BrorneDin Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Om hanner Will får med seg detter stunt fra Erna vil eg holde ein knapp på hanner Will. Eg notere ditt svar, som siden vil brukt, som en del av mine statistiske beregninger i bacheloroppgaven. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Eg må seie Erna her. Jeg også, Will ferrel er ikke morsom i utgangspunktet og dette Super Bowl-tøyset er jo bare flaut Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Eg må seie Erna her. Takk for din svar. Eg notere denner også. De og Stormoen er nu med i trekning av sytten, eg gjentar sytten (17) flakslodd. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): Jeg også, Will ferrel er ikke morsom i utgangspunktet og dette Super Bowl-tøyset er jo bare flaut Noterer denne også. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Noterer denne også. Du noterer flittig nå altså.... Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Utrolig rant fra Dengprympi her nå. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): Du noterer flittig nå altså.... Jau, og eg kan melde at eg i tillegg har Tegnede bart på meg selv. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Middag og filmen Patton her nå.... Snakkes! 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 dengelgen skrev (2 minutter siden): Jeg også, Will ferrel er ikke morsom i utgangspunktet og dette Super Bowl-tøyset er jo bare flaut Du har ikke sett Talladeega Nights eller Anchorman filmene? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): og eg kan melde at eg i tillegg har Tegnede bart på meg selv. Var det snurrebart, eller en slik meksikansk nedoverbart? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Meksikansk nedoverbart..! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 3. februar 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 26 minutes ago, dengelgen said: Nei, tacosaus fra glass! Tacosaus på biffstrimler... Hallo i kuken!! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Nei, kjenner selv det fristet å komme seg i seng. Good night boys. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Meksikansk nedoverbart..! 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 3. februar 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Jepp, her også. Zzzzzznakkes Zzzzzzenere. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Nei, kjenner selv det fristet å komme seg i seng. Good night boys. God natt Deila, dyna er den beste medisin mot kulde. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 4. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2021 Stormoen33 skrev (27 minutter siden): Du har ikke sett Talladeega Nights eller Anchorman filmene? Har nok det, lo ikke så mye akkurat Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 4. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2021 SirOwen™ skrev (19 minutter siden): Tacosaus på biffstrimler... Nam! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 4. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2021 Middag fortært men ble litt engasjert i filmen her Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2021 dengelgen skrev (9 minutter siden): Har nok det, lo ikke så mye akkurat Det gjorde jeg, spesielt av Talladeega nights. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg