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 5. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2021 Korgutt skrev (5 minutter siden): Pasta som er varmet opp i micro. Tatt med litt rester fra middag tidligere i dag. Hjemmelagd pasta carbonara. Det er det verste jeg har lest. Angrer bittert på at jeg spurte. AVSKYR p. Får mareritt nå. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 5. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2021 God morgen trådtreller og trådsneller! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg